eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzcianaRozbudowa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Trzciana.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Trzciana.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciana

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzciana 302

1.5.2.) Miejscowość: Trzciana

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-733

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146484420

1.5.8.) Numer faksu: 146136301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trzciana.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://trzciana.ezamawiajacy.pl/pn/trzciana/demand/148439/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Trzciana.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f56b319f-cfe4-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043460/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa infrastruktury sportowej na terenie GT. Część 1-Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZPO w Trzcianie-Olimpia. Część 2-Dostawa i montaż wyposażenia wewnętrznego placu zabaw w PSP w Leszczynie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227176

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIS.271.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6314985,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia wewnętrznego placu zabaw w Publicznej Szkole Podstawowej w Leszczynie.

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż wyposażenia wewnętrznego placu zabaw w Publicznej Szkole Podstawowej w Leszczynie” w skład którego wchodzi:
1) wykonania projektu wykonawczego (obejmującego rozmieszczenie wyposażenia wraz z jego wizualizacją) w wersji papierowej w 2 egz., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami Zamawiającego;
2) dostawy fabrycznie nowego wyposażenia wewnętrznego placu zabaw znajdującego się w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Leszczynie wraz z jego montażem, instalacją i uruchomieniem zgodnie z wymaganiami producentów.

Przez wykonanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie ostatecznego projektu wykonawczego (obejmującego rozmieszczenie wyposażenia wraz z jego wizualizacją) zatwierdzonego przez Zamawiającego, zakup oraz dostawę fabrycznie nowego wyposażenia wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami producenta wyposażenia w pomieszczeniach, w obiekcie położonym w budynku Publicznej Szkole Podstawowej w Leszczynie, przeszkolenie pracowników, w zakresie jakim dotyczy to danego elementu wyposażenia, przekazanie i pozostawienie do dyspozycji Zamawiającemu.

W ramach przedmiotu umowy wykonuje się:
• strefę trampolin i zjeżdżalni prostych
• wielopoziomową konstrukcja przestrzenna modułowa
• zjeżdżalnie wielotorową
• wieżę wspinaczkowa typu Spider Tower
• zjeżdżalnię tubowa
• strefa malucha wyposażona w suchy basen, domki, materace, miękkie kąciki, elementy z gąbki tj .
kostki pojazdy, zwierzęta.
• kącik malucha
nawierzchnia pod projektowanymi urządzeniami PVC - istniejąca

2. Pozostałe informacje w pkt III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia dla części 1 ma być wykonany w oparciu o opis przedmiotu zamówienia (rozdział III SWZ), dokumentację projektowo - wizualizacyjną (załączniki nr 11a do SWZ), Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru (załącznik nr 10a do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.5.) Wartość części: 642600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Zespole Placówek Oświatowych w Trzcianie.

1. Budowa hali sportowej z zapleczem socjalno – sanitarnym oraz przewiązką wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod. – kan., gaz, c.o., elektryczną, wentylacji mechanicznej oraz przebudowa sieci: kanalizacji sanitarnej i kanalizacji opadowej w miejscowości Trzciana. Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Zespole Placówek Oświatowych w Trzcianie obejmuje prace ziemne, fundamentowe, murarskie, zbrojarskie i betoniarskie, roboty ciesielskie przy konstrukcji dachu, krycie dachu, wykonanie elewacji, montaż stolarki, roboty instalacyjne i wykończeniowe, zagospodarowanie terenu wraz z jego ukształtowaniem, wybrukowanie dojścia, uporządkowanie otoczenia itp.

2. Pozostałe informacje w pkt III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia dla części 2 ma być wykonany w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa (załączniki nr 11b-e do SWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załączniki nr 10b-d do SWZ). Przedmiar robót (załączniki nr 9a-d do SWZ) jest materiałem pomocniczym w celu ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45321000-3 - Izolacja cieplna

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 5672385,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na część 1 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. W takim przypadku Zamawiający zobowiązany był unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn.zm.) - „nie złożono żadnej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na część 2 zamówienia wpłynęło sześć ofert. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W takim przypadku Zamawiający zobowiązany był unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.) - „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6953000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9802362,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.