eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinPoprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej przy Zespołach Szkolno - Przedszkolnych w Rypinie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej przy Zespołach Szkolno – Przedszkolnych w Rypinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 40

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.turalski@rypin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/755737

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej przy Zespołach Szkolno – Przedszkolnych w Rypinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8cc301a-e35a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053104/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej przy Zespołach Szkolno - Przedszkolnych w Rypinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193353

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącej przyszkolnej bieżni o nawierzchni żużlowej na bieżnię okrężną trzytorową z czterotorową bieżnią prostą do biegu na 100 m z nawierzchnią poliuretanową na podbudowie betonowej oraz budowę skoczni do skoku w dal z rozbiegiem. Bieżnia zlokalizowana jest na terenach szkolnych sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Rypinie przy ul. 3 Maja 3 na działce nr ewid. 761/10.
2) Roboty budowlane w ramach planowanej inwestycji obejmą m. in.:
a) rozbiórkę obramowania istniejącej bieżni z obrzeży betonowych wraz z ławą betonową oraz rozbiórkę nawierzchni żużlowej bieżni z wywozem i składowaniem (utylizacją) materiałów z rozbiórki,
b) rozbiórkę chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowo - cementowej z obramowaniem z obrzeży betonowych z wywozem i utylizacją (składowaniem) materiałów z rozbiórki,
c) korytowanie pod projektowaną bieżnię i elementy skoczni w dal z wywozem i zagospodarowaniem (składowaniem) urobku,
d) obramowanie bieżni i rozbiegu skoczni z obrzeży betonowych na ławie betonowej,
e) montaż systemowych korytek odwodnienia liniowego i skrzynek odpływowych na odcinkach prostych bieżni z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych do istniejącej kanalizacji deszczowej boisk,
f) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego wzmocnionego georusztem pod bieżnię i elementy skoczni z dogęszczeniem podłoża gruntowego,
g) wykonanie warstwy podbudowy betonowej zbrojonej włóknem polimerowym z izolacją z folii PE,
h) ułożenie nawierzchni poliuretanowo - gumowej typu SANDWICH w kolorze ceglastym bieżni i rozbiegu skoczni,
i) wykonanie skoczni piaskowej z obramowaniem z obrzeży bezpiecznych z rozbiegiem o nawierzchni jak bieżnia
j) malowanie linii torów i pozycji startowych,
k) wykonanie trawników pasem szer. 1,0 wokół bieżni wokół wykonanej bieżni i skoczni oraz miejscach gdzie „stara” bieżnia wykraczała poza obrys bieżni projektowanej.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4) Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.
5) UWAGA! Wskazane w Załączniku Nr 1a do SWZ – Dokumentacja projektowa w opisie technicznym dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej, które wymagane będą w celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych parametrów systemu nawierzchni poliuretanowej weryfikowane będą przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 854828,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw, w tym: mini boiska z nawierzchnią ze sztucznej trawy, placu zabaw z nawierzchnią poliuretanową, mini parku linowego z nawierzchnią piaskową oraz elementów towarzyszących tj. dojść z kostki brukowej, małej architektury, w tym: tablic informacyjnych, ławek, koszy na śmieci i stojaków na rowery. Ponadto w ramach zadania należy wykonać nasadzenie zieleni, wykonanie ogrodzenia oraz demontaż istniejących elementów placu zabaw zlokalizowanych przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Rypinie przy ul. 3 Maja 3 na działce nr ewid. 761/10.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
a) demontaż i rozbiórkę, w tym:
- nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową w ilości około 417 m2,
- nawierzchni z kwadratowych płytek poliuretanowych wraz z podbudową w ilości około 293 m2,
- 2 koszy do koszykówki na stalowym stelażu,
- 1 stalowej bramki do piłki nożnej,
- ogrodzenia panelowego w ilości około 90 mb,
- 3 ławek,
- 2 koszy na śmieci,
- 8 urządzeń istniejącego placu zabaw.
b) budowę placu zabaw, w tym:
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej w ilości około 388 m2,
- wykonanie nawierzchni piaskowej w miejscu montażu piaskownicy w ilości około 33 m2,
- dostawę i montaż 10 szt. urządzeń placu zabaw,
- dostawę i montaż ławek w ilości 3 szt.,
- dostawę i montaż koszy na śmieci w ilości 2 szt.,
- dostawę i montaż tablicy informacyjnej w ilości 1 szt.,
- dostawę i montaż ogrodzenia stalowe o długości około 67 mb oraz ogrodzenia imitującego kredki w ilości około 17 mb,
- wykonanie obrzeży betonowych w ilości około 36 mb i obrzeży gumowych w ilości około 12 mb.
c) budowę boiska z nawierzchnią ze sztucznej trawy o powierzchni 155 m2 wraz z 2 bramki i ogrodzeniem wykonanym ze stali w ilości około 22,5 mb i obrzeżami betonowymi w ilości około 9 mb,
d) budowę mini parku linowego z wykonaniem nawierzchni piaskowej w ilości około 133 m2 wraz z montażem urządzeń z 14 przeszkodami różnego rodzaju,
e) wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej na podbudowie z kruszywa łamanego i podsypce piaskowej w ilości około 157 m2 i obrzeży betonowych w ilości około 180 mb,
f) dostawę i montaż w strefie poza placem zabaw elementów małej infrastruktury, w tym:
- ławek w ilości 7 szt.,
- koszy na śmieci w ilości 3 szt.,
- tablicy informacyjnej przy boisku w ilości 1 szt.,
- tablicy informacyjnej przy mini parku linowym w ilości 1 szt.,
- stojaka na rowery w ilości 2 szt.
g) zagospodarowanie zieleni, w tym wykonanie:
- trawników dywanowych siewem bez nawożenia i renowacją trawnika zniszczonego w trakcie robót budowlanych w ilości około 1 400 m2,
- nasadzeń krzewów ozdobnych w ilości 68 szt.,
- wykonanie obrzeży ekobord (wys. 10 cm) w ilości około 152 mb,
- ściółkowania korą drzewną z warstwą agrowłókniny w ilości około 236 m2
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1b do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4) Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.
5) UWAGA! Wskazane w Załączniku Nr 1b do SWZ – Dokumentacja projektowa dokumenty dotyczące przewidzianych do wbudowania materiałów budowlanych oraz urządzeń weryfikowane będą pod kątem zgodności z dokumentacji przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 919162,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1282376,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2493583,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1282376,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388331644

7.3.4) Miejscowość: Radziejów

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1282376,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-14 do 2023-10-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000583,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000583,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000583,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365105992

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000583,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-14 do 2023-10-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.