eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUsunięcie usterek zgłoszonych przez Zarządcę Drogi na wiadukcie WD5 - Trasa Sucharskiego - Węzeł Elbląska w trybie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usunięcie usterek zgłoszonych przez Zarządcę Drogi na wiadukcie WD5 - Trasa Sucharskiego - Węzeł Elbląska w trybie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usunięcie usterek zgłoszonych przez Zarządcę Drogi na wiadukcie WD5 - Trasa Sucharskiego - Węzeł Elbląska w trybie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9db82599-0be5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005662/121/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.102 Usunięcie usterek zgłoszonych przez Zarządcę Drogi na wiadukcie WD5 - Trasa Sucharskiego - Węzeł Elbląska w trybie zaprojektuj i wybuduj,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169514/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 144/BZP-U.510.115/2021/TK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 537240,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Usunięcie usterek zgłoszonych przez Zarządcę Drogi na wiadukcie WD5 - Trasa Sucharskiego - Węzeł Elbląska w trybie zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadania pn. Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zamówienia, w tym następujące elementy:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji, opinii lub uzgodnień;
2) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji;
3) naprawa elementów wyposażenia na podstawie ekspertyzy technicznej stanu istniejącego z uwzględnieniem elementów tj. łożyska garnkowe, urządzenia dylatacyjne, izolacja ścianek, zabezpieczenia antykorozyjne, uzupełnienie podbudowy z nawierzchnią (z MA11), odbudowa kap oraz skorygowanie wychylenia słupka ekranu. Podczas wykonywania prac naprawczych należy porządkować infrastrukturę na wiadukcie.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, opiniami, decyzjami potrzebnymi do realizacji zamówienia;
2) roboty przygotowawcze, organizacja, oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót;
3) zmiana organizacji ruchu – opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu;
4) naprawa łożysk garnkowych wielokierunkowo przesuwnych
i jednokierunkowo przesuwnych na przyczółkach (podpora nr 1 i 5 na schemacie łożyskowania) , polegająca na skorygowaniu położenia dolnej części łożysk (garnków z podstawami), które należy rozmieścić współosiowo z górną blachą ślizgową, oraz położenie łożysk dostosować do temperatury wyjściowej, z odtworzeniem ciosów podłożyskowych;
5) naprawa urządzeń dylatacyjnych polegająca na zmniejszeniu przerwy pomiędzy czołem płyty ustroju nośnego a ścianką zapleczną;
6) odtworzenie izolacji ścianek zaplecznych, uzupełnienie podbudowy
z nawierzchnią (z MA 11), odbudowa kap i nawierzchni na niej;
7) zabezpieczenie antykorozyjne odpowiednich powierzchni betonowych;
8) skorygowanie wychylenia słupka ekranu z profilem aluminiowym w rejonie dylatacji nad podporą nr 5.
9) uporządkowanie infrastruktury na wiadukcie podczas wykonywania prac naprawczych, tj. oczyszczenie z nieczystości zalegających na kapach chodnikowych.
10) przywrócenie docelowej organizacji ruchu;
11) uporządkowanie placu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów

45221120-9 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów

45221121-6 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660805,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 660805,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 660805,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272676062

7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 660805,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.