Og³oszenie z dnia 2024-04-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00300497/01 - Wynik z dnia 2024-04-25
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w SP ZOZ Szpital nr 2 w Mys³owicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ Szpital nr 2 im. T. Boczonia w Mys³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308258
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 723 183 366
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.paul@szpital2myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital2myslowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³ugi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w SP ZOZ Szpital nr 2 w Mys³owicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e3ed08d5-f8b7-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00283291
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpital2myslowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital2myslowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta sk³adana jest pod rygorem
niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Szp2/NZ-271-9/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Us³ugi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w SP ZOZ Szpital nr 2 w Mys³owicach
Us³ugi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w SP ZOZ Szpital nr 2 w Mys³owicach
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90400000-1 - Us³ugi utylizacji nieczysto¶ci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90400000-1 - Us³ugi utylizacji nieczysto¶ci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
- Zezwolenie na zbieranie odpadów medycznych stanowi±cych przedmiot zamówienia wg kodów, wydan± przez w³a¶ciwy organ zgodnie wymogami z dnia 14.12.2012 roku ustawy o odpadach- dotyczy podmiotów, które ze wzglêdów bezpieczeñstwa lub w celu zapewnienia ci±g³o¶ci odbioru zaka¼nych odpadów medycznych s± zobowi±zane do posiadania stosownego zezwolenia,-zezwolenie na transport odpadów medycznych stanowi±cych przedmiot zamówienia wg kodów, wydan± przez w³a¶ciwy organ zgodnie wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku ustawy o odpadach,
- Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 us³ug, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± us³ug± stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:a. zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê;
b. obni¿enie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcê (mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody Zamawiaj±cego ani sporz±dzenia aneksu do Umowy);
c. zmiany stawki podatku VAT w przypadku ich urzêdowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona;
d. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w przypadku niepe³nej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowi±zywania, przy zachowaniu jej warto¶ci (nie d³u¿ej ni¿ o 30 dni);
e. Zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
f. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
g. zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.
2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1 Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego na proponowan± zmianê, Zamawiaj±cy ma prawo rozwi±zaæ umowê za jednomiesiêcznym wypowiedzeniem.
3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. W przypadku wyst±pienia zmian wskazanych w ust. 1 Wykonawca uprawniony jest do z³o¿enia do Zamawiaj±cego wniosku o dokonanie stosownego aneksu, w którym to wskazuje w jakim stopniu przedmiotowe zmiany przek³adaj± siê na wysoko¶æ nale¿nego wynagrodzenia.
3. Dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, okre¶lonej w § 3 ust.1.
4. Dopuszczalne s± nieistotne zmiany umowy, które to nie maj± wp³ywu na warto¶æ umowy i których wprowadzenie nie zmienia krêgu potencjalnych wykonawców zamówienia.
5. W przypadku wzrostu ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia Wykonawca uprawniony jest do z³o¿enia do Zamawiaj±cego wniosku o dokonanie waloryzacji, w którym to wskazuje w jakim stopniu przedmiotowy wzrost przek³ada siê na wysoko¶æ nale¿nego wynagrodzenia.
6. W przypadku spadku ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do z³o¿enia do Wykonawcy wniosku o z³o¿enie wyja¶nieñ w jakim stopniu przedmiotowy spadek przek³ada siê na koszty realizacji zamówienia. Uzyskane informacje s± podstaw± do dokonania waloryzacji.
7. Waloryzacja obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie stosownych zmian, dokonanych w formie aneksu do Umowy.
8. £±czna warto¶æ zmiany wynagrodzenia wynikaj±ca z waloryzacji nie mo¿e przekroczyæ 5 % warto¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 3 ust. 1.
9. Mo¿liwa jest zmiana umowy w zakresie osób wskazanych jako kontakty robocze w umowie, oznaczenia stron umowy, nr rachunków itp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-22 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szpital2myslowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 08:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA POTRZEBY POWIATOWEGO URZÊDU PRACY W MYS£OWICACH W 2025 ROKU
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych i fotokopiuj±cych
- Modernizacja 5 pól rozdzielczych 6kV powierzchniowych w rozdzielni 6 kV "R-02" dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice Weso³a
- Zakup kontenera socjalnego z wêz³em sanitarnym dla pracowników obs³ugi wentylatorów g³ównego przewietrzania WPG przy szybie Wac³aw dla PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a
- Zakup nowego pojazdu specjalistycznego typu bramowiec dla Zak³adu Oczyszczania Miasta Mys³owice
- Zawarcie umowy na bezgotówkow± sprzeda¿ paliwa CNG realizowan± poprzez tankowanie w stacji paliw Wykonawcy pojazdów nale¿±cych do Zak³adu Oczyszczania Miasta sp. z o.o. w Mys³owicach
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
- US£UGÊ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZ¡DZEÑ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIA£ GOSPODARCZY
- Przyjêcie i oczyszczenie nieczysto¶ci ciek³ych z terenu Gminy Brzyska.
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie przygotowywania i dostawy ca³odziennego wy¿ywienia pacjentów Oddzia³u Szpitalnego Rehabilitacji Narz±du Ruchu.
- Wywóz i zagospodarowanie osadów ¶ciekowych w 2025 roku
wiêcej: Us³ugi utylizacji nieczysto¶ci »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.