Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372415/01 - Wynik z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa odzieży roboczej dla pracowników garnizonu śląskiej Policji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 47-851-20-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa odzieży roboczej dla pracowników garnizonu śląskiej Policji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-115d34f5-f8a4-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244141/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup i dostawa odzieży roboczej dla pracowników garnizonu śląskiej Policji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://slaska-policja.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf
g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
6. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.
b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu.
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaska-policja.eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy.
8. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
9. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu email.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice
2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;
4. Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023r. poz. 1605 ze zm.), zwana w dalszej części „ustawą Pzp”;
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów;
6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej;
7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt
w Policji.
8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa;
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym;
11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-101,115/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 Fartuch stylonowy.
1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
1.1. Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
1.2. Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
1.3. Załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania od nr 1 do nr 6
2. Zamawiający wymaga aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.
3. Zamawiający wymaga aby cały asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go oraz pochodzić z bieżącej produkcji. Każdy przedmiot zamówienia winien być zapakowany i opisany tj. co znajduje się w danym opakowaniu i rozmiar. Ubrania ochronne i sprzęt ochrony osobistej musi posiadać oznakowanie CE.
4. Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie czterech dostawach, w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od dnia złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb.
5. Szczegóły dostaw w zakresie sposobu złożenia zamówienia przez Zamawiającego oraz ilości asortymentu określa projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ, załącznik nr 3 do SWZ-opis przedmiotu zamówienia
Udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być mniejsza niż gwarancja określona przez producenta.
6. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w ust. 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację umowy, do wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonywania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 6 miesięcy. W przypadku wprowadzenia aneksu Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie dwóch dostawach, sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w ust. 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację umowy, do wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonywania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 6 miesięcy. W przypadku wprowadzenia aneksu Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie dwóch dostawach, sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego zadania odrębnie na podstawie poniższych kryteriów:
a. cena oferty – 60%,
b. gwarancja – 40%
co łącznie daje 100%
2. Ocena ofert
Y = A+B
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – Cena brutto oferty – 60 pkt
B – gwarancja – 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
A. CENA OFERTY
A (ilość pkt) = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt
2.1. Wyznaczenie wartości punktów:
a) oferta z najniższą ceną brutto za ważnych ofert uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 60
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2. Zasady przyznawania punktów:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.6
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
B. GWARANCJA
Punktacja dla kryterium B gwarancja zostanie przyznana zgodnie z poniższym
wzorem:
zgodnie z poniższym wzorem:
B (ilość pkt) = okres gwarancji badanej oferty/ Najwyższy oferowany okres gwarancji x 40 pkt
2.3. Wyznaczenie wartości punktów:
a) oferta z najdłuższym okresem gwarancji z ważnych ofert uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 40
b) inne ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.4. Zasady przyznawania punktów:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.6
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.5. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji dla produktu.
W przypadku nie wpisania okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wskazany dla danego produktu. Minimalny okres gwarancji dla asortymentu to 24 miesiące , maksymalny 36 miesięcy, Zaoferowanie przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego.
a) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
b) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
c) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
d) w przypadku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę w danym zadaniu niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
2.6. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 Kask ochronny - biały/ żółty/ zielony/ niebieski.
1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
1.1. Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
1.2. Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
1.3. Załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania od nr 1 do nr 6
2. Zamawiający wymaga aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.
3. Zamawiający wymaga aby cały asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go oraz pochodzić z bieżącej produkcji. Każdy przedmiot zamówienia winien być zapakowany i opisany tj. co znajduje się w danym opakowaniu i rozmiar. Ubrania ochronne i sprzęt ochrony osobistej musi posiadać oznakowanie CE.
4. Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie czterech dostawach, w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od dnia złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb.
5. Szczegóły dostaw w zakresie sposobu złożenia zamówienia przez Zamawiającego oraz ilości asortymentu określa projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ, załącznik nr 3 do SWZ-opis przedmiotu zamówienia
Udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być mniejsza niż gwarancja określona przez producenta.
6. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w ust. 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację umowy, do wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonywania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 6 miesięcy. W przypadku wprowadzenia aneksu Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie dwóch dostawach, sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w ust. 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację umowy, do wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonywania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 6 miesięcy. W przypadku wprowadzenia aneksu Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie dwóch dostawach, sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego zadania odrębnie na podstawie poniższych kryteriów:
a. cena oferty – 60%,
b. gwarancja – 40%
co łącznie daje 100%
2. Ocena ofert
Y = A+B
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – Cena brutto oferty – 60 pkt
B – gwarancja – 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
A. CENA OFERTY
A (ilość pkt) = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt
2.1. Wyznaczenie wartości punktów:
a) oferta z najniższą ceną brutto za ważnych ofert uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 60
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2. Zasady przyznawania punktów:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.6
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
B. GWARANCJA
Punktacja dla kryterium B gwarancja zostanie przyznana zgodnie z poniższym
wzorem:
zgodnie z poniższym wzorem:
B (ilość pkt) = okres gwarancji badanej oferty/ Najwyższy oferowany okres gwarancji x 40 pkt
2.3. Wyznaczenie wartości punktów:
a) oferta z najdłuższym okresem gwarancji z ważnych ofert uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 40
b) inne ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.4. Zasady przyznawania punktów:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.6
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.5. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji dla produktu.
W przypadku nie wpisania okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wskazany dla danego produktu. Minimalny okres gwarancji dla asortymentu to 24 miesiące , maksymalny 36 miesięcy, Zaoferowanie przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego.
a) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
b) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
c) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
d) w przypadku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę w danym zadaniu niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
2.6. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 Spodnie granatowe lub czarne (recepcjonisty).
1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
1.1. Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
1.2. Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
1.3. Załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania od nr 1 do nr 6
2. Zamawiający wymaga aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.
3. Zamawiający wymaga aby cały asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go oraz pochodzić z bieżącej produkcji. Każdy przedmiot zamówienia winien być zapakowany i opisany tj. co znajduje się w danym opakowaniu i rozmiar. Ubrania ochronne i sprzęt ochrony osobistej musi posiadać oznakowanie CE.
4. Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie czterech dostawach, w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od dnia złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb.
5. Szczegóły dostaw w zakresie sposobu złożenia zamówienia przez Zamawiającego oraz ilości asortymentu określa projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ, załącznik nr 3 do SWZ-opis przedmiotu zamówienia
Udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być mniejsza niż gwarancja określona przez producenta.
6. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w ust. 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację umowy, do wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonywania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 6 miesięcy. W przypadku wprowadzenia aneksu Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie dwóch dostawach, sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w ust. 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację umowy, do wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonywania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 6 miesięcy. W przypadku wprowadzenia aneksu Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie dwóch dostawach, sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego zadania odrębnie na podstawie poniższych kryteriów:
a. cena oferty – 60%,
b. gwarancja – 40%
co łącznie daje 100%
2. Ocena ofert
Y = A+B
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – Cena brutto oferty – 60 pkt
B – gwarancja – 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
A. CENA OFERTY
A (ilość pkt) = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt
2.1. Wyznaczenie wartości punktów:
a) oferta z najniższą ceną brutto za ważnych ofert uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 60
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2. Zasady przyznawania punktów:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.6
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
B. GWARANCJA
Punktacja dla kryterium B gwarancja zostanie przyznana zgodnie z poniższym
wzorem:
zgodnie z poniższym wzorem:
B (ilość pkt) = okres gwarancji badanej oferty/ Najwyższy oferowany okres gwarancji x 40 pkt
2.3. Wyznaczenie wartości punktów:
a) oferta z najdłuższym okresem gwarancji z ważnych ofert uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 40
b) inne ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.4. Zasady przyznawania punktów:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.6
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.5. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji dla produktu.
W przypadku nie wpisania okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wskazany dla danego produktu. Minimalny okres gwarancji dla asortymentu to 24 miesiące , maksymalny 36 miesięcy, Zaoferowanie przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego.
a) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
b) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
c) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
d) w przypadku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę w danym zadaniu niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
2.6. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 sweter granatowy (recepcjonista).
1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
1.1. Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
1.2. Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
1.3. Załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania od nr 1 do nr 6
2. Zamawiający wymaga aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.
3. Zamawiający wymaga aby cały asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go oraz pochodzić z bieżącej produkcji. Każdy przedmiot zamówienia winien być zapakowany i opisany tj. co znajduje się w danym opakowaniu i rozmiar. Ubrania ochronne i sprzęt ochrony osobistej musi posiadać oznakowanie CE.
4. Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie czterech dostawach, w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od dnia złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb.
5. Szczegóły dostaw w zakresie sposobu złożenia zamówienia przez Zamawiającego oraz ilości asortymentu określa projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ, załącznik nr 3 do SWZ-opis przedmiotu zamówienia
Udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być mniejsza niż gwarancja określona przez producenta.
6. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w ust. 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację umowy, do wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonywania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 6 miesięcy. W przypadku wprowadzenia aneksu Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie dwóch dostawach, sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w ust. 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację umowy, do wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonywania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 6 miesięcy. W przypadku wprowadzenia aneksu Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie dwóch dostawach, sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego zadania odrębnie na podstawie poniższych kryteriów:
a. cena oferty – 60%,
b. gwarancja – 40%
co łącznie daje 100%
2. Ocena ofert
Y = A+B
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – Cena brutto oferty – 60 pkt
B – gwarancja – 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
A. CENA OFERTY
A (ilość pkt) = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt
2.1. Wyznaczenie wartości punktów:
a) oferta z najniższą ceną brutto za ważnych ofert uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 60
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2. Zasady przyznawania punktów:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.6
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
B. GWARANCJA
Punktacja dla kryterium B gwarancja zostanie przyznana zgodnie z poniższym
wzorem:
zgodnie z poniższym wzorem:
B (ilość pkt) = okres gwarancji badanej oferty/ Najwyższy oferowany okres gwarancji x 40 pkt
2.3. Wyznaczenie wartości punktów:
a) oferta z najdłuższym okresem gwarancji z ważnych ofert uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 40
b) inne ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.4. Zasady przyznawania punktów:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.6
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.5. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji dla produktu.
W przypadku nie wpisania okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wskazany dla danego produktu. Minimalny okres gwarancji dla asortymentu to 24 miesiące , maksymalny 36 miesięcy, Zaoferowanie przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego.
a) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
b) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
c) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
d) w przypadku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę w danym zadaniu niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
2.6. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 Kurtka ciepłochronna z odpinanymi rękawami.
1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
1.1. Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
1.2. Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
1.3. Załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania od nr 1 do nr 6
2. Zamawiający wymaga aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.
3. Zamawiający wymaga aby cały asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go oraz pochodzić z bieżącej produkcji. Każdy przedmiot zamówienia winien być zapakowany i opisany tj. co znajduje się w danym opakowaniu i rozmiar. Ubrania ochronne i sprzęt ochrony osobistej musi posiadać oznakowanie CE.
4. Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie czterech dostawach, w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od dnia złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb.
5. Szczegóły dostaw w zakresie sposobu złożenia zamówienia przez Zamawiającego oraz ilości asortymentu określa projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ, załącznik nr 3 do SWZ-opis przedmiotu zamówienia
Udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być mniejsza niż gwarancja określona przez producenta.
6. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w ust. 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację umowy, do wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonywania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 6 miesięcy. W przypadku wprowadzenia aneksu Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie dwóch dostawach, sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w ust. 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację umowy, do wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonywania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 6 miesięcy. W przypadku wprowadzenia aneksu Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie dwóch dostawach, sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego zadania odrębnie na podstawie poniższych kryteriów:
a. cena oferty – 60%,
b. gwarancja – 40%
co łącznie daje 100%
2. Ocena ofert
Y = A+B
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – Cena brutto oferty – 60 pkt
B – gwarancja – 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
A. CENA OFERTY
A (ilość pkt) = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt
2.1. Wyznaczenie wartości punktów:
a) oferta z najniższą ceną brutto za ważnych ofert uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 60
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2. Zasady przyznawania punktów:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.6
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
B. GWARANCJA
Punktacja dla kryterium B gwarancja zostanie przyznana zgodnie z poniższym
wzorem:
zgodnie z poniższym wzorem:
B (ilość pkt) = okres gwarancji badanej oferty/ Najwyższy oferowany okres gwarancji x 40 pkt
2.3. Wyznaczenie wartości punktów:
a) oferta z najdłuższym okresem gwarancji z ważnych ofert uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 40
b) inne ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.4. Zasady przyznawania punktów:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.6
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.5. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji dla produktu.
W przypadku nie wpisania okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wskazany dla danego produktu. Minimalny okres gwarancji dla asortymentu to 24 miesiące , maksymalny 36 miesięcy, Zaoferowanie przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego.
a) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
b) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
c) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
d) w przypadku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę w danym zadaniu niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
2.6. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 Okulary ochronne.
1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
1.1. Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
1.2. Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
1.3. Załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania od nr 1 do nr 6
2. Zamawiający wymaga aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.
3. Zamawiający wymaga aby cały asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go oraz pochodzić z bieżącej produkcji. Każdy przedmiot zamówienia winien być zapakowany i opisany tj. co znajduje się w danym opakowaniu i rozmiar. Ubrania ochronne i sprzęt ochrony osobistej musi posiadać oznakowanie CE.
4. Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie czterech dostawach, w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od dnia złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb.
5. Szczegóły dostaw w zakresie sposobu złożenia zamówienia przez Zamawiającego oraz ilości asortymentu określa projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ, załącznik nr 3 do SWZ-opis przedmiotu zamówienia
Udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być mniejsza niż gwarancja określona przez producenta.
6. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w ust. 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację umowy, do wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonywania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 6 miesięcy. W przypadku wprowadzenia aneksu Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie dwóch dostawach, sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w ust. 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację umowy, do wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonywania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 6 miesięcy. W przypadku wprowadzenia aneksu Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w maksymalnie dwóch dostawach, sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od złożenia zamówienia drogą e-mailową przez Zamawiającego według bieżących potrzeb.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego zadania odrębnie na podstawie poniższych kryteriów:
a. cena oferty – 60%,
b. gwarancja – 40%
co łącznie daje 100%
2. Ocena ofert
Y = A+B
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – Cena brutto oferty – 60 pkt
B – gwarancja – 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
A. CENA OFERTY
A (ilość pkt) = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt
2.1. Wyznaczenie wartości punktów:
a) oferta z najniższą ceną brutto za ważnych ofert uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 60
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2. Zasady przyznawania punktów:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.6
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
B. GWARANCJA
Punktacja dla kryterium B gwarancja zostanie przyznana zgodnie z poniższym
wzorem:
zgodnie z poniższym wzorem:
B (ilość pkt) = okres gwarancji badanej oferty/ Najwyższy oferowany okres gwarancji x 40 pkt
2.3. Wyznaczenie wartości punktów:
a) oferta z najdłuższym okresem gwarancji z ważnych ofert uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 40
b) inne ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.4. Zasady przyznawania punktów:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.6
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.5. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji dla produktu.
W przypadku nie wpisania okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wskazany dla danego produktu. Minimalny okres gwarancji dla asortymentu to 24 miesiące , maksymalny 36 miesięcy, Zaoferowanie przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego.
a) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
b) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
c) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
d) w przypadku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę w danym zadaniu niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
2.6. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego wyznaczonym składa:
1.2 w zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1
ustawy Pzp w formie oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, złożone według wzoru załącznika nr 6 do SWZ.
1.2 Zamawiający w zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego dokona weryfikacji za pomocą wszelkich dostępnych środków, np. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
1.3 w zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp –odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307 z późn. zm.), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w dokumentach zamówienia, dane umożliwiające dostęp do tych środków .
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
2. Przedmiotowe środki dowodowe2.1 Zamawiający wymaga złożenia zgodnie z sekcją XVIII SWZ punktem 2.5 przedmiotowych środków dowodowych
w postaci próbek – po 1 sztuce asortymentu dla każdego zadania w dowolnym rozmiarze. Próbki muszą zostać dostarczone w oryginalnym opakowaniu producenta. Szczegółowe dane dotyczące próbek znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku 3 do SWZ. Oferowany asortyment zostanie poddany sprawdzeniu z wymaganiami określonym w załączniku nr 3 do SWZ celem dokonania porównania zgodności z przedmiotem zamówienia w formie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku stwierdzenia, że oferowany produkt nie spełnia wymogów wyspecyfikowanych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
2.1.1 Próbki zostaną zwrócone na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane na ich wniosek.
2.1.2 Próbki Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza nie zostaną zwrócone na podstawie art. 77 ust. 2 ustawy Pzp ,ponieważ będą stanowić załącznik do umowy. Próbki przez cały okres realizacji umowy będą stanowić wzór do porównania z asortymentem dostarczanym. Po zakończeniu realizacji umowy próbki zostaną zwrócone Wykonawcy na jego wniosek.
2.1.3 Zamawiający może zwrócić złożone przez Wykonawcę próbki jeżeli wniosek, o którym mowa w punkcie 2.1.1 nie został złożony w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy albo unieważnienia postępowania.
2.1.4 Wniosek o zwrot próbek stanowi załącznik nr 5 do SWZ
2.2 Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart katalogowych produktów i/lub kart produktów i/lub kart producenta i/lub kart produktu dostępne na stronie internetowej i/lub kart stworzonych przez Wykonawcę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania określone w załączniku 3 do SWZ. Zamawiający w zadaniu nr 3 i 4 nie wymaga kart katalogowych produktu, natomiast wymaga się aby odzież ta posiadała etykietę z informacją o nazwie włókien, z których została wyprodukowana, ich procentowym składzie oraz oznaczeniach. UWAGA: przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
2.3 Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający w trybie art. 107 wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2.4 Przepisu ust. 2.3 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
2.5 Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
2.6 W przypadku niezłożenia przedmiotowych środków dowodowych na wezwanie, o którym mowa w pkt. 2.3 oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. C ustawy Pzp.
2.7 W przypadku nie złożenia przedmiotowych środków dowodowych w języku polskim na wezwanie, o którym mowa w pkt. 2.3 oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. C ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Zamawiający wymaga złożenia zgodnie z sekcją XVIII SWZ punktem 2.5 przedmiotowych środków dowodowych.2.Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart katalogowych produktów i/lub kart produktów i/lub kart producenta i/lub kart produktu dostępne na stronie internetowej i/lub kart stworzonych przez Wykonawcę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania określone w załączniku 3 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1 Formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SWZ)2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SWZ)
3 Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 4 i nr 4a do SWZ – jeżeli dotyczy)
4 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
5 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
6 Próbki zgodnie z zapisami sekcji XVIII pkt. 2.5, karty katalogowe produktów i/lub karty produktów i/lub karty producenta i/lub karty produktu lub kart produktu dostępne na stronie internetowej i/lub karty stworzone przez Wykonawcę na potwierdzenie opisu przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( patrz punkt 2), składając oświadczenie według wzoru Załącznik nr 4 do SWZ oraz Załącznik nr 4a do SWZ..2. W przypadku konsorcjów i spółek cywilnych należy przedstawić odrębne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczące każdego ze współwykonawców. Oświadczenie takie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia tylko w odniesieniu do danego konsorcjanta lub wspólnika (art. 125 ust. 4 Pzp). Oznacza to, że każdy ze współwykonawców wykazuje w oświadczeniu tylko własne zdolności (zasoby).
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inny dokument, z którego będzie wynikało wspólne działanie Wykonawców.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia sekcji VIII ust. 1.2-1.5 stosuje się odpowiednio.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-22 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Formularz ofertowy za wyjątkiem próbek, należy przesłać za pomocą Platformy Zakupowej pod adresem: https://slaska-policja.eb2b.com.pl w zakładce „Załączniki”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-21
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługi transportowe dla osób z niepełnosprawnościami w 2025 r.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- KONSERWACJA URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO TUNELU KATOWICKIEGO I W KOPULE NAD RONDEM
- Dostawa kalorymetru skaningowego
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek (2025-2026)
- Zakup traktorków ogrodowych typu rider (łamany) z osprzętem
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.