eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówAdministracja i utrzymanie cmentarzy



Ogłoszenie z dnia 2022-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Administracja i utrzymanie cmentarzy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235-10-17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Administracja i utrzymanie cmentarzy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df885440-ee0a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003907/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Administrowanie i utrzymanie cmentarzy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212838/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9476936,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na administracji i utrzymaniu trzech cmentarzy komunalnych zlokalizowanych przy ulicach: Walentego Rakoniewskiego, 1 Maja-Plebiscytowej i Słonecznej w Knurowie. 2. Zakres rzeczowy: 1) Administrowanie cmentarzami komunalnymi, w szczególności: a) prowadzenie prawidłowej i racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi zgodnie z planem zagospodarowania cmentarzy, b) zabezpieczenie obsługi ludności w celu załatwienia spraw związanych z pochówkiem oraz przebywającej na terenie cmentarzy a także otwieranie i zamykanie bram w godzinach wskazanych w Regulaminie korzystania z cmentarzy komunalnych w Knurowie, c) pobieranie opłat za korzystanie z cmentarzy i urządzeń cmentarnych według cen ustalonych przez Zamawiającego na podstawie Uchwały Rady Miasta Knurów d) w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z miejsc, obiektów i urządzeń na cmentarzach komunalnych w Knurowie oraz ich ewidencjonowanie zgodnie z zapisami § 2 ust. 20-31 wzoru umowy, ustalanie terminów i warunków pogrzebów, e) ustalanie miejsca do pochówku na cmentarzu komunalnym przy ul. Słonecznej na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, f) umożliwienie bliskim osób pochowanych urządzenia grobu zgodnie z ich życzeniem przez wybranego usługodawcę z zachowaniem zasad zagospodarowania cmentarza, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Knurów, o którym mowa § 2 ust. 16 pkt 16.4 wzoru umowy oraz obowiązujących przepisów, g) całodobowe przyjmowanie zwłok do chłodni na cmentarzu przy ul. Rakoniewskiego, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym do dwóch godzin od powzięcia informacji o takiej konieczności, h) całodobowy dyżur obsługi chłodni pełniony pod wskazanym numerem telefonu: i) rejestracja przyjmowanych do chłodni zwłok zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4.6 do wzoru umowy, j) prowadzenie dokumentacji cmentarnej, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz.U.2001.90.1013 ze zm.) oraz bezpieczne jej przechowywanie. Niezbędne do prowadzenia w/w dokumentacji księgi zostaną przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy, k) w przypadku wystąpienia braku możliwości dokonywania w księgach kolejnych wpisów, nowe księgi zostaną zakupione przez Wykonawcę na jego koszt. Księgi zakupione przez Wykonawcę muszą odpowiadać wymaganiom formalnym określonym w Rozporządzeniu, o którym mowa powyżej w lit. j). Po zakończeniu realizacji umowy, dokumentacja przekazana zostanie Zamawiającemu nieodpłatnie, l) prowadzenie dokumentacji pomocniczej niezbędnej przy administrowaniu i utrzymaniu cmentarza: • rejestru kart zgonów, • ksiąg obiektów budowlanych, wskazanych w § 2 ust. 34 wzoru umowy, w tym wykonywanie niezbędnych przeglądów i pomiarów określonych przepisami prawa, • aktualizacji planu zagospodarowania i wykorzystania miejsc na cmentarzu, • po zakończeniu realizacji umowy ww. dokumentacja przekazana zostanie Zamawiającemu nieodpłatnie, m) uzupełnianie na bieżąco danych w programie komputerowym: internetowym systemie bazy danych osób pochowanych oraz na elektronicznej mapie cmentarza. Wykonawca otrzyma dostęp do w/w programu i uprawniony będzie do korzystania z niego oraz zawartej w nim bazy danych wyłącznie dla celów realizacji umowy, n) przedstawianie pisemnego sprawozdania o stopniu wykorzystania miejsc grzebalnych każdorazowo na żądanie Zamawiającego, o) przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków, udzielanie niezwłocznie odpowiedzi w uzgodnieniu z Zamawiającym o sposobie załatwienia sprawy. 2) Utrzymanie trzech cmentarzy komunalnych, w szczególności: a) systematyczne (minimum siedem razy w sezonie) koszenie i wygrabianie trawników oraz terenów przeznaczonych pod miejsca grzebalne, oraz wykaszanie pasa zieleni izolacyjnej o szer. do 3 m bezpośrednio przylegającego do terenu cmentarza, b) wykaszanie mogił zaniedbanych (ilość: ok. 30), w ilości zgodnie z ofertą Wykonawcy, w równych odstępach czasowych w danym sezonie wegetacyjnym. Na potrzeby niniejszej umowy sezon wegetacyjny ustala się na okres od 15 kwietnia do 15 października. c) pielęgnacja zieleni znajdującej się na cmentarzach, w tym: bieżące uzupełnianie ubytków, przycinanie oraz zabezpieczanie na okres zimowy a w okresie letnim systematyczne podlewanie, d) odchwaszczanie na bieżąco alejek i terenów wokół drzew i nasadzeń w przypadku zarastania trawą lub chwastami w ciągu całego okresu wegetacyjnego, e) wykonywanie prac korekcyjno - pielęgnacyjnych drzew, krzewów i bylin, w tym usuwanie odrostów, f) wycinka drzew i krzewów oraz nasadzenia zieleni zastępczej zgodnie z decyzją uzyskaną przez Zamawiającego, g) bieżące utrzymywanie czystości alejek cmentarnych, uzupełnianie ubytków w nawierzchniach alejek, h) bieżące utrzymywanie w czystości terenu bezpośrednio przyległego do cmentarzy, i) systematyczne usuwanie opadłych liści, j) odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek cmentarnych i chodników przyległych do cmentarza (posypywanie należy wykonać w miarę potrzeb, odśnieżanie w przypadku ciągłych opadów na bieżąco), k) bieżąca naprawa sieci wodociągowej, czyszczenie basenów na wodę oraz zabezpieczenie ujęć wody przed zamarzaniem na okres zimowy, l) bieżąca konserwacja i dokonywanie napraw uszkodzeń (w tym z powodu wandalizmu) w celu utrzymania cmentarzy, obiektów i urządzeń cmentarnych w stanie nie pogorszonym oraz wykonywanie innych czynności przewidzianych przepisami ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. 2020.1947 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi, m) egzekwowanie od osób opiekujących się mogiłami zachowania porządku na cmentarzu, nadzór nad zachowaniem się osób odwiedzających oraz wjeżdżających na teren cmentarza pojazdów w celu nie dopuszczenia do dewastacji grobów, alejek lub urządzeń cmentarnych, n) dokonywanie pochówków na cmentarzu komunalnym przy ul. Słonecznej na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, o) kopanie grobów i grzebanie zwłok, z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, przy uwzględnieniu zapisów § 2 ust. 16 pkt 16.2 wzoru umowy, p) nadzór nad kopaniem grobów i grzebaniem zwłok, w przypadku wykonywania tych czynności przez inną firmę, q) egzekwowanie od wykonawców usług pogrzebowych utrzymania porządku oraz usuwania nadmiaru ziemi, r) pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i jego obiektach przez podmioty gospodarcze świadczące usługi pogrzebowe, s) utrzymywanie tablic ogłoszeniowych, regulaminowych przy wejściach na cmentarze w stanie zdatnym do użytku, t) zawarcie umów na dostawę mediów, niezbędnych do funkcjonowania cmentarzy oraz wywóz odpadów i nieczystości ciekłych i ponoszenie kosztów z tym związanych, u) wyposażenie cmentarzy w niezbędną liczbę kontenerów na odpady oraz zlecanie bieżącego ich opróżniania, a także utrzymywanie w czystości miejsc gromadzenia odpadów, v) Wykonawca bierze odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami powstającymi w wyniku świadczonej usługi zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.2021.888 z późn. zm.), w) wykonywanie przeglądów technicznych obiektów budowlanych i instalacji zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2021.2351 z późn. zm.), x) zapewnienie właściwej obsługi cmentarzy w dniach od 27.10 do 05.11. każdego roku do wykonania prac porządkowo-konserwatorskich, utrzymania dyżuru w godzinach wieczornych oraz zapewnienia dodatkowego sprzętu umożliwiającego utrzymanie czystości i porządku na zarządzanym terenie, y) inne niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania cmentarza prace zlecone przez Zamawiającego. 3) Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Rakoniewskiego, w szczególności: a) bieżące utrzymanie czystości cmentarza, domu przedpogrzebowego (sali eksportacyjnej, przechowalni zwłok, szatni żałobników, korytarzy, pomieszczeń biurowych, poczekalni, magazynu, schowków porządkowych, pomieszczeń grabarza, poczekalni, wc personelu i zewnętrznych oraz wyposażenie pomieszczeń wc w niezbędne środki higieniczne), chodników wewnątrz i na zewnątrz wzdłuż cmentarza, placu przy domu przedpogrzebowym, parkingu przed cmentarzem, miejsca pamięci z krzyżem, b) wykonywanie bieżących napraw infrastruktury technicznej cmentarza, zapewniających utrzymywanie obiektów w niepogorszonym stanie technicznym oraz estetycznym, w tym konserwacja i utrzymanie agregatu chłodniczego w domu przedpogrzebowym, c) wykaszanie terenu bezpośrednio przyległego do ogrodzenia cmentarza, parkingu i zatoczki autobusowej przy cmentarzu, front cmentarza od ogrodzenia do chodnika, d) trzykrotne wykaszanie nieużytkowanych kwater miejsc grzebalnych w rozbudowanej części cmentarza (maj, lipiec, wrzesień), e) okresowa wymiana lub legalizacja wodomierza sprzężonego, C.D. - SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98371110-8 - Usługi cmentarne

70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 936000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 936000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 936000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): REST Adam MARQUARDT

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STOLARSTWO OGÓLNE USŁUGI POGRZEBOWE Bronisław Botor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243050076

7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 4a/15,

7.3.4) Miejscowość: Knurów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-194

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 936000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

C.D., SEKCJA IV, pkt. 4.5.1.): f) obsługa węzła dezynfekcyjnego polegająca na: • kontroli wielkości dopływu wód drenażowych i odpowiedniego dozowania neutralizatora podchlorynu sodowego, zakup podchlorynu sodowego i jego uzupełnianie w zbiorniku, • dokonywanie zapisów ruchowych w specjalnie prowadzonej ”Karcie parametrów ruchowych węzła dezynfekcyjnego" zgodnie z instrukcją obsługi węzła dezynfekcyjnego z częstotliwością: • pora sucha - 1 raz na miesiąc, • pora deszczowa -1 raz na tydzień, • kontroli szczelności instalacji, • ocenie stanu technicznego węzła na podstawie oględzin zewnętrznych, • konserwacji i regulacji obiektu w tym: • zabezpieczenie obiektu i urządzeń przed nadmiernym zużyciem i zepsuciem, • zabezpieczenie eksploatowanego obiektu i urządzeń przed korozyjnym wpływem środowiska, w którym pracują, wykonywanie prac przewidzianych w dokumentacjach techniczno - ruchowych urządzeń i elementów, • bezzwłoczne powiadamianie UM - Wydziału GKRiOŚ o wystąpieniu awarii, • przeszkol, pracowników obsługi w zakresie: • bezpieczeństwa i higieny pracy, • przepisów przeciwpożarowych, • przepisów dotyczących stosowania substancji żrących i trujących, • przepisów o transporcie materiałów niebezpiecznych, g) odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodnika i dojazdu do cmentarza a także parkingu i zatoczki autobusowej przy cmentarzu w miarę potrzeb, (posyp. należy wykonać do godz. 9 rano, odśnieżanie w przypadku ciągłych opadów na bieżąco), h) każdorazowe przygotowanie kaplicy do ceremonii w zależności od jej charakteru wyznaniowa / świecka, i) bieżąca konserwacja nagłośnienia kaplicy, j) systemat. wymiana zamierających roślin wieloletnich na klombach znajdujących się przed domem przedpogrzebowym na nowe nasadzenia w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4) Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. 1 Maja-Plebiscytowej, w szczególności: a) utrzymanie w czystości i konserwacja budynku gospodarczego, utrzymanie pomieszczeń WC i jego wyposażenie w niezbędne środki higieniczne, remont pomieszczeń gospodarczych (uzupełnianie ubytków w tynku, czyszczenie rynien, malowanie pomieszczeń gospodarczych i administracyjnych itp.) oraz malowanie bram, furtek i ławek, konserwacja sieci drenarskiej w miarę potrzeb, b) bieżąca konserwacja i utrzymanie w czystości mogiły poległych żołnierzy i pomnika Powstańców Śląskich, wykonanie lub zakup wieńców o średnicy minimum 60 cm, z kwiatów żywych w kolorach biało-czerwonych (1 szt. na jedno miejsce) oraz zniczy (po 2 szt. na jedno miejsce) na dzień 3 maja, 1 września oraz 1 i 11 listopada. c) zapewnienie ustawienia i obsługi przenośnej toalety w okresie od 27.10 do 5.11 każdego roku. 5) Utrzym. cmentarza komunalnego przy ul. Słonecznej, w szczególności: a) utrzymanie w czystości i konserwacja budynku gospodarczego, utrzymanie pomieszczeń WC i jego wyposażenie w niezbędne śr. higieniczne, remont pomieszczeń gospodarczych (uzupełnianie ubytków w tynku, czyszczenie rynien, malowanie pomieszczeń gospodarczych), b) konserwacja sieci drenarskiej w miarę potrzeb, c) dwukrotne koszenie terenu niezagospodarowanego (czerwiec, wrzesień), d) obsługa węzła dezynfekcyjnego w zakresie określonym w § 1 ust. 2 punkt 2.3 litera f) wzoru umowy, e) obsadzanie gazonów łącznie z uzupełnianiem na bieżąco brakujących sadzonek oraz systematyczna ich pielęgnacja, f) zapewnienie ustawienia i obsługi przenośnych toalet (2 sztuki) w okresie od 27.10 do 5.11
każdego roku. 3. Szczegółowy zakres zamówienia, w tym szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie jego realizacji określa wzór umowy, a w szczególności § 2, stanowiący załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załączn. i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.