Og³oszenie z dnia 2022-07-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00352929/01 - Wynik z dnia 2022-09-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/TP/2022/33-p³yty CD, DVD
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ¦W. JANA PAW£A II SPÓ£KA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020493961
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Paw³a II 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Polanica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-320
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.scm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/TP/2022/33-p³yty CD, DVD
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-98834512-0f0b-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00283348
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
bip.scm.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: bip.scm.pl 12.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl.
Pytania do Zamawiaj±cego mo¿na zadawaæ na adres zp@scm.pl z wyra¼nym podaniem w tytule symbolu postêpowania ZP/TP/2022/33- p³yty CD, DVD.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
12.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
12.5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
12.6 Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
12.7. Identyfikator postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpne s± na li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu.
12.8. Odpowiedzi na zadane pytania, informacje dodatkowe itp. umieszczane bêd± na stronie internetowej – https://bip.scm.pl – zak³adka zamówienia publiczne i przekazywane Wykonawcom zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy.
12.9. Specyfikacjê Warunków Zamówienia mo¿na pobraæ bezp³atnie ze strony internetowej Zamawiaj±cego https://bip.scm.pl zak³adka zamówienia publiczne.
12.10. Wynik postêpowania zostanie przekazany za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w ofercie adres e-mail.
12.11 Informacjê podane podczas otwarcia ofert z³o¿onych do postêpowania, stosownie do art. 222 ust. 5 UPzp, Zamawiaj±cy niezw³ocznie zamie¶ci na stronie internetowej https://bip.scm.pl.
12.12 Zamawiaj±cy nie udziela ¿adnych ustnych i telefonicznych informacji.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej - ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych lub RODO) informujemy, ¿e:
Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Specjalistyczne Centrum Medyczne im. ¶w. Jana Paw³a II spó³ka akcyjna z siedzib± w Polanicy-Zdroju (dalej: Spó³ka).
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oznaczonego ZP/TP/2022/33- p³yty CD, DVD.
W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych przys³uguj± Pañstwu: prawo dostêpu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - o ile zachodz± okoliczno¶ci i przypadki okre¶lone prawem.
Maj± Pañstwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
Zakres danych, które przetwarzamy jest niezbêdny do osi±gniêcia wskazanego wy¿ej celu. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Niepodanie okre¶lonych danych skutkuje brakiem mo¿liwo¶ci rozpatrzenia przez nas Pañstwa oferty.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Na podstawie Pañstwa danych osobowych Administrator nie bêdzie podejmowa³ wobec Pañstwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.
Pañstwa dane mog± byæ przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowi±zuj±cego prawa.
Mog± Pañstwo realizowaæ swoje prawa kieruj±c korespondencjê na adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. ¶w. Jana Paw³a II spó³ka akcyjna 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Paw³a II 2,
Mog± Pañstwo równie¿ napisaæ do Inspektora Ochrony Danych w Spó³ce na adres e-mail: daneosobowe@scm.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/2022/33-p³yty CD, DVD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostaw± i roz³adunkiem p³yt CD, DVD na potrzeby Specjalistycznego Centrum Medycznego im. ¶w. Jana Paw³a II S.A.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30234300-1 - P³yty kompaktowe (CD)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30234400-2 - Uniwersalne dyski wideo (DVD)
30199230-1 - Koperty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz dokonywaæ poprawek oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w obliczeniu ceny, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê zawieraj±c± b³êdy w obliczeniu ceny.
17.2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium punktowym.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
7.1.1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.7.1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia zezwolenia, licencji, koncesji, lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, a w przypadku braku konieczno¶ci ich posiadania, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie informuj±c o braku konieczno¶ci posiadania w/w dokumentów.
7.1.3. Wykonawca musi znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZA£¡CZNIK NR 3 do SWZ,
7.1.4. Wykonawca musi posiadaæ zdolno¶æ techniczn± i zawodow±. Na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia „Wykazu wykonanych dostaw”- zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 5 do SWZ oraz za³±czenie 2 dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Za spe³nienie tego wymogu Zamawiaj±cy uzna wykonanie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanie dostaw przez Wykonawcê w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane .
Dowodami tymi s± w szczególno¶ci:
7.1.4.1. referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub us³ug okresowych lub ci±g³ych, po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
7.1.4.2. w przypadku zamówieñ na dostawy lub us³ugi – o¶wiadczenie Wykonawcy – je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów, o których mowa w punkcie powy¿ej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.2.1. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. .( DZ.U. 2022 r poz.835 ) o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego wg wzoru - ZA£¡CZNIK NR 4 do SWZ,
7.2.2 Aktualny odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 7.1.1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7.1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia zezwolenia, licencji, koncesji, lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, a w przypadku braku konieczno¶ci ich posiadania, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie informuj±c o braku konieczno¶ci posiadania w/w dokumentów.
7.1.3. Wykonawca musi znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZA£¡CZNIK NR 3 do SWZ,
7.1.4. Wykonawca musi posiadaæ zdolno¶æ techniczn± i zawodow±. Na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia „Wykazu wykonanych dostaw”- zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 5 do SWZ oraz za³±czenie 2 dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Za spe³nienie tego wymogu Zamawiaj±cy uzna wykonanie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanie dostaw przez Wykonawcê w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane .
Dowodami tymi s± w szczególno¶ci:
7.1.4.1. referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub us³ug okresowych lub ci±g³ych, po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
7.1.4.2. w przypadku zamówieñ na dostawy lub us³ugi – o¶wiadczenie Wykonawcy – je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów, o których mowa w punkcie powy¿ej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Dla potwierdzenia wymagañ Wykonawca wraz z ofert± przedk³ada dla asortymentu wymienionego w za³±cznikunr 2 SWZ z zastrze¿eniem art. 107 ust. 2 Pzp.:
10.1. Materia³y informacyjne dotycz±ce oferowanego wyrobu zawieraj±ce zdjêcia oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia potwierdzaj±cy wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego, z nazw± producenta– w jêzyku polskim.
10.2. Katalogi, opisy lub fotografie produktów itp. w jêzyku polskim, które maj± zostaæ dostarczone zawieraj±ce dok³adny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzaj±cy spe³nienie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego – w przypadku braku powy¿szych dokumentów oferta zostanie odrzucona (z zastrze¿eniem art. 107 ust. 2 Pzp). Przedmiotowe ¶rodki dowodowe nale¿y za³±czyæ w postaci pliku oznaczonego, której pozycji dotycz±.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Dla potwierdzenia wymagañ Wykonawca wraz z ofert± przedk³ada dla asortymentu wymienionego w za³±cznikunr 2 SWZ z zastrze¿eniem art. 107 ust. 2 Pzp.:
10.1. Materia³y informacyjne dotycz±ce oferowanego wyrobu zawieraj±ce zdjêcia oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia potwierdzaj±cy wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego, z nazw± producenta– w jêzyku polskim.
10.2. Katalogi, opisy lub fotografie produktów itp. w jêzyku polskim, które maj± zostaæ dostarczone zawieraj±ce dok³adny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzaj±cy spe³nienie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego – w przypadku braku powy¿szych dokumentów oferta zostanie odrzucona (z zastrze¿eniem art. 107 ust. 2 Pzp). Przedmiotowe ¶rodki dowodowe nale¿y za³±czyæ w postaci pliku oznaczonego, której pozycji dotycz±.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Pozosta³e dokumenty, które Wykonawca sk³ada wraz z ofert±11.1 Uzupe³niony i podpisany dokument pod nazw± formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SWZ
11.2. Uzupe³niony i podpisany dokument pod nazw± formularz asortymentowo-cenowy - za³±cznik nr 2 do SWZ,
11.3. O¶wiadczenie dot. obowi±zku podatkowego od towarów i us³ug - za³±cznik nr 6 do SWZ
11.4. Uzupe³niony projekt umowy o dane Wykonawcy - za³±cznik nr 7 do SWZ
11.5 Za³±cznik nr II do projektu umowy - za³±cznik nr 8 do SWZ,
11.6. O¶wiadczenie dot. RODO - za³±cznik nr 9 do SWZ
11.7. Dokumenty potwierdzaj±ce wykaz 2 dostaw
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Sk³adanie ofert przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie8.1. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, ka¿dy z nich zobowi±zany jest przedstawiæ dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt: 7.2.1. – 7.2.2, natomiast dokumenty wymienione w pkt: 7.1.1.-7.1.3. podmioty sk³adaj± wspólnie, tj.: warunki w nich okre¶lone s± spe³nione, gdy podmioty sk³adaj±ce ofertê spe³niaj± je ³±cznie.
8.2. Oferta wspólna musi zostaæ przygotowana i z³o¿ona w nastêpuj±cy sposób:
8.2.1. podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê ustanawiaj± i wskazuj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu o
udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - DO OFERTY NALE¯Y DO£¡CZYÆ PE£NOMOCNICTWO,
8.2.2. oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê ;
8.2.3. ka¿dy z podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê musi z³o¿yæ o¶wiadczenie, ¿e nie podlega wykluczeniu
z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp- ZA£¡CZNIK NR 4 DO SWZ.
8.3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
8.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed
podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia s± zobowi±zani dostarczyæ Zamawiaj±cemu stosown± kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3.4 Zamawiaj±cy przewiduje zmianê postanowieñ zawartej umowy z uwzglêdnieniem zapisów art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm.),w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz okre¶la warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy nastêpuj±cych aneksów:a) Wykonawca zobowi±zany jest do informowania Zamawiaj±cego w okresie obowi±zywania umowy o wszystkich zmianach wprowadzonych do przedmiotu umowy lub wycofaniu z produkcji. Wykonawca zobowi±zany jest, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w zdaniu poprzednim, do zaproponowania zamiennika, pod warunkiem, ¿e cena zamiennika nie przekracza ceny przedmiotu umowy oraz spe³nia parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
b) Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie do zawartej umowy zmiany dotycz±cej przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy, z zachowaniem tych samych warunków w przypadku gdy w zakresie ilo¶ciowym przedmiot umowy nie zostanie wyczerpany w podstawowym okresie obowi±zywania umowy. W przypadku zaistnienia sytuacji o której mowa w zdaniu poprzednim okres obowi±zywania umowy nie mo¿e ³±cznie przekroczyæ 4-ch lat.
c) Ilo¶ci asortymentu stanowi±cego przedmiot zamówienia okre¶lone w za³±czniku nr 1 do Umowy s± warto¶ciami szacunkowymi, s³u¿±cymi do prawid³owego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilo¶æ zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu, w ramach poszczególnych pozycji asortymentowych w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego, z zastrze¿eniem, i¿ warto¶æ oferty a zarazem Umowy wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo do niezrealizowania pe³nej ilo¶ci i asortymentu umowy okre¶lonych w umowie. W takiej sytuacji Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwaæ ¿adne roszczenia. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zrealizowania przedmiotu umowy w wysoko¶ci minimalnej 90% warto¶ci brutto umowy okre¶lonej w § 3 ust. 1.
d) Zamawiaj±cy przewiduje zmianê umowy gdy nowy Wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia, lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy.
3.5 Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci. Wprowadzanie do umowy innych zmian jest niedopuszczalne.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-12 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu – zgodnie z opisem w punkcie 15 SWZ,
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-12 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-09
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
9. Wykonawcy maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej PolskiejJe¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada:
9.1.1. o¶wiadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . 7.1.
9.1.2. o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.
9.1.3. ppkt 7.2.2 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
1 Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
15.2 Na miniPortalu Wykonawca szyfruje ofertê. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
15.3 Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych, w szczególno¶ci .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ods, .odt, rtf, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.
15.4 Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Regulaminie korzystania
z miniPortal. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale.
15.5 Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one
w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”
a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp.
15.6 Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionych równie¿ na miniPortalu.
15.7 Sposób zmiany i wycofania oferty zosta³ opisany w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu
Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.
15.8 Ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.
15.9 Z³o¿enie przez jednego Wykonawcê lub podmioty wystêpuj±ce wspólnie, wiêcej ni¿ jednej oferty
lub oferty zawieraj±cej rozwi±zania alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
15.10 Oferty do udzia³u w postêpowaniu oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 , sporz±dza siê, pod
rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym. Tre¶æ oferty musi odpowiadaæ tre¶ci SWZ.
15.11 Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego oraz dopuszcza do³±czenia katalogu
elektronicznego do sk³adanej oferty.
INNE PRZETARGI POLANICA-ZDRÓJ
wiêcej: przetargi POLANICA-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pude³, teczek, kopert bezkwasowych, opakowañ systemu OMINI-BOX oraz transportowych" (BAG-31/25)
- Zamówienie na zakup materia³ów biurowych.
- Dostawa artyku³ów biurowych i papieru do drukowania
- Dostawa materia³ów biurowych i druków
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafi± w oprawie twardej z no¶nikami audio lub z no¶nikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzyd³owe z no¶nikami audio
wiêcej: Koperty »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.