Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00227568/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
- 2021/BZP 00245075/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody SUW1 na terenie Kąpieliska Leśnego w Gliwicach 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323350410
1.5.8.) Numer faksu: 322310032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stacji uzdatniania wody SUW1 na terenie Kąpieliska Leśnego w Gliwicach 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb851ee3-2a76-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie kąpieliska leśnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227568/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.82.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Modernizacja stacji uzdatniania wody nr 1 na terenie Kąpieliska Leśnego w Gliwicach.
ZAKRES PRAC:
Modernizacja instalacja uzdatniania wody - system doprowadzenia wody uzdatnionej do niecek basenowych oraz odpływu wody do filtracji.
Dostawa, wyposażenie i montaż kontenerów techniczno - magazynowych dla chemikaliów basenowych.
Wykonanie instalacji elektrycznej i sterującej układem uzdatniania wody.
Uwagi Zamawiającego:
Całość instalacji INOX wykonać ze stali nierdzewnej AISI 316.
Należy przewidzieć w ofercie rozbiórkę chodników oraz odtworzenie (kostka z rozbiórki) wraz z podbudowami w ilości 1530 m2.
Całość urobku z wykopów - odwóz na składowisko odpadów (odległość około 10 km), utylizacja odpadów na koszt Wykonawcy (należy przewidzieć w ofercie).
Całość rozebranych rurociągów - wywóz z terenu budowy na koszt Wykonawcy (należy przewidzieć w ofercie).
Wykonawca jest zobowiązany do udziału w uruchomieniu instalacji stacji uzdatniania wody przed sezonem letnim 2022 r. Przewidywany okres rozpoczęcia sezonu Kąpieliska Leśnego maj/czerwiec 2022 r.
Zamawiający do 30 maja 2022 r. zapewnia napełnienie basenów wodą.
Termin zakończenia prac budowlanych: do 30 kwietnia 2022 r.
Termin odbioru końcowego nastąpi po zakończeniu rozruchu i dostarczeniu protokołów badań wykonanych przez SANEPID lub inne laboratorium z odpowiednimi uprawnieniami, świadczących o osiągnięciu właściwych parametrów wody - 15 czerwca 2022 r.
Wszelkie koszty rozruchu (w tym energii elektrycznej, chemikaliów) ponosi Wykonawca.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
Dokumentacja techniczna;
Przedmiary robót,
Opisy robót,
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzeniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.
Rozwiązania równoważne:
Jeżeli Zamawiający w niniejszym SWZ wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym. Zastosowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne muszą być co najmniej:
o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki;
o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej;
spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości;
posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania (certyfikaty, deklaracje zgodności, itp.);
Zamawiający zaznacza, że ewentualne wskazania na urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia i nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Musi wykazać, że zastosowane rozwiązania równoważne zapewniają osiągnięcie oczekiwanej funkcjonalności technicznej całego układu będącego przedmiotem zamówienia. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem systemu, zestawieniem ilościowym urządzeń oraz schematem ideowym działania. Ponadto Wykonawca składając ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej, a zaoferowanie materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu.
W przypadku, gdy SWZ znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Pozostałe warunki wykonania robót:
Zamawiający umożliwi Wykonawcy w czasie wykonywania prac odpłatne korzystanie z mediów.
Zamawiający nie zapewni pomieszczeń socjalnych, magazynowych i WC.
Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną.
Po zakończeniu robót Wykonawca posprząta teren budowy i przekaże go w stanie uporządkowanym i czystym.
Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z opisem przedmiotu zamówienia oraz przedmiarami robót.
Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót,
protokoły z pomiarów i badań,
dokumentację powykonawczą,
instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń,
protokół przekazania odpadów (gruz, papa) na wysypisko śmieci.
W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:
Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierowników robót posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności elektrycznej i instalacyjnej.
Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy,
Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy.
Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
Wykonywania prac w terminach uzgodnionych z inspektorem nadzoru.
Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.
Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
Pracownicy wykonujący usługę muszą posiadać aktualne badania lekarskie oraz szkolenie BHP.
Pracownicy wykonujący usługę muszą być wyposażeni w odpowiedni sprzęt.
Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika robót prac zanikających i ulegających zakryciu.
Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.** - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO
UWAGA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Negocjacje ofert nie są obowiązkowe.
Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców.
Selekcja wykonawców nastąpi na podstawie kryterium oceny ofert określonego w rozdziale 20 niniejszej SWZ, co oznacza, że w przypadku skorzystania z możliwości negocjacji, Zamawiający do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwięcej punktów w kryterium oceny ofert.
Oferta ostateczna nie może przedstawiać warunków gorszych niż w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złożenie oferty ostatecznej z warunkami tożsamymi jak w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienie.
Negocjacje dotyczą wyłącznie tych elementów treści oferty, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. , Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5412000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5412000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5412000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blanca Plus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230019802
7.3.4) Miejscowość: Wólka Kosowska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5412000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10 ul. J. Śliwki 8 - termomodernizacja i modernizacja budynku - dokumentacja projektowa (3)
- Remont toalety damskiej w CKS Mrowisko wraz z naprawą posadzki sceny i garderób sali teatralnej. Znak sprawy: DZPZ.284.11.2025.HP
- Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego MZUK w Gliwicach.
- Świadczenie usług kremacji zwłok
- 4WOG-1200.2712.29.2025 Usługi restauracyjne w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie dla żołnierzy z jednostek wojskowych, w poddziale na 6 części
- ZP.261.4.2025 Remont schodów zewnętrznych budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1f w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania z wymianą tablic rozdzielczych elektroenergetycznych w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.