Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00156110/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
- 2021/BZP 00170450/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-06
- 2021/BZP 00178030/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja drogi gminnej 11 Listopada na odc. od ul. Głównej do ul. Zagłoby w Piasecznie w ramach zadania „ul. 11 Listopada w Piasecznie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja drogi gminnej 11 Listopada na odc. od ul. Głównej do ul. Zagłoby w Piasecznie w ramach zadania „ul. 11 Listopada w Piasecznie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72c621e5-01ad-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001806/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Ulica 11 Listopada w Piasecznie cz. 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156110/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Spr. 68/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej – ulicy 11 Listopada wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej. Zadanie należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową wyszczególnioną w rozdziale II (Załącznik nr 1) oraz wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszym OPZ.
Złożenie w imieniu Inwestora zawiadomienia o zakończeniu robót i uzyskanie zaświadczeń o nie wnoszeniu sprzeciwu na złożone zawiadomienia o zakończeniu robót, zgodnie z wymogami Prawa budowlanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4182000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6908702,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4182000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAL-BRUK sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010308687
7.3.3) Ulica: Sarabandy
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-868
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FAL-BRUK" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"FAL-BRUK" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4182000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- Rozpoczęcie robót, nie później niż w terminie 5 dni od dnia przekazania terenu budowy.
- Zakończenie robót budowlanych wraz ze złożeniem Zamawiającemu kompletnych materiałów
kolaudacyjnych – 3 miesiące od zawarcia umowy.
- Złożenie w imieniu inwestora zawiadomień o zakończeniu robót i uzyskanie zaświadczeń o nie
wnoszeniu sprzeciwu na złożone zawiadomienia o zakończeniu robót, zgodnie z wymogami
prawa budowlanego – do dnia 15.12.2021 r.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Dostawa specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu "wywrotka", z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
- Dowożenie uczniów wraz z zapewnieniem opieki do/ze Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Głoskowie
- Zakup artykułów spożywczych, mięsa, drobiu, warzyw, owoców, mrożonek i artykułów garmażeryjnych na potrzeby stołówki szkolnej w Zalesiu Górnym
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 10 w Piasecznie.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Piasecznie
- Bezgotówkowy zakup paliwa EN 590 do dwóch mikrostacji Zamawiającego
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
- Remont ulicy Brzozowej w miejscowości Szpęgawa
- Remonty bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Remont drogi wojewódzkiej nr 434 odcinek Kleszczewo - Szczodrzykowo.
- Napr., konserw. i malow. urządz. małej arch., przestaw. ławek, gazonów, koszyczków na odpady, remonty ciągów piesz. i schodów na ter. zieleni miejsk.i mienia komunaln. w obr. ABM wraz z N. Miastem ZG
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń - Zadanie nr 1 " Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń- Zadanie nr 2
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.