Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00251246/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Pustelniku, gmina Stanisławów w ramach termomodernizacji budynku SP w Pustelniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stanisławów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stanisławów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-304
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@stanislawow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stanislawow.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Pustelniku, gmina Stanisławów w ramach termomodernizacji budynku SP w Pustelniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1a317a6-01db-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251246/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiOŚ.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachu budynku Szkoły Podstawowej w Pustelniku.
Remont pokrycia dachu z blachy stalowej obejmuje:
- nowe pokrycie dachowe należy wykonać z blachy fałdowej powlekanej – blacha grubości min 55 mm, wysokość fali min 18 mm;
- zerwać istniejące pokrycie dachowe oraz obróbki blacharskie;
- sprawdzić stan więźby dachowej, pod względem stanu technicznego, zniszczeń biologicznych oraz równości połaci dachowych;
- ewentualnie wyrównać połac dachową poprzez nabicie na krokwie łat;
- zabezpieczyć całą więźbę środkiem grzybobójczym i ogniochronnym,
- pod pokrycie z blachy położyć warstwę foli wstępnego krycia o dużej paro przepuszczalności > 13000 g/m²/24h, ułożonej na krokwiach, + kontrłaty
- wymiana rynien z i rur spustowych stalowych – nowe wykonać z powlekanej blachy
stalowej,
- wykonanie obróbek blacharskich pasów podrynnowych i nadrynnowych, kominów: - z
blachy stalowej powlekanej w kolorze blacho dachówki;
- wykonać przegląd i remont kominów: naprawa tynków i malowanie farbami
silikatowymi w kolorze elewacji, zabezpieczyć otwory wentylacyjne siatką stalową o oczkach
2 x 2 cm mocowanej do komina ,
- odtworzyć instalacje odgromową,
- zdemontować i zamontować istniejące maszty internetowe wys. ok. 30 i 6 m oraz antene telewizyjną. Prace te wykonać pod nadzorem zarządcy masztów.
- zamontować wyłaz dachowy o wymiarach 80 x 80 cm
Przy montażu rur spustowych należy wziąć pod uwagę przyszłą termomodernizacje budynku styropian 14 cm.
Szczegółowy opis znajduje się w dokumentacji ogólnej oraz przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 839780,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYLTEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222351968
7.3.4) Miejscowość: Szymankowszczyzna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-304
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI STANISŁAWÓW
więcej: przetargi STANISŁAWÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.