Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00175173/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej dz. Nr 1510/6 w Kurzętniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURZĘTNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 39
1.5.2.) Miejscowość: Kurzętnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-306
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kurzetnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kurzetnik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej dz. Nr 1510/6 w Kurzętniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4c6d16c-d85a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015141/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej dz. Nr 1510/6 w Kurzętniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175173
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej dz. nr 1510/6 w Kurzętniku o długo-ści 271 m. Obecnie odcinek posiada nawierzchnię gruntową, której stan techniczny jest zły i wymaga naprawy. Droga posiada odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne.planowanainwestycjaprzebiegaprzezterenzabudowyKurzętnika.W terenie zabu-dowy dominują budynki z zabudową wielorodzinną, handlowo-usługową, nieużytki. Głów-nym celem jest wykonanie bezpiecznej nawierzchni drogowej, zagospodarowanie jezdni, zjazdów na posesje, chodnika, wykonanie odwodnienia oraz budowa energooszczędnego oświetlenia LED. Na całym odcinku jezdni zachowano stały układ szerokości jezdni t.j. główny ciąg szerokości 5,00 m plus poszerzenia na łukach do 6,70 m. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano jako nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8 cm szarej na podsypce cemento-wo-piaskowej 1:4 gr. 4 cm, na podbudowie z mieszanki związanej cementem C8/10 gr.20 cm, warstwie z mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr.20 cm. Na całym odcinku drogi należy wykonać zjazdy na posesje przyległe do pasa drogi. W celu poprawy bezpieczeństwa pie-szych na całej długości drogi zaprojektowano chodnik z kostki betonowej wraz z oświetleniem. Dodatkowo zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z drogi poprzez kanalizacje deszczową - etap I, w późniejszym czasie zostanie opracowany dalszy projekt sieci deszczowej. Odwodnienie drogi w km 0+0,000,00 do km 0+271,00 będzie polegało na usytuowaniu na początkowym odcinku jezdni odwodnienia liniowego umieszczonego w poprzek drogi. Inwestycja wyczekiwana przez mieszkańców osiedla, którzy obecnie muszą jeździć drogą prywatną przez duży zakład pracy. Utworzenie podstawowej infrastruktury technicznej jaką jest droga będzie miało największy wpływ na mieszkańców miejscowości, którzy od wielu lat czekają na realizację inwestycji oraz na pozostałych użytkowników dróg. Obecnie jedyną drogę dojazdową do osiedla stanowi droga prywatna przedsiębiorstwa, które w najbliższej przyszłości planuje rozbudowę i zamknięcie drogi dla osób z zewnątrz. Mieszkańcy codziennie narażając swoje bezpieczeństwo manewrują między różnymi pojazdami, które przemieszczają się po terenie zakładu pracy. Inwestycja zapewni użytkownikom bezpieczeństwo oraz komfort przejazdu, na co mieszkańcy czekają od wielu lat. Obecnie odcinek posiada nawierzchnię gruntową, której stan techniczny jest zły i wymaga naprawy. Pojawiające się ulewne deszcze uniemożliwiają poruszanie się po drodze gruntowej, w wyniku realizacji inwestycji powstanie droga z kostki brukowej z odwodnieniem poprzez kanalizację deszczową co wpłynie na zapobieganie w przyszłości skutkom klęsk żywiołowych.
Zamawiający umieszcza również uzgodnienia z firma gazową, które należy zastosować do wyżej wymienionego kontraktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1237672,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1237672,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1237672,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NPB Leszek Moczadło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771287268
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 23E
7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawkie
7.3.5) Kod pocztowy: 13-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1237672,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KURZĘTNIK
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w 2025r. dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie gminy Kurzętnik"
- "Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Kurzętnik"
więcej: przetargi KURZĘTNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.