Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00227186/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
- 2023/BZP 00236800/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00370843/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy paliw płynnych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PODDĘBICKIE CENTRUM ZDROWIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101075971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nzozpcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy paliw płynnych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ac61549-f898-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCZ/ZP/3330/6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 456883,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup produktów paliwowych na stacjach paliwowych Wykonawcy z wykorzystaniem kart paliwowych lub innych spersonalizowanych/zindywidualizowanych dokumentów uprawniających do dokonania transakcji zakupu paliw płynnych i ich rejestracji w systemie elektronicznym z odroczonym terminem płatności dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach, określonych w Pakiecie nr 1:
a) Olej napędowy ON – 60 000 litrów;
b) Benzyna bezołowiowa PB 95 – 100 litrów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień pod kodem CPV:
09134100-8 – olej napędowy,
09132100-4 – benzyna bezołowiowa.
3. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania:
a) Określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych;
b) Certyfikatów jakościowych określonych w Polskich Normach tj. w szczególności PN – EN 228 oraz PN – EN 590.
4. Wykonawca będzie posiadał ważną koncesję na obrót paliwami płynnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Zamawiający będzie dokonywał zakupów paliwa sukcesywnie na stacji paliw Wykonawcy. Wydawanie paliw odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników paliwa samochodów Zamawiającego, a tankowanie maszyn do kanistrów za upoważnieniem lub przy pomocy ważnych kart wydanych na „okaziciela”. Każde tankowanie odbywać się będzie do pełna „pod korek”.
6. Zamawiający wymaga, aby stacja paliw dedykowana do realizacji przedmiotowego zamówienia była czynna codziennie (7 dni w tygodniu) 24 godziny na dobę i znajdowała się w odległości nie dalej niż 20 kilometrów od siedziby Zamawiającego, liczonej jako długość trasy przejazdu od siedziby Zamawiającego do wskazanej stacji paliw Wykonawcy po drogach publicznych.
Adres siedziby Zamawiającego:
„Poddębickie Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354869,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360045,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360045,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Sp. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360045,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZO - KOMUNALNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM.
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
- Sukcesywna dostawa paliw - benzyny bezołowiowej w ilości 9 000 litrów oraz oleju napędowego w ilości 25 000 litrów
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.