eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie robót podobnych dla zadania p.n.: "Odnowa nawierzchni odcinków DW 655 i DW 656 administrowanych przez RDW Olecko"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót podobnych dla zadania p.n.: „Odnowa nawierzchni odcinków DW 655 i DW 656 administrowanych przez RDW Olecko”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 87/ 5201540

1.5.8.) Numer faksu: 87/5201540

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.olecko@zdw.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarząd Dróg Wojewódzkich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót podobnych dla zadania p.n.: „Odnowa nawierzchni odcinków DW 655 i DW 656 administrowanych przez RDW Olecko”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7a1028f-483b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Zamówienie będzie realizowane, w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 ust. 1w zw. z art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne:
Przedmiotowe zamówienie stanowi zamówienie podobne, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp do zamówienia podstawowego nr ZDW/RDW.O/TP-2.1/3220/97/2021 pod nazwą: „Odnowa nawierzchni odcinków DW 655 i DW 656 administrowanych przez RDW Olecko”
Niniejsze zamówienie stanowi kontynuację ww. inwestycji na DW 655. Wykonawca robót zamówienia podstawowego jest zainteresowany robotami podobnymi, które są zgodne z Opisem Przedmiotu Zamówienia podstawowego.
Zaistnienie powyższych okoliczności, zgodnie z art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp daje możliwość udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.
Zamówienie będzie realizowane, w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW/RDW.O/WR-2.1.7-TP.3220.97.2021/119/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 254733,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót podobnych dla zadania p.n.: „Odnowa nawierzchni odcinków DW 655 i DW 656 administrowanych przez RDW Olecko”.
Opis Przedmiotu Zamówienia obejmuje :
1) frezowanie nawierzchni bitumicznych;
2) wykonanie warstwy ścieralnej;
3) skropienie i oczyszczenie nawierzchni;
4) wykonanie oznakowania poziomego;
5) wykonanie pobocza z kruszywa.
Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania zamówienia podobnego niż podstawowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313322,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313322,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313322,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o. w Gajewie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8451699584

7.3.3) Ulica: ul. Węgorzewska 4

7.3.4) Miejscowość: Gajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313322,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.