Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00060138/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Pakosław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pakosław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Pakosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655478332
1.5.8.) Numer faksu: 655478332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pakoslaw@pakoslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Pakosław2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-200e8c8c-b9d9-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024168/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Pakosław
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGRB.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1879096,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Pakosław1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na:
1) budowie sieci kanalizacji sanitarnej na działce ewidencyjnej nr 295 w miejscowości Osiek z przyłączami do działek ewidencyjnych nr 214/1, 295, 357, 257, 262/11, 262/10, 262/9, 262/8, 262/7, 262/6, 262/5, 262/4, 262/2,
2) budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na działkach ewidencyjnych nr 701, 109 oraz 112/7 w miejscowości Pakosław, ul. Francuska - etap I,
3) budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na działkach ewidencyjnych nr 109, 118/1, 115/10 w miejscowości Pakosław, ul. Francuska – etap II,
4) budowie przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej na działce ewidencyjnej nr 643 w miejscowości Pakosław, ul. Podgórze z przyłączem do działki ewidencyjnej nr 881.
Zakres zadania obejmuje:
1) roboty ziemne,
2) montaż rurociągu:
- z rur PEHD łączonych metodą zgrzewania,
- z rur ciśnieniowych PCW łączonych na uszczelki gumowe,
- z rur ciśnieniowych PE,
- kanalizacyjnego z rur PCV kielichowych,
- z rur PVC-U klasy S – lite, sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej,
3) ułożenie kształtek:
- PCV ciśnieniowych kielichowych łączonych na uszczelkę gumową,
- żeliwnych ciśnieniowych, kołnierzowych,
4) zamontowanie na rurociągach PCV i PE zasuw żeliwnych kołnierzowych
z obudową,
5) ustawienie hydrantów pożarowych nadziemnych na kolanie stopowym kołnierzowym,
6) próbę wodną szczelności sieci wodociągowych wraz z dezynfekcją rurociągów sieci wodociągowych oraz płukaniem sieci wodociągowych,
7) oznakowanie trasy wodociągu tabliczkami na słupku stalowym oraz oznakowanie taśmą z tworzywa sztucznego trasy wodociągu ułożonego w ziemi,
8) ustawienie studni rewizyjnej z kręgów betonowych, w gotowym wykopie, bez murowania podstawy studni,
9) montaż przepompowni ścieków,
10) zakup i montaż studni z kratą,
11) wykonanie nawiertki na istniejących rurociągach PE,
12) połączenie rurociągu tłocznego ze studnią rozprężną z kręgów betonowych wraz
z włazami żeliwnymi typu ciężkiego wypełnione betonem z wkładką tłumiącą,
13) wykonanie zagęszczenia jezdni o współczynniku zagęszczenia wynoszącym 1.0.
Szczegółowy zakres prac został określony w:
1) projektach budowlanych (Załączniki nr 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 do SWZ),
2) projektach zagospodarowania terenu (Załączniki nr 10.1, 10.2, 10.3, 10.4 do SWZ),
3) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załączniki nr 11.1, 11.2, 11.3 do SWZ),
4) przedmiarach robót (Załączniki nr 12.1, 12.2, 12.3, 12.4 do SWZ).
UWAGA: Załączony projekt budowlany dotyczący budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pakosław na ul. Francuskiej – etap I (t.j. dla części A.1.2)) obejmuje swoim zakresem także zadania, które już są zrealizowane, tj. sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna od W1 do W3 (140m) i od W3 do W7 (50m). Zrealizowaną wcześniej część robót budowlanych przedstawia załączona mapa z inwentaryzacji (Załącznik nr 13 do SWZ). Zakres prac dla tej części określa przedmiar robót - Załącznik nr 12.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 1849096,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
B. Część 2 – Kompleksowy nadzór inwestorski nad rozbudową sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Pakosław1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanym zadaniem w zakresie Części 1 pn.: „Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Pakosław”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, polegającymi na:
1) budowie sieci kanalizacji sanitarnej na działce ewidencyjnej nr 295 w miejscowości Osiek z przyłączami do działek ewidencyjnych nr 214/1, 295, 357, 257, 262/11, 262/10, 262/9, 262/8, 262/7, 262/6, 262/5, 262/4, 262/2,
2) budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na działkach ewidencyjnych nr 701, 109 oraz 112/7 w miejscowości Pakosław, ul. Francuska - etap I,
3) budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na działkach ewidencyjnych nr 109, 118/1, 115/10 w miejscowości Pakosław, ul. Francuska – etap II,
4) budowie przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej na działce ewidencyjnej nr 643 w miejscowości Pakosław, ul. Podgórze z przyłączem do działki ewidencyjnej nr 881.
3. Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności nadzór nad niżej wymienionymi pracami:
1) roboty ziemne,
2) montaż rurociągu:
- z rur PEHD łączonych metodą zgrzewania,
- z rur ciśnieniowych PCW łączonych na uszczelki gumowe,
- z rur ciśnieniowych PE,
- kanalizacyjnego z rur PCV kielichowych,
- z rur PVC-U klasy S – lite, sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej,
3) ułożenie kształtek:
- PCV ciśnieniowych kielichowych łączonych na uszczelkę gumową,
- żeliwnych ciśnieniowych, kołnierzowych,
4) zamontowanie na rurociągach PCV i PE zasuw żeliwnych kołnierzowych
z obudową,
5) ustawienie hydrantów pożarowych nadziemnych na kolanie stopowym kołnierzowym,
6) próba wodna szczelności sieci wodociągowych wraz z dezynfekcją rurociągów sieci wodociągowych oraz płukaniem sieci wodociągowych,
7) oznakowanie trasy wodociągu tabliczkami na słupku stalowym oraz oznakowanie taśmą z tworzywa sztucznego trasy wodociągu ułożonego w ziemi,
8) ustawienie studni rewizyjnej z kręgów betonowych, w gotowym wykopie, bez murowania podstawy studni,
9) montaż przepompowni ścieków,
10) zakup i montaż studni z kratą,
11) wykonanie nawiertki na istniejących rurociągach PE,
12) połączenie rurociągu tłocznego ze studnią rozprężną z kręgów betonowych wraz z włazami żeliwnymi typu ciężkiego wypełnione betonem z wkładką tłumiącą,
13) wykonanie zagęszczenia jezdni o współczynniku zagęszczenia wynoszącym 1.0
Szczegółowy zakres prac został określony w:
1) projektach budowlanych (Załączniki nr 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 do SWZ),
2) projektach zagospodarowania terenu (Załączniki nr 10.1, 10.2, 10.3, 10.4 do SWZ),
3) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załączniki nr 11.1, 11.2, 11.3 do SWZ),
4) przedmiarach robót (Załączniki nr 12.1, 12.2, 12.3, 12.4 do SWZ).
UWAGA: Załączony projekt budowlany dotyczący budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pakosław na ul. Francuskiej – etap I (t.j. dla części A.1.2)) obejmuje swoim zakresem także zadania, które już są zrealizowane, tj. sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna od W1 do W3 (140m) i od W3 do W7 (50m). Zrealizowaną wcześniej część robót budowlanych przedstawia załączona mapa z inwentaryzacji (Załącznik nr 13 do SWZ). Zakres prac dla tej części określa przedmiar robót - Załącznik nr 12.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2274388,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2286800,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2274388,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "CHOD-DRÓG" Andrzejewski Przemysław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961612144
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 11
7.3.4) Miejscowość: Krobia
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PRZEMYSŁAW ANDRZEJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PRZEMYSŁAW ANDRZEJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2274388,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowe Witold Sobczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971076836
7.3.3) Ulica: Michała Wołodyjowskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTOWE WITOLD SOBCZAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTOWE WITOLD SOBCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gm.Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie-Etap II
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. "MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W RAMACH REALIZACJI ZAŁOŻEŃ PROGRAMU GOSPODARKI NISKOEMISYJNEJ W GMINIE JABŁONNA" W CZĘŚCIACH
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Budowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego na ulicy Wileńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.