Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00169514/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
- 2021/BZP 00283661/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-25
- 2021/BZP 00283508/02 - Wynik z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usunięcie usterek zgłoszonych przez Zarządcę Drogi na wiadukcie WD5 - Trasa Sucharskiego - Węzeł Elbląska w trybie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usunięcie usterek zgłoszonych przez Zarządcę Drogi na wiadukcie WD5 - Trasa Sucharskiego - Węzeł Elbląska w trybie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9db82599-0be5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005662/121/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.102 Usunięcie usterek zgłoszonych przez Zarządcę Drogi na wiadukcie WD5 - Trasa Sucharskiego - Węzeł Elbląska w trybie zaprojektuj i wybuduj,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169514/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 144/BZP-U.510.115/2021/TK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 537240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Usunięcie usterek zgłoszonych przez Zarządcę Drogi na wiadukcie WD5 - Trasa Sucharskiego - Węzeł Elbląska w trybie zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadania pn. Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zamówienia, w tym następujące elementy:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji, opinii lub uzgodnień;
2) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji;
3) naprawa elementów wyposażenia na podstawie ekspertyzy technicznej stanu istniejącego z uwzględnieniem elementów tj. łożyska garnkowe, urządzenia dylatacyjne, izolacja ścianek, zabezpieczenia antykorozyjne, uzupełnienie podbudowy z nawierzchnią (z MA11), odbudowa kap oraz skorygowanie wychylenia słupka ekranu. Podczas wykonywania prac naprawczych należy porządkować infrastrukturę na wiadukcie.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, opiniami, decyzjami potrzebnymi do realizacji zamówienia;
2) roboty przygotowawcze, organizacja, oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót;
3) zmiana organizacji ruchu – opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu;
4) naprawa łożysk garnkowych wielokierunkowo przesuwnych
i jednokierunkowo przesuwnych na przyczółkach (podpora nr 1 i 5 na schemacie łożyskowania) , polegająca na skorygowaniu położenia dolnej części łożysk (garnków z podstawami), które należy rozmieścić współosiowo z górną blachą ślizgową, oraz położenie łożysk dostosować do temperatury wyjściowej, z odtworzeniem ciosów podłożyskowych;
5) naprawa urządzeń dylatacyjnych polegająca na zmniejszeniu przerwy pomiędzy czołem płyty ustroju nośnego a ścianką zapleczną;
6) odtworzenie izolacji ścianek zaplecznych, uzupełnienie podbudowy
z nawierzchnią (z MA 11), odbudowa kap i nawierzchni na niej;
7) zabezpieczenie antykorozyjne odpowiednich powierzchni betonowych;
8) skorygowanie wychylenia słupka ekranu z profilem aluminiowym w rejonie dylatacji nad podporą nr 5.
9) uporządkowanie infrastruktury na wiadukcie podczas wykonywania prac naprawczych, tj. oczyszczenie z nieczystości zalegających na kapach chodnikowych.
10) przywrócenie docelowej organizacji ruchu;
11) uporządkowanie placu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów
45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
45221120-9 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów
45221121-6 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660805,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 660805,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 660805,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272676062
7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-204
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 660805,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.