Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00227176/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00242842/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
- 2024/BZP 00252993/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Trzciana.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciana
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzciana 302
1.5.2.) Miejscowość: Trzciana
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-733
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146484420
1.5.8.) Numer faksu: 146136301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trzciana.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://trzciana.ezamawiajacy.pl/pn/trzciana/demand/148439/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Trzciana.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f56b319f-cfe4-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043460/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa infrastruktury sportowej na terenie GT. Część 1-Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZPO w Trzcianie-Olimpia. Część 2-Dostawa i montaż wyposażenia wewnętrznego placu zabaw w PSP w Leszczynie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227176
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIS.271.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6314985,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia wewnętrznego placu zabaw w Publicznej Szkole Podstawowej w Leszczynie.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż wyposażenia wewnętrznego placu zabaw w Publicznej Szkole Podstawowej w Leszczynie” w skład którego wchodzi:
1) wykonania projektu wykonawczego (obejmującego rozmieszczenie wyposażenia wraz z jego wizualizacją) w wersji papierowej w 2 egz., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami Zamawiającego;
2) dostawy fabrycznie nowego wyposażenia wewnętrznego placu zabaw znajdującego się w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Leszczynie wraz z jego montażem, instalacją i uruchomieniem zgodnie z wymaganiami producentów.
Przez wykonanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie ostatecznego projektu wykonawczego (obejmującego rozmieszczenie wyposażenia wraz z jego wizualizacją) zatwierdzonego przez Zamawiającego, zakup oraz dostawę fabrycznie nowego wyposażenia wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami producenta wyposażenia w pomieszczeniach, w obiekcie położonym w budynku Publicznej Szkole Podstawowej w Leszczynie, przeszkolenie pracowników, w zakresie jakim dotyczy to danego elementu wyposażenia, przekazanie i pozostawienie do dyspozycji Zamawiającemu.
W ramach przedmiotu umowy wykonuje się:
• strefę trampolin i zjeżdżalni prostych
• wielopoziomową konstrukcja przestrzenna modułowa
• zjeżdżalnie wielotorową
• wieżę wspinaczkowa typu Spider Tower
• zjeżdżalnię tubowa
• strefa malucha wyposażona w suchy basen, domki, materace, miękkie kąciki, elementy z gąbki tj .
kostki pojazdy, zwierzęta.
• kącik malucha
nawierzchnia pod projektowanymi urządzeniami PVC - istniejąca
2. Pozostałe informacje w pkt III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia dla części 1 ma być wykonany w oparciu o opis przedmiotu zamówienia (rozdział III SWZ), dokumentację projektowo - wizualizacyjną (załączniki nr 11a do SWZ), Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru (załącznik nr 10a do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
4.5.5.) Wartość części: 642600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Zespole Placówek Oświatowych w Trzcianie.1. Budowa hali sportowej z zapleczem socjalno – sanitarnym oraz przewiązką wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod. – kan., gaz, c.o., elektryczną, wentylacji mechanicznej oraz przebudowa sieci: kanalizacji sanitarnej i kanalizacji opadowej w miejscowości Trzciana. Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Zespole Placówek Oświatowych w Trzcianie obejmuje prace ziemne, fundamentowe, murarskie, zbrojarskie i betoniarskie, roboty ciesielskie przy konstrukcji dachu, krycie dachu, wykonanie elewacji, montaż stolarki, roboty instalacyjne i wykończeniowe, zagospodarowanie terenu wraz z jego ukształtowaniem, wybrukowanie dojścia, uporządkowanie otoczenia itp.
2. Pozostałe informacje w pkt III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia dla części 2 ma być wykonany w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa (załączniki nr 11b-e do SWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załączniki nr 10b-d do SWZ). Przedmiar robót (załączniki nr 9a-d do SWZ) jest materiałem pomocniczym w celu ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45321000-3 - Izolacja cieplna
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 5672385,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na część 1 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. W takim przypadku Zamawiający zobowiązany był unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn.zm.) - „nie złożono żadnej oferty”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na część 2 zamówienia wpłynęło sześć ofert. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W takim przypadku Zamawiający zobowiązany był unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.) - „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6953000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9802362,00 PLN
INNE PRZETARGI TRZCIANA
- Remont drogi gminnej nr 580595K w km od 0+000 do km 0+330 w miejscowości Kierlikówka.
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Rdzawa.
więcej: przetargi TRZCIANA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- "Budowa sieci ciepłowniczej łączącej kotłownię przy ul. Partyzantów 34A w Kazimierzy Wielkiej z kotłownią przy ul. Partyzantów 5 w Kazimierzy Wielkiej" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.