Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00270526/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa schodołazu gąsiennicowego w Ramach Projektu Centrum Usług Społecznych W Gminie Mszczonów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W MSZCZONOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00053058300028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grójecka 45
1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 46 857 12 73
1.5.8.) Numer faksu: 46 857 2782
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@mszczonow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mops.mszczonow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c0415e5-10c4-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa schodołazu gąsiennicowego w Ramach Projektu Centrum Usług Społecznych W Gminie Mszczonów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c0415e5-10c4-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028527/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia do Centrum Usług Społecznych niezbędnego do uruchomienia nowych usług społecznych w Gminie Mszczonów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Centrum Usług Społecznych w Gminie Mszczonów” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAiK.26.1.5.2023.IL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa schodołazu gąsiennicowego w Ramach Projektu Centrum Usług Społecznych W Gminie Mszczonów
5.2.Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7 do SWZ.
5.3.Zamówienie należy dostarczyć i zamontować na adres: Centrum Usług Społecznych, ul Grójecka 45, 96 – 320 Mszczonów
5.4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
5.5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia się postępowanie z powodu braku ofert złożonych w terminie przewidzianym w ogłoszeniu o zamówieniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego, wspomagającego i pielęgnacyjnego dla osób z niepełnosprawnościami i osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.