Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00233292/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Radzionków w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323887106
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieni@radzionkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Radzionków w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14460257-db90-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033016/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Radzionków w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233292
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP.271.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215709,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni na terenie Gminy Radzionków w 2024 roku. Zamówienie podzielone jest na 2 części. Część 1 pn: "Utrzymanie, pielęgnacja i konserwacja zieleni" obejmuje następujące zadania: a) wykonanie obsad kwiatowych (jednorocznych) na kwietnikach, b) wykonanie nowych kwietników, c) wykonanie obsad – dosadzanie krzewów, d) pielęgnacja obsad kwiatowych i kwietników, e) wykonanie i pielęgnacja obsad kwiatowych kwietników kaskadowych i wiszących, f) pielęgnacja kwietników kaskadowych, kwietników i donic, g) pielęgnacja terenów zakrzewionych, h) wygrabianie/zamiatanie liści, i) odchwaszczanie (gracowanie) ręczne alejek, ścieżek, chodników i jezdni, j) spryskanie powierzchni środkiem chwastobójczym, k) cięcia pielęgnacyjne i formujące krzewy, małe drzewa, l) cięcia pielęgnacyjne i formujące średnie drzewa przy użyciu zwyżki, m) dekoracja pomników, n)pielęgnacja róż pnących.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Część 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 166847,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni na terenie Gminy Radzionków w 2024 roku. Zamówienie podzielone jest na 2 części. Część 2 pn: "Usuwanie i pielęgnacja drzew" obejmuje następujące zadania: a) ścinanie piłą mechaniczną drzew, b) cięcia techniczne, pielęgnacyjne (przy użyciu zwyżki lub technik arborystycznych), c) awaryjne usuwanie gałęzi, drzew wraz z ich wywozem i utylizacją. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera – Załącznik nr 1 SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Część 2.4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77341000-2 - Okrzesywanie drzew
4.5.5.) Wartość części: 48862,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179793,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280618,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179793,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645-000-02-04
7.3.3) Ulica: Nakielska 1-3
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179793,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 266 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46504,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65772,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46504,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645-000-02-04
7.3.3) Ulica: Nakielska 1-3
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46504,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Termin realizacji przedmiotu umowy dla części 2 określa się jako liczbę dni pomiędzy dniem zawarcia umowy, a dniem 31.12.2024 r. Uwzględniając datę zawarcia umowy (tj. 26.03.2024 r. ) planowany okres realizacji Umowy wynosi 280 dni licząc od dnia jej zawarcia.
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
- Wykonanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Radzionkowie
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Wykonanie pielęgnacji, usuwania i sadzenia drzew w pasach drogowych ulic gminnych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy oraz innych terenach administrowanych przez ZTP.
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- WYCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI, WYKONYWANIE NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW, PIELĘGNACJĘ ZIELENI ORAZ WYCINKĘ SAMOSIEJ I DRZEW NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.