Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00350799/01 - Wynik z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZAPEWNIENIE OCHRONY I DOZORU MIENIA, NA OBIEKCIE PARKOWO-PAŁACOWYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI GIŻYCE, GM. IŁÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sochaczewski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 65
1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatsochaczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sochaczew-powiat.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAPEWNIENIE OCHRONY I DOZORU MIENIA, NA OBIEKCIE PARKOWO-PAŁACOWYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI GIŻYCE, GM. IŁÓW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d65f403-f8b1-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059261/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 ZAPEWNIENIE OCHRONY I DOZORU MIENIA, NA OBIEKCIE PARKOWO-PAŁACOWYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI GIŻYCE, GM. IŁÓW
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatsochaczew3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone będzie na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/powiatsochaczew, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Specyfikacji. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce "Wyślij wiadomość" w formie umożliwiającej kopiowanie treści pisma i wklejenie jej do innego dokumentu;
b) korzystanie z Platformy jest bezpłatne;
c) zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, Zamawiający będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl, do konkretnego Wykonawcy;
d) wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl, przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM;
e) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptująca pliki typu „cookie” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IMZP.272.03.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bezpośredniej, stałej ochronie fizycznej
i nadzorze nieruchomości – zabytkowego pałacu i parku wraz z budynkami znajdującymi się na terenie nieruchomości, położonych w miejscowości Giżyce, z siedzibą w Giżyce 37, gmina Iłów, powiat sochaczewski, woj. mazowieckie.
2. Cechy charakterystyczne nieruchomości:
- zabytkowy pałac z 1875 roku, piętrowy, wysoko podpiwniczony, nakryty niskim dachem czterospadowym z trójkondygnacyjną, kwadratową wieżą,
- zabytkowy park o powierzchni 84.600 m²,
- dwa przynależne do pałacu budynki (kiedyś gospodarcze), będące oddzielnymi/wolnostojącymi obiektami.
Nieruchomość, jako obiekt zabytkowy podlega nadzorowi konserwatora zabytków i szczególnej ochronie w myśl Ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunków realizacji:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu ochrony i dozoru mienia,
na obiekcie parkowo-pałacowym położonym w miejscowości Giżyce, gm. Iłów.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej i nadzoru nieruchomości – zabytkowego pałacu i parku (wraz z budynkami znajdującymi się na terenie nieruchomości), położonej w miejscowości Giżyce – zwanej dalej ochroną.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w miejscowości Giżyce 37, gm. Iłów, powiat sochaczewski, woj. mazowieckie przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, również w dni świąteczne
i wolne od pracy.
Wykonawca, jest zobowiązany do zapewnienia pracownikom biorącym udział w realizacji zamówienia niezbędnego wyposażenia, w szczególności wymagane jest noszenie przez pracowników jednolitego umundurowania oraz identyfikatorów. Wykonawca musi posiadać własne środki łączności – telefonii komórkowej lub radiowej bądź innej, zapewniającej sprawną komunikację z pracownikami w sytuacjach wymagających natychmiastowej reakcji lub innych.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
a) ciągłe dozorowanie nieruchomości znajdującej się w miejscowości Giżyce 37, gm. Iłów, powiat sochaczewski, woj. mazowieckie (wszystkie obiekty);
b) obchód wokół chronionej nieruchomości ze sprawdzeniem właściwego zabezpieczenia
od zewnątrz np. zamknięcie drzwi i okien w pałacu i budynkach przynależnych do pałacu oraz bramy wjazdowej prowadzącej na teren nieruchomości;
c) sprawdzanie, czy nie było prób polegających na nieuprawnionym wejściu do pałacu
i budynków przynależnych do pałacu oraz na teren parku;
d) obserwacja terenu i chronionych obiektów w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz awarii infrastruktury (wodno-kanalizacyjnej, energetycznej itp.),
e) kontrola wjazdu i wyjazdu pojazdów, wpuszczanie na teren chronionej nieruchomości osób uprawnionych przez Zamawiającego i posiadających zgodę Zamawiającego do przebywania
na terenie zespołu pałacowo-parkowego położonego w miejscowości Giżyce;
f) podejmowanie interwencji (w ramach prawem dozwolonych środków) w stosunku do osób popełniających przestępstwo kradzieży, włamania lub dewastacji i powiadamianie organów służb (policji, straży pożarnej itp.) w sytuacji konieczności podjęcia działań przez te służby;
g) utrzymanie porządku w uzgodnionym zakresie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98341140-8 - Usługi dozorowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
2. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję
na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej i stałej, wystawioną przez właściwego Ministra;.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż oferowana wartość zamówienia brutto.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
na potwierdzenie niniejszego warunku, należy złożyć wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał
lub wykonuje jedną usługę ochrony obiektu w ramach jednej zawartej umowy o wartości co najmniej 150 000,00 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W granicach wskazanych w załączniku nr 4 - projekt umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatsochaczew
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-18
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Równanie i utwardzenie dróg gminnych gruntowych wraz z dostawą tłucznia
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
- ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Świadczenie usług całodobowej ochrony mienia na rzecz ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia świadczona na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w lokalizacji: Lublin.
- Usługa ochrony fizycznej mienia i osób znajdujących się w budynkach i na terenie Zamawiającego -Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Ochrona mienia i obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o.
- Świadczenie przez 12 miesięcy usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie dozoru wizyjnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku w podziale na części
- Usługa polegająca na bezpośredniej, całodobowej ochronie fizycznej osób i mienia w obiektach położonych w Grzmiącej, Radomiu i Warszawie.
- Ochrona osób i mienia w Zespole Pieśni i Tańca "Śląsk" w Koszęcinie w granicach nieruchomości wyznaczonej ogrodzeniem
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.