Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234914/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów mleczarskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poludniowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-482
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 710 44 00
1.5.8.) Numer faksu: 81 744 57 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lublin@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e56123fe-2ffe-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Areszt Śledczy w Lublinie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów mleczarskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e56123fe-2ffe-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016911/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Produkty mleczarskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234914/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.11.2021.ES
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 347857,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowa
Śmietana 18 % w kubku (opakowanie o poj. do 1 kg) 4 200 kg
Mleko w proszku chude bez domieszki tłuszczy roślinnych (op. do 25 kg)2 400 kg
Ser twaróg chudy, ofoliowany (op. kostka do 250 g) 6 000 kg
Serek termizowany bez dodatku żelatyny wieprzowej (op. do 150 g) 2 600 kg
Serek typu "Fromage", różne smaki (opakowanie do 100 g) 2 800 kg
Serek wiejski ziarnisty o zawartości tłuszczu nie mniej niż 5% (op. do 150g)
1 100 kg
Serek typu topiony (op. do 100 g) o zawartości tłuszczu nie mniej niż 16 %
3 200 kg
Kefir naturalny od 1,5 % do 2% tłuszczu (opakowanie do 250g), gat. I 4 500 kg
Jogurt naturalny op. do 150 g, zawartość tłuszczu nie mniej niż 2% 3 500 kg
Produkt seropodobny- typu ser twardy - o zawartości tłuszczu nie mniej niż 45%
w suchej masie produktu. Dopuszcza się udział tłuszczów roślinnych, gat. I
3 000 kg
Ser żółty podpuszczkowy dojrzewający o zawartości tłuszczu nie mniej niż 25%, zawartość wody - nie więcej niż 45% 50 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE s.c. M. Olek, R. Pająk, D. Gorycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Funkcja Inżyniera przy realizacji : ."Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 837 w zakresie budowy mostu przez Wieprz w m. Nielisz wraz z rozbudową dojazdów do mostu".
- Nadzór inwest. i rozlicz.finansowe i rzeczowe-funkcja Inżyniera przy realizacji zam"Rozbudowa DW 812 Biała Podlaska-Wisznice-Włodawa - Chełm-Rejowiec-Krasnystaw na odc. od km 61+535 do km ok.70+756,50
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- "Budowa drogi dla rowerów wzdłuż ul. Abramowickiej (strona prawa) wraz z przebudową/budową kolidującej infrastruktury"
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2025
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Chorzowie, ul. Dąbrowskiego 41 - I/2025
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.