Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00348392/01 - Wynik z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO
PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W 2023 R.
NA RZECZ 21 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ELBLĄGU.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO
PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W 2023 R.
NA RZECZ 21 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ELBLĄGU.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b981973b-1587-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127407/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 USŁUGI PRALNICZE
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/21wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/21wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane
w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „usługa prania wodnego i chemicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w 2023 r. na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu” nr postępowania 28/SZP/2023;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.28.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest wykonanie usługi prania wodnego i chemicznego, naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w garnizonie Elbląg.
Wyszczególnienie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego oraz szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia w zał. nr 1 do SWZ.
O rodzaju prania (pranie wodne lub chemiczne) decyduje magazynier w zależności od stopnia zabrudzenia.
Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.Pranie wodne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Elbląg:
a) minimalne: 8800 kg
b) maksymalne: 17600 kg
Pranie chemiczne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Elbląg:
a) minimalne: 8800 kg
b) maksymalne: 17600 kg
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4.
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw – 40%
2. W kryterium K1 - „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych
3. W kryterium K2 - „Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:
0 pkt za WARIANT I – 1 raz w miesiącu
20 pkt za WARIANT II – do 2 razy w miesiącu
40 pkt za WARIANT III – do 4 razy w miesiącu
UWAGA:
• Przez „Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw” Zamawiający rozumie, że Wykonawca zgłasza gotowość do przeprowadzenia usługi prania wodnego
i chemicznego w miesiącu z zadeklarowaną częstotliwością.
• Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant odbioru i dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 Formularza Ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ).
• W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu odbioru i dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował „WARIANT I” i otrzyma 0 pkt.
4. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P= K1+K2
P- liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
K1- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium ,,Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw”
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest wykonanie usługi prania wodnego i chemicznego, naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w Garnizonie Braniewo.
Wyszczególnienie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego oraz szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia w zał. nr 1 do SWZ.
O rodzaju prania (pranie wodne lub chemiczne) decyduje magazynier w zależności od stopnia zabrudzenia.
Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.Pranie wodne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Braniewo:
a) minimalne: 3040 kg
b) maksymalne: 6080 kg
Pranie chemiczne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Braniewo:
a) minimalne: 3040 kg
b) maksymalne: 6080 kg
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4.
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw – 40%
2. W kryterium K1 - „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych
3. W kryterium K2 - „Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:
0 pkt za WARIANT I – 1 raz w miesiącu
20 pkt za WARIANT II – do 2 razy w miesiącu
40 pkt za WARIANT III – do 4 razy w miesiącu
UWAGA:
• Przez „Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw” Zamawiający rozumie, że Wykonawca zgłasza gotowość do przeprowadzenia usługi prania wodnego
i chemicznego w miesiącu z zadeklarowaną częstotliwością.
• Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant odbioru i dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 Formularza Ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ).
• W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu odbioru i dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował „WARIANT I” i otrzyma 0 pkt.
4. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P= K1+K2
P- liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
K1- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium ,,Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw”
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest wykonanie usługi prania wodnego i chemicznego, naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w Garnizonie Morąg.
Wyszczególnienie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego oraz szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia w zał. nr 1 do SWZ.
O rodzaju prania (pranie wodne lub chemiczne) decyduje magazynier w zależności od stopnia zabrudzenia.
Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.Pranie wodne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Morąg:
a) minimalne: 1520 kg
b) maksymalne: 3040 kg
Pranie chemiczne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Morąg:
a) minimalne: 1520 kg
b) maksymalne: 3040 kg
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4.
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw – 40%
2. W kryterium K1 - „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych
3. W kryterium K2 - „Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:
0 pkt za WARIANT I – 1 raz w miesiącu
20 pkt za WARIANT II – do 2 razy w miesiącu
40 pkt za WARIANT III – do 4 razy w miesiącu
UWAGA:
• Przez „Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw” Zamawiający rozumie, że Wykonawca zgłasza gotowość do przeprowadzenia usługi prania wodnego
i chemicznego w miesiącu z zadeklarowaną częstotliwością.
• Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant odbioru i dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 Formularza Ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ).
• W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu odbioru i dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował „WARIANT I” i otrzyma 0 pkt.
4. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P= K1+K2
P- liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
K1- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium ,,Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw”
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest wykonanie usługi prania wodnego i chemicznego, naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w Garnizonie Bartoszyce.
Wyszczególnienie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego oraz szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia w zał. nr 1 do SWZ.
O rodzaju prania (pranie wodne lub chemiczne) decyduje magazynier w zależności od stopnia zabrudzenia.
Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.Pranie chemiczne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 4 – Garnizon Bartoszyce:
a) minimalne: 1360 kg
b) maksymalne: 2720 kg
Pranie wodne
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 4 – Garnizon Bartoszyce:
a) minimalne: 1360 kg
b) maksymalne: 2720kg
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4.
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw – 40%
2. W kryterium K1 - „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych
3. W kryterium K2 - „Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:
0 pkt za WARIANT I – 1 raz w miesiącu
20 pkt za WARIANT II – do 2 razy w miesiącu
40 pkt za WARIANT III – do 4 razy w miesiącu
UWAGA:
• Przez „Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw” Zamawiający rozumie, że Wykonawca zgłasza gotowość do przeprowadzenia usługi prania wodnego
i chemicznego w miesiącu z zadeklarowaną częstotliwością.
• Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant odbioru i dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 Formularza Ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ).
• W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu odbioru i dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował „WARIANT I” i otrzyma 0 pkt.
4. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P= K1+K2
P- liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
K1- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium ,,Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw”
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej
z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2), zastępuje się
je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów
o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w terminie wskazanym w pkt 2).
4) Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy pkt 3) i 4) stosuje się odpowiednio.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4.Wniesienie wadium.
Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
a) dla części zamówienia nr 1 – 2 780,00 PLN;
b) dla części zamówienia nr 2 – 960,00 PLN;
d) dla części zamówienia nr 3 – 480,00 PLN;
e) dla części zamówienia nr 4 – 460,00 PLN.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia:1) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie ze wzorem – ZAŁĄCZNIK nr 3 SWZ (Rozdział II oświadczenia).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzana za zgodność z oryginałem przez mocodawcę).
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień umowy dotyczące:1) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT.
2) zmiana sposobu spełniania świadczeń w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia.
3) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-10 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/21wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-10 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-08
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z akcesoriami dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
- Świadczenie usługi cateringowej/gastronomicznej podczas warsztatów/spotkań w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
- Pełna, autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymanie w ruchu: mammografu MAMMOMAT Revelation wraz z wyposażeniem w okresie 36 miesięcy w Zakładzie Radiologii WSZ w Elblągu
- ZP/36/2024 Dostawy produktów leczniczych
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- Sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi, Filii w Bartągu
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" SP. Z O.O.
- Usługi prania, maglowania i dezynfekcji dla Zakładu Karnego w Potulicach. Nr ref. sprawy: D/Kw.2232.12.2024.KG
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.