Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00284006/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
- 2024/BZP 00293138/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00408388/01 - Wynik z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa komputerów przenośnych, zestawów komputerowych, monitorów interaktywnych, drukarek i kserokopiarki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MARSZ. ST. MAŁACHOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000212469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Małachowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.gospodarczy@malachowianka.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malachowianka.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów przenośnych, zestawów komputerowych, monitorów interaktywnych, drukarek i kserokopiarki.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a7b6447-f7ce-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027575/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a7b6447-f7ce-11ee-8d01-6607a228ef1b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację
Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail: kierownik.gospodarczy@malachowianka.edu.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
4) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań, dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych
jako załączniki do jednego formularza).
7) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ w zakładce „Zgłoś problem”.
9) Forma dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Komputery i laptopy:
1) Komputer stacjonarny - 15 szt.,
2) Laptop - 25 szt.,
3) Monitor – 15 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30231300-0 - Monitory ekranowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Monitory interaktywne: 1) Monitor interaktywny – 3 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Urządzenia wielofunkcyjne:
1) Urządzenie wielofunkcyjne format A4 – 8 szt.,
2) Urządzenie wielofunkcyjne format A3 – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Część 1Komputer stacjonarny
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, oprogramowania, karty katalogowe oferowanego sprzętu itp., które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem),
b) wydruk potwierdzający wynik procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, które zostały wskazane jako minimum w opisie przedmiotu zamówienia (dopuszcza się dokument w języku obcym),
c) wydruk potwierdzający wynik karty graficznej ze strony https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php, które zostały wskazane jako minimum w opisie przedmiotu zamówienia (dopuszcza się dokument w języku obcym),
d) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
e) certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
f) deklaracja/ certyfikat zgodności CE lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
g) deklaracja/ certyfikat EPEAT lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
h) oświadczenie Wykonawcy lub Producenta potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
Monitor
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, karty katalogowe oferowanego sprzętu itp., które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem),
b) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
c) deklaracja/ certyfikat zgodności CE lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski).
Laptop
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, oprogramowania, karty katalogowe oferowanego sprzętu itp., które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem),
b) wydruk potwierdzający wynik procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, które zostały wskazane jako minimum w opisie przedmiotu zamówienia (dopuszcza się dokument w języku obcym),
c) Oświadczenie potwierdzające, że komputer spełnia standardy MIL-STD-810H i pozytywnie przeszedł testy w tym zakresie (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
d) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
e) certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
f) deklaracja/ certyfikat zgodności CE lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
g) deklaracja/ certyfikat EPEAT lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
h) oświadczenie Wykonawcy lub Producenta potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
Część 2 – Monitor interaktywnych
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, oprogramowania, karty katalogowe oferowanego sprzętu itp., które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).
Część 3 - Urządzenia wielofunkcyjne
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, oprogramowania, karty katalogowe oferowanego sprzętu itp., które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Część 1Komputer stacjonarny
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, oprogramowania, karty katalogowe oferowanego sprzętu itp., które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem),
b) wydruk potwierdzający wynik procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, które zostały wskazane jako minimum w opisie przedmiotu zamówienia (dopuszcza się dokument w języku obcym),
c) wydruk potwierdzający wynik karty graficznej ze strony https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php, które zostały wskazane jako minimum w opisie przedmiotu zamówienia (dopuszcza się dokument w języku obcym),
d) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
e) certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
f) deklaracja/ certyfikat zgodności CE lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
g) deklaracja/ certyfikat EPEAT lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
h) oświadczenie Wykonawcy lub Producenta potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
Monitor
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, karty katalogowe oferowanego sprzętu itp., które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem),
b) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
c) deklaracja/ certyfikat zgodności CE lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski).
Laptop
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, oprogramowania, karty katalogowe oferowanego sprzętu itp., które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem),
b) wydruk potwierdzający wynik procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, które zostały wskazane jako minimum w opisie przedmiotu zamówienia (dopuszcza się dokument w języku obcym),
c) Oświadczenie potwierdzające, że komputer spełnia standardy MIL-STD-810H i pozytywnie przeszedł testy w tym zakresie (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
d) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
e) certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
f) deklaracja/ certyfikat zgodności CE lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
g) deklaracja/ certyfikat EPEAT lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
h) oświadczenie Wykonawcy lub Producenta potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
Część 2 – Monitor interaktywnych
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, oprogramowania, karty katalogowe oferowanego sprzętu itp., które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).
Część 3 - Urządzenia wielofunkcyjne
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, oprogramowania, karty katalogowe oferowanego sprzętu itp., które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Inne dokumenty dołączane do oferty:1) Formularz cenowy – Załącznik 1,
2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów,
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna:1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania - oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu składa:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pełnomocnik w imieniu każdego z Wykonawców na osobnym formularzu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 8 Projektowanych postanowień umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pomocą Formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na e-zamowieniach
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-21
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Płocku do kotłownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa słupa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku należącym do Akademii Mazowieckiej w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.