Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00226952/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY ROŚLIN UPRAWNYCH, PRODUKTÓW WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA, WARZYW KISZONYCH, PRODUKTÓW MĄCZNYCH
DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Załęska 76
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-322
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rzeszow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY ROŚLIN UPRAWNYCH, PRODUKTÓW WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA, WARZYW KISZONYCH, PRODUKTÓW MĄCZNYCHDO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f09cf48-d7a9-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020379/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 DOSTAWY ROŚLIN UPRAWNYCH, PRODUKTÓW WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA, WARZYW KISZONYCH, PRODUKTÓW MACZNYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2232/3/TP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184597,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I – DOSTAWY ROŚLIN UPRAWNYCH, PRODUKTÓW WARZYWNICTWA I OGRODNICTWALp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. CPV 03222321-9 Jabłka - odmiany jadalne, z usuniętymi liśćmi. Cechy dyskwalifikacyjne: zaparzenie, pozostałości środków ochrony roślin, obecność gąsienic, mszyc i innych szkodników lub ich pozostałości, nadgnicie, obcy smak
i zapach, zwiędnięcie. Opakowanie do 25 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Ilość: 4 200 kg.
2. CPV 03221111-7 Buraki czerwone - odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I, cechy dyskwalifikujące: zaparzenie, zamarznięte, obcy smak i zapach, nadgnicie, zwiędnięcie. Opakowanie do 20 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Ilość: 5 000 kg.
3. CPV 03221112-4 Marchew - odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I, cechy dyskwalifikujące: nadgniłe, zamarznięte, zaparzone, zapleśnione, obcy smak i zapach, zwiędnięcie, uszkodzenie przez choroby
lub szkodniki, silne uszkodzenia mechaniczne. Opakowanie do 10 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Ilość: 12 000 kg.
4. CPV 03221113-1 Cebula biała - odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I; cechy dyskwalifikujące: bez zewnętrznych oznak wyrośnięcia, zgnicie, zamarznięcie, obcy smaki zapach, uszkodzenia przez choroby
i szkodniki. Opakowanie do 5 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Ilość: 4 700 kg.
5. CPV 03221410-3 Kapusta biała - odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I; minimalna masa główki 2,0 kg; cechy dyskwalifikujące; zaparzenie, obcy smak i zapach, obecność szkodników i ich pozostałości, zgnicie, zamarznięcie. Opakowanie do 25 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Ilość: 4 500 kg.
6. CPV 03221110-0 Pietruszka korzeń - odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I;
cechy dyskwalifikujące: objawy gnicia, zabrudzenia i zanieczyszczenia, zmarznięta, uszkodzenia spowodowane chorobą lub szkodnikami, pęknięcia lub stłuczenia, obcy smak i zapach. Opakowanie do 5 kg. Odmiana jednorodna
przy każdorazowej dostawie. Ilość: 1 000 kg.
7. CPV 03221110-0 Seler korzeń - odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I, cechy dyskwalifikujące: objawy gnicia, nadmierne zabrudzenia i zanieczyszczenia, zamarznięte, wyrastający pęd kwiatostanu, obcy zapach lub smak stłuczenia i ordzewienia skórki, puste przestrzenie na przekroju podłużnym. Opakowanie do 5 kg.
Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Ilość: 700 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 51710,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II – DOSTAWY WARZYW KISZONYCHLp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. CPV 15331000-7 Ogórki kwaszone (w beczkach) - produkt zawiera ogórki Kl. I, naturalna zalewa, przyprawy.
Nie zawiera konserwantów chemicznych i sztucznych barwników. Zawartość ogórków po odcieku min. 70 %. Termin przydatności do spożycia co najmniej 1 miesiąc od dnia dostawy. Ilość: 3 000 kg.
2. CPV 15331142-4 Kapusta kiszona (w beczkach) - kapusta Kl. I, produkt zawiera sok własny, przyprawy. Produkt nie zawiera konserwantów chemicznych i sztucznych barwników. Termin przydatności do spożycia – co najmniej 1 miesiąc od dnia dostawy. Ilość: 3 500 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 15450,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE III – DOSTAWY PRODUKTÓW MĄCZNYCHLp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. CPV 15614100-6 Ryż biały długo ziarnisty – długość ziarna ryżu powyżej 6 mm. Ziarno powinno być wolne
od mineralnych i innych szkodliwych substancji, obcych zapachów. Termin przydatności do spożycia nie krótszy
niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg. Ilość: 8 400 kg.
2. CPV 15613000-8 Kasza jęczmienna łamana wiejska średnia – kasza otrzymana z ziarna jęczmienia szklistego, oczyszczonego, obłuszczonego, pokrojonego niepolerowanego o cienkiej łusce, przeznaczona do celów konsumpcyjnych. Barwa jasnoszara z odcieniem od zielonkawego do żółtawego, dopuszcza się zawartość ziaren
z odcieniem brązowym w ilości nie większej niż 10%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące
od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg. Ilość: 12 000 kg.
3. CPV 15613000-8 Kasza manna - otrzymana z przemiału ziarna pszenicy, drobnoziarnista, ziarna białe
z odcieniem żółtawym, drobne cząstki bielma bez widocznych ciemnych cząstek otrębowych. Nie powinno być zamączenia. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg. Ilość: 50 kg.
4. CPV 15612200-3 Mąka pszenna typ 550 luksusowa - silnie rozdrobnione zboże pszenicy. Zawartość popiołu
od 0,51% do 0,58%. Zapach przyjemny, swoisty, smak swoisty lekko słodkawy, barwa jednolita bez smug,
biała o lekko kremowym odcieniu. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg. Ilość: 2 200 kg.
5. CPV 15614000-5 Pieczywo ryżowe bezglutenowe (naturalne) – pieczywo otrzymywane z mąki ryżowej pełnoziarnistej z śladowymi ilościami soli. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. Opakowanie od 100 g do 120 g. Ilość: 30 kg.
6. CPV 03212213-6 Groch suszony łuskany - produkt suszony, wolny od zanieczyszczeń. Opakowanie jednostkowe od 5 kg do 20 kg. Ilość: 2 700 kg.
7. CPV 03221210-1 Fasola Jaś - fasola średnia, suszona. Opakowanie jednostkowe od 5 kg do 20 kg. Ilość: 4 000 kg.
8. CPV 03111100-3 Granulat sojowy - termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie do 20 kg. Ilość: 3 000 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne
4.5.5.) Wartość części: 117437,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF GRĘDA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621508034
7.3.3) Ulica: STAWISZYCE 28
7.3.4) Miejscowość: STAWISZYCE
7.3.5) Kod pocztowy: 28-425
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-01 do 2024-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF GRĘDA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621508034
7.3.3) Ulica: STAWISZYCE 28
7.3.4) Miejscowość: STAWISZYCE
7.3.5) Kod pocztowy: 28-425
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-01 do 2024-07-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117437,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140259,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117437,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE „MARGO” GRZEGORZ ŚRODA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182
7.3.3) Ulica: UL. LIPOWA 6
7.3.4) Miejscowość: ZAKRZEWO
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117437,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-01 do 2024-10-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 90 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej z podziałem na 5 części
- Dostawy produktów mącznych świeżych i produktów mącznych mrożonych
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 102 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy pieczywa
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.