Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00114620/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
- 2022/BZP 00118886/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00122234/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00130237/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00137971/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
- 2022/BZP 00137981/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
- 2022/BZP 00250715/01 - Wynik z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zadanie I: zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego wg Załącznika nr 1
Zadanie II: zakup, dostawa i montaż wyposażenia komputerowego
i multimedialnego wg Załącznika Nr 2 (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://otwock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie I: zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego wg Załącznika nr 1Zadanie II: zakup, dostawa i montaż wyposażenia komputerowego
i multimedialnego wg Załącznika Nr 2 (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cb14e39-b4ab-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114620/06
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 600000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Zadanie I: zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego wg Załącznika nr 14.2. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania.
4.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie oraz zamontować urządzenia objęte zamówieniem, odrębnie do każdego pomieszczenia.
4.4. Szczegółowy wykaz wyposażenia określa Załącznik nr 1.
4.5. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dostawę, transport, rozładunek sprzętu oraz jego montaż.
4.6. Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców wobec Zamawiającego jak za swoje własne.
4.7. Szczegółowe warunki i możliwości wykonywania robót opisane są szczegółowo w SWZ. Wykonawca oświadcza, że wszystkie wymienione wyżej okoliczności uwzględnił w cenie swojej oferty
4.8. Wykonawca podejmuje się dokonać wszelkich, wymaganych przepisami prawa, uzgodnień i zatwierdzeń oraz wykonać opracowania konieczne do realizacji zadania i realizacji inwestycji.
4.9. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia stałego nadzoru i kontroli prowadzonych dostaw i montażu,
b) zapewnienia bieżącej obsługi wykonanych prac,
c) organizacji zaplecza dostaw,
d) wykonania wszystkich innych prac, w tym nieujętych zakresie i opisie przedmiotu zamówienia oraz prac towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zadania,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 500000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Opis przedmiotu zamówienia:Zadanie I: zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego wg Załącznika nr 1
Zadanie II: zakup, dostawa i montaż wyposażenia komputerowego
i multimedialnego wg Załącznika Nr 2 w ramach zadania budżetowego ”Projekt
i budowa szkoły podstawowej z oddziałami przedszkolnymi w Otwocku Wólce Mlądzkiej” .
3.1. Sprzęt i wyposażenie dostarczone w ramach niniejszego postępowania mają być fabrycznie nowe, tj. nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Sprzęt i wyposażenie powinny być dostarczone
w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku w budynku szkoły.
3.2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia:
3.3. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie polegające na :
Zadanie I: zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego wg Załącznika nr 1
Zadanie II: zakup , dostawa i montaż wyposażenia komputerowego
i multimedialnego wg Załącznika Nr 2.
3.4. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie oraz zamontować urządzenia objęte zamówieniem, odrębnie do każdego pomieszczenia.
3.6. Szczegółowy wykaz wyposażenia określa Załącznik nr 2.
3.7. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dostawę, transport, rozładunek sprzętu oraz jego montaż.
3.7 Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców wobec Zamawiającego jak za swoje własne.
3.8. Szczegółowe warunki i możliwości wykonywania robót opisane są szczegółowo w SWZ. Wykonawca oświadcza, że wszystkie wymienione wyżej okoliczności uwzględnił w cenie swojej oferty
3.9. Wykonawca podejmuje się dokonać wszelkich, wymaganych przepisami prawa, uzgodnień i zatwierdzeń oraz wykonać opracowania konieczne do realizacji zadania i realizacji inwestycji.
3.10. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia stałego nadzoru i kontroli prowadzonych dostaw i montażu,
b) zapewnienia bieżącej obsługi wykonanych prac,
c) organizacji zaplecza dostaw,
d) wykonania wszystkich innych prac, w tym nieujętych zakresie i opisie przedmiotu zamówienia oraz prac towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zadania.
3.11. Opis Przedmiotu Zamówienia jest opisany w załączniku nr 2 do załącznika A.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76155,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285237,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76155,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25,
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76155,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-29INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa układu do syntezy sygnałów terahercowych do stanowiska do detekcji pojedynczych impulsów z lasera FEL
- Usługa opieki serwisowej nad systemem SIMPLE.ERP
- Usługa wsparcia technicznego systemu kadrowo-płacowego Adventec ERP użytkowanego w OR POLATOM
- Zakup i dostawa używanych agregatów prądotwórczych
- "Dostawa agregatu prądotwórczego wraz z instalacją"
- Wymiana drzwi i montaż nakładek na parapety w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Uczymy się dla siebie - nowoczesna edukacja w Gminie Krzanowice"- postępowanie drugie
- Doposażenie pracowni mechatronicznej dla Zespołu Szkół Zawodowych w Węgierskiej Górce w ramach projektu "Transformacja kształcenia branżowego w Powiecie Żywieckim - szkolenia i staże uczniowskie"
- Dostawa robotów i klocków edukacyjnych na zajęcia kodowania i programowania dla Gminy Stężyca
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.