Og³oszenie z dnia 2023-06-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00239718/01 - Og³oszenie z dnia 2023-05-30
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Bezpieczna droga do szko³y – poprawa bezpieczeñstwa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Daleszyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Daleszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Staszica
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Daleszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.daleszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72cd62aa-fee2-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bezpieczna droga do szko³y – poprawa bezpieczeñstwa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Daleszyce”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-72cd62aa-fee2-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00282978
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00043653/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Bezpieczna droga do szko³y - poprawa bezpieczeñstwa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Daleszyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Bezpieczna droga do szko³y – poprawa bezpieczeñstwa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Daleszyce”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00239718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIN.ZP.271.1.5.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 236820,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 1: Zakup i monta¿ wy¶wietlaczy prêdko¶ciW ramach zadania nale¿y dostarczyæ i zamontowaæ 8szt. wy¶wietlaczy prêdko¶ci. Lokalizacja wy¶wietlaczy:
• Droga powiatowa nr 1429T na wysoko¶ci Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Daleszycach (2szt);
• Droga powiatowa nr 1319T na wysoko¶ci Szko³y Podstawowej im. Kornela Makuszyñskiego w Niestachowie (2szt);
• Droga powiatowa nr 1319T na wysoko¶ci Szko³y Podstawowej w Brzechowie (2szt);
• Droga powiatowa nr 1344T na wysoko¶ci Szko³y Podstawowej w Szczecnie (2szt).
Zamówienie obejmuje w szczególno¶ci:
- opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektów sta³ej organizacji ruchu w obrêbie monta¿u przedmiotowych wy¶wietlaczy prêdko¶ci. Wykonawca opracuje w³asnym staraniem, uzgodni w wymaganych instytucjach i zatwierdzi w Starostwie Powiatowym w Kielcach projekt sta³ej organizacji ruchu obejmuj±cy przedmiotowe wy¶wietlacze prêdko¶ci;
- zakup, dostawê, monta¿ i uruchomienie dostarczonych radarowych wy¶wietlaczy prêdko¶ci
zasilanych solarnie wraz z konstrukcj± wsporcz±;
- przeszkolenie personelu z obs³ugi wy¶wietlaczy;
- uporz±dkowanie miejsc prowadzonych robót;
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 34932000-9 - Zestawy radarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682230-1 - Graficzne panele wy¶wietlaj±ce
34996000-5 - Drogowe urz±dzenia kontrolne, bezpieczeñstwa lub sygnalizacyjne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 79333,01 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 2: Zakup i dostawa mobilnych miasteczek rowerowychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch mobilnych miasteczek rowerowych:
Mobilne miasteczko rowerowe o wymiarach 10,5x16m lub zbli¿one – kompleks obiektów przeznaczonych do nauki przepisów ruchu drogowego i praktycznego szkolenia w zakresie ruchu pieszych oraz przede wszystkim do nauki jazdy na rowerze. Miasteczko powinno sk³adaæ z min. 30 szt. mat gumowych + 1 rondo, min. 26 szt. mini znaków drogowych z podstawami, min. 2 szt. sygnalizatorów 3/2 komorowych i min. 3 szt. sygnalizatorów 3 komorowych, 1 szt. sygnalizatora kolejowego + rogatki. Sygnalizatory musz± byæ wyposa¿one w akumulatory ¿elowe 12V min 20Ah wraz z ³adowark±. Miasteczka powinny byæ dostarczone na paletach i po u³o¿eniu wszystkich jego elementów gotowe do u¿ytkowania. Minimalna gwarancja na dostarczone miasteczka powinna wynosiæ 60 miesiêcy.
Lokalizacja:
• Szko³a Podstawowa im. Gen. Tadeusza Buka, Mójcza 9, 26-021 Daleszyce
• Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Daleszycach, ul. Sienkiewicza 11B, 26-021 Daleszyce
Wykonawca zapewni Zamawiaj±cemu dostawê oraz wniesienie zamawianych produktów do wskazanych lokalizacji. Wszystkie produkty winny spe³niaæ wymogi Polskich Norm przenosz±cych normy europejskie lub normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy, obowi±zuj±cych w danym zakresie, byæ jednorodne, byæ fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadaæ umo¿liwiaj±cy identyfikacjê symbol oznaczaj±cy konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy musz± posiadaæ wymagane przepisami atesty i certyfikaty. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbêdne dokumenty Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu wraz z dostaw±.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 43327000-1 - Sprzêt z gotowych elementów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43329000-5 - Zestawy sprzêtu
34923000-3 - Sprzêt do kontroli ruchu drogowego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 68462,60 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 3: Zakup i dostawa symulatorów zderzeñPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 4szt. symulatorów zderzeñ z dowozem do szkó³ na terenie Miasta i Gminy Daleszyce.
W ramach zadania nale¿y dostarczyæ 4szt. symulatorów zderzeñ. Lokalizacja dostawy symulatorów zostanie uszczegó³owiona po podpisaniu umowy z wybranym wykonawc±.
SPECYFIKACJA:
Obs³uga urz±dzenia ma polegaæ na ustawieniu wózka z fotelem w pozycji startowej, osoba poddana testowi zajmuje miejsce w fotelu i zapina pas bezpieczeñstwa. „Wózek” wprawiany jest w ruch przez prowadz±cego test. Czê¶æ jezdna porusza siê po równi pochy³ej z osob± przypiêt± do fotela, po czym gwa³townie zatrzymuje siê. Sytuacja taka sprawia, ¿e osoba siedz±ca w fotelu czuje szarpniêcie, lecz zapiête pasy bezpieczeñstwa skutecznie go zabezpieczaj±. Prêdko¶æ wózka z fotelem w momencie zderzenia - w granicach 7-8 km/h, co ma odpowiadaæ wra¿eniu zderzenia w aucie jad±cego
z prêdko¶ci± oko³o 14 km/h.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 64000,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 4: Zakup i dostawa trena¿erów czasu reakcjiPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2szt. trena¿erów czasu reakcji z dowozem do szkó³ na terenie Miasta i Gminy Daleszyce.
W ramach zadania nale¿y dostarczyæ 2szt. trena¿erów czasu reakcji. Lokalizacja dostawy trena¿erów zostanie uszczegó³owiona po podpisaniu umowy z wybranym wykonawc±.
SPECYFIKACJA:
- Symulatory mobilne jednoosobowe
- 12 przycisków
- zasilanie 230V
- zastosowanie wewnêtrzne z mo¿liwo¶ci± rozstawienia na zewn±trz
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25024,39 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 93775,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 116320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93775,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIELOBRAN¯OWE PRZEDSIÊBIORSTWO 3D SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5540311321
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-703
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRAN¯OWE PRZEDSIÊBIORSTWO "3 D" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
WIELOBRAN¯OWE PRZEDSIÊBIORSTWO "3 D" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 93775,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 68000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 68000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EUROBLASK MARIOLA WYRWIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5511273138
7.3.4) Miejscowo¶æ: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. EUROBLASK-MARIOLA WYRWIAK
jakie przetargi wygra³a firma
P.P.H.U. EUROBLASK-MARIOLA WYRWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 68000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 73800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 96000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALUCAR GRZEGORZ PLUTA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220991339
7.3.4) Miejscowo¶æ: Dêbnica Kaszubska
7.3.5) Kod pocztowy: 76-248
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 73800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy wype³niaj±c zobowi±zania wynikaj±ce z postanowieñ art. 255 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) informuje, i¿ w przedmiotowym postêpowaniu na czê¶æ 4 nie z³o¿ono ¿adnej oferty dlatego te¿ stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postêpowanie uniewa¿niono.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dzieciêcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - czê¶æ I zabawki i wyposa¿enie sal
- Zakup i dostawa sprzêtu ICT, specjalistycznego, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 15 w Mys³owicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jako¶æ kszta³cenia.
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hy¿ne"
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodziñskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Dostawa fantomów
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Koz³owo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
wiêcej: Graficzne panele wy¶wietlaj±ce »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.