Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00251616/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00271834/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej K580402 w km 0+000-0+750 w miejscowości Żegocina, Gmina Żegocina.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻEGOCINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 316
1.5.2.) Miejscowość: Żegocina
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-731
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zegocina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegocina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zegocina.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej K580402 w km 0+000-0+750 w miejscowości Żegocina, Gmina Żegocina.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aff06d78-e647-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227839/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont drogi gminnej nr K580402 w km 0+000-0+750 w miejscowości Żegocina - cmentarz w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Remont drogi gminnej K580402 w km 0+000-0+750 w miejscowości Żegocina, Gmina Żegocina.
2. Remont drogi obejmuje wykonanie następujących robót:
2.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe – obejmujące roboty pomiarowe, roboty związane z rozebraniem istniejącej konstrukcji jezdni, zjazdów i poboczy, wywóz materiałów z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego, oczyszczenie nawierzchni drogowych, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
2.2. Roboty ziemne – usunięcie humusu, korytowanie na poszerzeniach oraz pod pobocza, transport urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego, formowanie i zagęszczanie nasypów, ławy pod krawężniki, betonowa z oporem, krawężniki betonowe;
2.3. Podbudowa – profilowanie i zagęszczanie podłoża mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne, podbudowa z kruszyw łamanych,
2.4. Nawierzchnia – warstwa ścieralna AC 11S z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, warstwa wiążąca AC 16W z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
2.5. Pobocza – profilowanie i zagęszczanie podłoża mechanicznie, podbudowa z kruszyw łamanych.
2.6. Oznakowanie poziome– Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie.
2.7. Wykonanie oświetlenia ulicznego - montaż oświetlenia ulicznego (lamp LED oświetlenia ulicznego z przewodami energetycznymi na istniejących słupach wraz z wymaganymi przez przepisy pomiarami elektrycznymi.
2.8. Wykonanie progu zwalniającego i oznakowania pionowego.
2.9. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót są określone w dokumentach zamówienia, a w szczególności: w przedmiarze robót – w załączniku nr 8 do SWZ, w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zawartych w załączniku nr 6 do niniejszej SWZ, oraz w projektowanych postanowieniach umowy w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W przedmiotowym postepowaniu cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 490.000,00 złotych brutto, (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt tysięcy i 00/100 złotych brutto). Mając na uwadze, że cena najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty postanowiono jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 634786,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 693165,90 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.