Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00227172/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
- 2021/BZP 00236408/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Brzegu Dolnym”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383834501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1brzegdolny.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Brzegu Dolnym”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fed11e7-2a15-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003766/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Żywienie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227172/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 przy ul. Mickiewicza 2 w Brzegu Dolnym, z podziałem na pakiety. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
Pakiet Nr 1 - Art. mleczne, nabiał
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15613300-1 - Produkty zbożowe
15614000-5 - Ryż przetworzony
4.5.5.) Wartość części: 31574,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 przy ul. Mickiewicza 2 w Brzegu Dolnym, z podziałem na pakiety. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
Pakiet Nr 2 - Art. z przemiału zbóż
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15613300-1 - Produkty zbożowe
15614000-5 - Ryż przetworzony
4.5.5.) Wartość części: 6939,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 przy ul. Mickiewicza 2 w Brzegu Dolnym, z podziałem na pakiety. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
Pakiet Nr 3 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15811000-6 - Pieczywo
15811100-7 - Chleb
15811400-0 - Bułeczki
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
15813000-0 - Wyroby śniadaniowe
4.5.5.) Wartość części: 18103,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 przy ul. Mickiewicza 2 w Brzegu Dolnym, z podziałem na pakiety. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
Pakiet Nr 4 – Mięso, drób i wędliny
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15110000-2 - Mięso
15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 45150,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 przy ul. Mickiewicza 2 w Brzegu Dolnym, z podziałem na pakiety. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
Pakiet Nr 5 – Warzywa, owoce i jajka
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 59110,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 przy ul. Mickiewicza 2 w Brzegu Dolnym, z podziałem na pakiety. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
Pakiet Nr 6- Przyprawy, makarony, herbaty
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne
15851000-8 - Produkty mączne
15863000-5 - Herbata
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 15668,56 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 przy ul. Mickiewicza 2 w Brzegu Dolnym, z podziałem na pakiety. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
Pakiet Nr 7 - Mrożonki
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 21561,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 przy ul. Mickiewicza 2 w Brzegu Dolnym, z podziałem na pakiety. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
Pakiet Nr 8 - Pozostałe art. żywnościowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15861000-1 - Kawa
4.5.5.) Wartość części: 27765,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 przy ul. Mickiewicza 2 w Brzegu Dolnym, z podziałem na pakiety. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
Pakiet Nr 9 - Ryby mrożone, konserwy rybne
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03311000-2 - Ryby
15221000-3 - Ryby mrożone
15234000-7 - Ryby wędzone
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 25643,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na część nr 1 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na część nr 2 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na część nr 3 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na część nr 4 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na część nr 5 cena oferty nr 3 - FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „MAGNUM” NIEDBAŁA ANDRZEJ, 59 – 300 LUBIN UL. SŁOWIAŃSKA 7, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na część nr 6 cena oferty nr 2 - „NORDIS” CHŁODNIE POLSKIE SP. Z O.O. Wróblowice, ul. Innowacyjna 6; 55 – 330 Miękinia, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na część nr 7 cena oferty nr 2 - „NORDIS” CHŁODNIE POLSKIE SP. Z O.O. Wróblowice, ul. Innowacyjna 6; 55 – 330 Miękinia, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na część nr 8 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na część nr 9 cena oferty nr 2 - „NORDIS” CHŁODNIE POLSKIE SP. Z O.O. Wróblowice, ul. Innowacyjna 6; 55 – 330 Miękinia, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w Świnoujściu"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.