Og³oszenie z dnia 2023-06-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00486255/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-05
- 2023/BZP 00372731/01 - Wynik z dnia 2023-08-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa materia³ów do zabiegów okulistycznych, nebulizatory, zestawy do cewnikowania, jednorazowe laryngoskopy oraz opaski termiczne na potrzeby SPSK im. Prof. W Or³owskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. W. OR£OWSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTA£CENIA PODYPLOMOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290883
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Czerniakowska 231
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-416
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225841400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital-orlowskiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.szpital-orlowskiego.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materia³ów do zabiegów okulistycznych, nebulizatory, zestawy do cewnikowania, jednorazowe laryngoskopy oraz opaski termiczne na potrzeby SPSK im. Prof. W Or³owskiego.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-540cccef-14c2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00283628
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platforma.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms).
Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w zak³adce „Postêpowania”, dalej „Lista postêpowañ otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z
polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;
2) po wype³nieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych).
3) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu email oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê;
4) w zak³adce „Za³±czniki organizatora” przedmiotowego postêpowania dostêpna jest dokumentacja postêpowania (SWZ oraz pozosta³e dokumenty). Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.
5) Zaleca siê, aby Wykonawca na bie¿±co ¶ledzi³ (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postêpowania mo¿e dokonaæ Zamawiaj±cy. Zalecenie dotyczy równie¿ informacji jakie Zamawiaj±cy kieruje do Wykonawców po zakoñczeniu sk³adania ofert.
Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy nie starsze ni¿ 3 lata od daty wszczêcia postêpowania),
3) zainstalowana dowolna wersja przegl±darki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny CMKP 00-416 Warszawa, ul.
Czerniakowska 231,
2. inspektorem ochrony danych osobowych w SPSK im. prof. W. Or³owskiego CMKP jest Pan W³odzimierz Jackowski / tel. 22 584 13 25 / e-mail inspektorOD@szpital-orlowskiego.pl.
Szczegó³owe informacje dot. RODO znajduj± siê w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 16/8/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 10
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – nebulizatory i akcesoria.
Szczegó³owe zestawienie asortymentu znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym dla Pakietu nr 1.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
33169000-2 - Przyrz±dy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – zestawy do cewnikowania têtnic.
Szczegó³owe zestawienie asortymentu znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym dla Pakietu nr 2.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
33169000-2 - Przyrz±dy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – laryngoskopy jednorazowego u¿ytku,
Szczegó³owe zestawienie asortymentu znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym dla Pakietu nr 3.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
33169000-2 - Przyrz±dy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 – urz±dzenia do drena¿u,
Szczegó³owe zestawienie asortymentu znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym dla Pakietu nr 4.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
33169000-2 - Przyrz±dy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 – pier¶cieñ napinaj±cy torebkê.
Szczegó³owe zestawienie asortymentu znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym dla Pakietu nr 5.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
33169000-2 - Przyrz±dy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 – sondy do lasera.
Szczegó³owe zestawienie asortymentu znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym dla Pakietu nr 6.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
33169000-2 - Przyrz±dy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 – retraktory têczówkowe.
Szczegó³owe zestawienie asortymentu znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym dla Pakietu nr 7.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
33169000-2 - Przyrz±dy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 – no¿e okulistyczne.
Szczegó³owe zestawienie asortymentu znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym dla Pakietu nr 8.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
33169000-2 - Przyrz±dy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 – pier¶cieñ do zabiegów zaæmy.
Szczegó³owe zestawienie asortymentu znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym dla Pakietu nr 9.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
33169000-2 - Przyrz±dy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 – opaski na rêkê termiczne.
Szczegó³owe zestawienie asortymentu znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym dla Pakietu nr 10.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
33169000-2 - Przyrz±dy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej, ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
2) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem z³o¿enia.
3) O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej – sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ – je¿eli na dany pakiet wp³ynie wiêcej ni¿ jedna oferta.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
O¶wiadczenie - dotyczy wyrobów medycznych - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia (je¿eli nie dotyczy zamówienia, nale¿y wpisaæ „NIE DOTYCZY” i podaæ uzasadnienie) wymieniony w ofercie, dopuszczony jest do obrotu i stosowania zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, spe³nia wymagania polskich i europejskich norm, oznaczony jest znakiem CE, oraz posiada dokumenty wystawione przez uprawnione jednostki, wymagane polskimi przepisami prawa (np.: znak CE, Deklaracjê Zgodno¶ci, niezbêdne ¶wiadectwa, atesty, certyfikaty), zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2022 poz. 974) – dotyczy pakietu nr 1-9.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
O¶wiadczenie - dotyczy wyrobów medycznych - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia (je¿eli nie dotyczy zamówienia, nale¿y wpisaæ „NIE DOTYCZY” i podaæ uzasadnienie) wymieniony w ofercie, dopuszczony jest do obrotu i stosowania zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, spe³nia wymagania polskich i europejskich norm, oznaczony jest znakiem CE, oraz posiada dokumenty wystawione przez uprawnione jednostki, wymagane polskimi przepisami prawa (np.: znak CE, Deklaracjê Zgodno¶ci, niezbêdne ¶wiadectwa, atesty, certyfikaty), zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2022 poz. 974) – dotyczy pakietu nr 1-9.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Je¿eli Wykonawca bêdzie polegaæ na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (tzw. „trzeciego”):O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (Za³±cznik nr 6 do SWZ).
2. Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania zgodnie z pkt 5-8 rozdzia³u nr 12 SWZ. Dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo (w oryginale lub po¶wiadczonej notarialnie kopii) nale¿y do³±czyæ do oferty.W przypadku sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, np. konsorcja, spó³ki cywilne) oferta spe³niaæ musi nastêpuj±ce wymagania:
W odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi oddzielnie udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust 1 pkt 4;
Potencja³ ekonomiczny, finansowy, techniczny i kadrowy Wykonawców w sumie musi spe³niaæ wymagane od Wykonawców warunki;
Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie;
Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.
Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, to Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed podpisaniem Umowy przed³o¿enia kopii umowy reguluj±cej ich wspó³pracê w zakresie obejmuj±cym wykonanie zamówienia. Z tre¶ci powy¿szej umowy powinno w szczególno¶ci wynikaæ: zasady wspó³dzia³ania, zakres wspó³uczestnictwa i podzia³ obowi±zków Wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia (art. 59 ustawy Pzp).
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców dzia³aj±cych w formie konsorcjum, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, zawieraj±cej co najmniej postanowienia dotycz±ce:
1) stron umowy,
2) czasu trwania,
3) solidarnej odpowiedzialno¶ci ka¿dego cz³onka konsorcjum wobec Zamawiaj±cego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) Ustawy Prawo zamówieñ publicznych strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy na podstawie stosownego aneksu podpisanego przez obie strony w nastêpuj±cym zakresie oraz w sytuacjach opisanych poni¿ej tj.:1) W zakresie zmiany przedmiotu umowy:
a) polegaj±cej na zmianie nazwy towaru, w przypadku udowodnienia przez Wykonawcê za po¶rednictwem dokumentów rejestracyjnych zmiany nazwy handlowej, wynikaj±cej z:
• udokumentowanego wstrzymania/zaprzestania produkcji, importu lub wycofania z rynku towarów,
• krótkotrwa³ego jednorazowego braku towaru na rynku;
b) w przypadku zaoferowania asortymentu równowa¿nego, w sytuacjach wskazanych w pkt 1 lit. a), Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ towar, odpowiadaj±cy parametrami opisanemu w SWZ, przy zachowaniu cen jednostkowych nie wy¿szych ni¿ cena towaru z oferty oraz po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu asortymentu równowa¿nego przez Zamawiaj±cego.
2) w kontek¶cie zmiany cen asortymentu w przypadku wprowadzonej przez producenta zmiany wielko¶ci opakowania, z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny jednostkowej (zarówno jej zwiêkszenie jak i zmniejszenie) objêtej przedmiotem umowy. Na Wykonawcy spoczywa obowi±zek wykazania okoliczno¶ci uzasadniaj±cych mo¿liwo¶æ dokonania zmiany, o której mowa w niniejszym punkcie, w szczególno¶ci poprzez pisemne o¶wiadczenie producenta. Zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy, okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy;
3) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wielko¶ci zaoferowanego opakowania zbiorczego na inne ni¿ wskazane w SWZ. W przypadku gdy ilo¶æ zamawiana nie jest podzielna na oferowane opakowanie handlowe, nale¿y przeliczyæ ilo¶ci w zaokr±gleniu do pe³nych opakowañ w górê.
4) W zakresie zmiany numeru katalogowego produktu okre¶lonego w Formularzu asortymentowo - cenowym pod warunkiem uprzedniego uzyskania od Wykonawcy pisemnego wniosku o dokonanie takiej zmiany wraz z jej uzasadnieniem oraz zaakceptowania jej przez Zamawiaj±cego.
5) W zakresie zmiany cen, w przypadku zmiany stawki podatkowej VAT w ci±gu 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy:
–w przypadku podwy¿szenia stawki VAT- cena brutto nie ulegnie zmianie, nast±pi jedynie odpowiednia zmiana ceny netto,
- w przypadku obni¿enia stawki podatku VAT – cena netto pozostaje bez zmian.
6) W zakresie przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy, o którym mowa w § 8 ust. 1, w sytuacji niewykorzystania kwot, o których mowa w § 3, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ do czasu ich wyczerpania, tak aby zmiana terminu obowi±zywania umowy nie prowadzi³a do podwy¿szenia warto¶ci przedmiotu niniejszej umowy.
7) W zakresie dokonywania zmian ilo¶ciowych przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Za³±czniku do niniejszej umowy tj. formularzu asortymentowo – cenowym nie przekraczaj±cych warto¶ci umowy. Zmiany te dotyczyæ mog± przesuniêæ ilo¶ciowych pomiêdzy pozycjami w ramach jednego pakietu.
8) W zakresie zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy m.in. takich jak: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby – Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego pisemnego powiadomienia Zamawiaj±cego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzaj±cych zmianê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platforma.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-10 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-08
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o ud¼wigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wis³a w m. Warszawa w ci±gu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegaj±ca na rozbiórce istniej±cego przepustu w miejscowo¶ci Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbêdnym zakresie" - nr postêpowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnêtrznych ci±gów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeñ (...)
- Us³uga prania bielizny po¶cielowej, rêczników, ¶cierek, obrusów, narzut, koców, ko³der, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Us³uga dzier¿awy dystrybutorów wody dla Szko³y G³ównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podk³adów celulozowych, drobnego sprzêtu medycznego, masek chirurgicznych
- Dostawa papieru i w³ókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materia³ów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czy¶cików ja³owych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wk³adek urologicznych oraz podk³adów na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej w Krzy¿anowicach
- Dostawa dializatorów, igie³ oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zak³adu Opieki Zdrowotnej z siedzib± w Starachowicach
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku do elektrofizjologii
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.