Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00235457/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Urzędu Skarbowego w Nakle nad Notecią po pożarze pomieszczenia portierni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dr. Emila Warmińskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 56 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.bydgoszcz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Urzędu Skarbowego w Nakle nad Notecią po pożarze pomieszczenia portierni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20840da6-0963-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010100/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont Urzędu Skarbowego w Nakle nad Notecią po pożarze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235457/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0401-ILZ.260.2.09.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowo-budowlanych.Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia precyzują:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ ;
2) Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44220000-8 - Stolarka budowlana
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 88913,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia obejmuje wykonanie remontu instalacji elektrycznej.Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia precyzuje:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ ;
2) Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45314310-7 - Układanie kabli
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 41510,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia obejmuje wykonanie robót instalacyjnych w zakresie odbudowy instalacji CCTV.Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia precyzują:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ ;
2) Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
4.5.5.) Wartość części: 39790,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia obejmuje wykonanie robót instalacyjnych w zakresie montażu nowej instalacji SSWiN.Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia precyzują:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ.
2) Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
4.5.5.) Wartość części: 48801,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V zamówienia obejmuje wykonanie robót instalacyjnych w zakresie odtworzenia systemu sygnalizacji pożaru (SSP).Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia precyzują:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ;
2) Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113300-2 - Instalacje bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314310-7 - Układanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
4.5.5.) Wartość części: 63446,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu odrzucono:
1) ofertę złożoną przez Zakład Remontowo-Budowlany „ADEX” Dariusz Dudkiewicz, ul. Pałucka 11, 89-200 Szubin w zakresie części I, II, III i IV zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia; Zawartość merytoryczna oferty nie odpowiada pod względem przedmiotu zamówienia wymaganiom zawartym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2) ofertę złożoną przez Grupę Kaczmarek Spółkę z o.o., ul. Orna 63, 85-356 Bydgoszcz w zakresie części II, III, IV i V zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 Pzp. Oferta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp; Oferta nie została opatrzona żadnym z podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3) ofertę złożoną przez LASERLINE s.c., ul. Inowrocławska 59, 85-153 Bydgoszcz w zakresie części III, IV i V zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 Pzp. Oferta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp; Oferta nie została opatrzona żadnym z podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Ze względu na to, że w postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu odrzucono:
1) ofertę złożoną przez Zakład Remontowo-Budowlany „ADEX” Dariusz Dudkiewicz, ul. Pałucka 11, 89-200 Szubin w zakresie części I, II, III i IV zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia; Zawartość merytoryczna oferty nie odpowiada pod względem przedmiotu zamówienia wymaganiom zawartym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2) ofertę złożoną przez Grupę Kaczmarek Spółkę z o.o., ul. Orna 63, 85-356 Bydgoszcz w zakresie części II, III, IV i V zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 Pzp. Oferta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp; Oferta nie została opatrzona żadnym z podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3) ofertę złożoną przez LASERLINE s.c., ul. Inowrocławska 59, 85-153 Bydgoszcz w zakresie części III, IV i V zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 Pzp. Oferta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp; Oferta nie została opatrzona żadnym z podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Ze względu na to, że w postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu odrzucono:
1) ofertę złożoną przez Zakład Remontowo-Budowlany „ADEX” Dariusz Dudkiewicz, ul. Pałucka 11, 89-200 Szubin w zakresie części I, II, III i IV zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia; Zawartość merytoryczna oferty nie odpowiada pod względem przedmiotu zamówienia wymaganiom zawartym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2) ofertę złożoną przez Grupę Kaczmarek Spółkę z o.o., ul. Orna 63, 85-356 Bydgoszcz w zakresie części II, III, IV i V zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 Pzp. Oferta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp; Oferta nie została opatrzona żadnym z podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3) ofertę złożoną przez LASERLINE s.c., ul. Inowrocławska 59, 85-153 Bydgoszcz w zakresie części III, IV i V zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 Pzp. Oferta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp; Oferta nie została opatrzona żadnym z podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Ze względu na to, że w postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu odrzucono:
1) ofertę złożoną przez Zakład Remontowo-Budowlany „ADEX” Dariusz Dudkiewicz, ul. Pałucka 11, 89-200 Szubin w zakresie części I, II, III i IV zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia; Zawartość merytoryczna oferty nie odpowiada pod względem przedmiotu zamówienia wymaganiom zawartym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2) ofertę złożoną przez Grupę Kaczmarek Spółkę z o.o., ul. Orna 63, 85-356 Bydgoszcz w zakresie części II, III, IV i V zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 Pzp. Oferta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp; Oferta nie została opatrzona żadnym z podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3) ofertę złożoną przez LASERLINE s.c., ul. Inowrocławska 59, 85-153 Bydgoszcz w zakresie części III, IV i V zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 Pzp. Oferta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp; Oferta nie została opatrzona żadnym z podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Ze względu na to, że w postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu odrzucono:
1) ofertę złożoną przez Zakład Remontowo-Budowlany „ADEX” Dariusz Dudkiewicz, ul. Pałucka 11, 89-200 Szubin w zakresie części I, II, III i IV zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia; Zawartość merytoryczna oferty nie odpowiada pod względem przedmiotu zamówienia wymaganiom zawartym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2) ofertę złożoną przez Grupę Kaczmarek Spółkę z o.o., ul. Orna 63, 85-356 Bydgoszcz w zakresie części II, III, IV i V zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 Pzp. Oferta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp; Oferta nie została opatrzona żadnym z podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3) ofertę złożoną przez LASERLINE s.c., ul. Inowrocławska 59, 85-153 Bydgoszcz w zakresie części III, IV i V zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 Pzp. Oferta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp; Oferta nie została opatrzona żadnym z podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Ze względu na to, że w postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Świadczenie usług personelu pływającego na przeprawie promowej w Solcu Kujawskim w 2024 r."
- Dostawa krzeseł i foteli biurowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych do wykonywania oznaczeń histochemicznych i immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatów na okres 12 miesięcy
- Odnowa nawierzchni DW 543 odc. Kamień-Mileszewy od km 39+460 do km 41+820, dł. 2,360 km
- Dostawa systemu do ciągłego monitorowania wyładowań niezupełnych w generatorze zainstalowanym w ZTPOK MKUO ProNatura Sp. z o.o.
- Remont C.O. wraz z węzłem w budynku małej administracji na terenie Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, znak sprawy TP/7/Dkw/2024
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie - instalacja wentylacji mechanicznej na drugim piętrze budynku
- PRACE KONSERWATORSKIE NA CMENTARZU WOJENNYM Z I WOJNY ŚWIATOWEJ NR 60 W MAŁASTOWIE, GMINA SĘKOWA
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Kolonia Ujazd, Szymanów i Tobiasze
więcej: Instalacje bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.