Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00212838/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Administracja i utrzymanie cmentarzy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235-10-17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Administracja i utrzymanie cmentarzy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df885440-ee0a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003907/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Administrowanie i utrzymanie cmentarzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212838/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9476936,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na administracji i utrzymaniu trzech cmentarzy komunalnych zlokalizowanych przy ulicach: Walentego Rakoniewskiego, 1 Maja-Plebiscytowej i Słonecznej w Knurowie. 2. Zakres rzeczowy: 1) Administrowanie cmentarzami komunalnymi, w szczególności: a) prowadzenie prawidłowej i racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi zgodnie z planem zagospodarowania cmentarzy, b) zabezpieczenie obsługi ludności w celu załatwienia spraw związanych z pochówkiem oraz przebywającej na terenie cmentarzy a także otwieranie i zamykanie bram w godzinach wskazanych w Regulaminie korzystania z cmentarzy komunalnych w Knurowie, c) pobieranie opłat za korzystanie z cmentarzy i urządzeń cmentarnych według cen ustalonych przez Zamawiającego na podstawie Uchwały Rady Miasta Knurów d) w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z miejsc, obiektów i urządzeń na cmentarzach komunalnych w Knurowie oraz ich ewidencjonowanie zgodnie z zapisami § 2 ust. 20-31 wzoru umowy, ustalanie terminów i warunków pogrzebów, e) ustalanie miejsca do pochówku na cmentarzu komunalnym przy ul. Słonecznej na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, f) umożliwienie bliskim osób pochowanych urządzenia grobu zgodnie z ich życzeniem przez wybranego usługodawcę z zachowaniem zasad zagospodarowania cmentarza, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Knurów, o którym mowa § 2 ust. 16 pkt 16.4 wzoru umowy oraz obowiązujących przepisów, g) całodobowe przyjmowanie zwłok do chłodni na cmentarzu przy ul. Rakoniewskiego, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym do dwóch godzin od powzięcia informacji o takiej konieczności, h) całodobowy dyżur obsługi chłodni pełniony pod wskazanym numerem telefonu: i) rejestracja przyjmowanych do chłodni zwłok zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4.6 do wzoru umowy, j) prowadzenie dokumentacji cmentarnej, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz.U.2001.90.1013 ze zm.) oraz bezpieczne jej przechowywanie. Niezbędne do prowadzenia w/w dokumentacji księgi zostaną przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy, k) w przypadku wystąpienia braku możliwości dokonywania w księgach kolejnych wpisów, nowe księgi zostaną zakupione przez Wykonawcę na jego koszt. Księgi zakupione przez Wykonawcę muszą odpowiadać wymaganiom formalnym określonym w Rozporządzeniu, o którym mowa powyżej w lit. j). Po zakończeniu realizacji umowy, dokumentacja przekazana zostanie Zamawiającemu nieodpłatnie, l) prowadzenie dokumentacji pomocniczej niezbędnej przy administrowaniu i utrzymaniu cmentarza: • rejestru kart zgonów, • ksiąg obiektów budowlanych, wskazanych w § 2 ust. 34 wzoru umowy, w tym wykonywanie niezbędnych przeglądów i pomiarów określonych przepisami prawa, • aktualizacji planu zagospodarowania i wykorzystania miejsc na cmentarzu, • po zakończeniu realizacji umowy ww. dokumentacja przekazana zostanie Zamawiającemu nieodpłatnie, m) uzupełnianie na bieżąco danych w programie komputerowym: internetowym systemie bazy danych osób pochowanych oraz na elektronicznej mapie cmentarza. Wykonawca otrzyma dostęp do w/w programu i uprawniony będzie do korzystania z niego oraz zawartej w nim bazy danych wyłącznie dla celów realizacji umowy, n) przedstawianie pisemnego sprawozdania o stopniu wykorzystania miejsc grzebalnych każdorazowo na żądanie Zamawiającego, o) przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków, udzielanie niezwłocznie odpowiedzi w uzgodnieniu z Zamawiającym o sposobie załatwienia sprawy. 2) Utrzymanie trzech cmentarzy komunalnych, w szczególności: a) systematyczne (minimum siedem razy w sezonie) koszenie i wygrabianie trawników oraz terenów przeznaczonych pod miejsca grzebalne, oraz wykaszanie pasa zieleni izolacyjnej o szer. do 3 m bezpośrednio przylegającego do terenu cmentarza, b) wykaszanie mogił zaniedbanych (ilość: ok. 30), w ilości zgodnie z ofertą Wykonawcy, w równych odstępach czasowych w danym sezonie wegetacyjnym. Na potrzeby niniejszej umowy sezon wegetacyjny ustala się na okres od 15 kwietnia do 15 października. c) pielęgnacja zieleni znajdującej się na cmentarzach, w tym: bieżące uzupełnianie ubytków, przycinanie oraz zabezpieczanie na okres zimowy a w okresie letnim systematyczne podlewanie, d) odchwaszczanie na bieżąco alejek i terenów wokół drzew i nasadzeń w przypadku zarastania trawą lub chwastami w ciągu całego okresu wegetacyjnego, e) wykonywanie prac korekcyjno - pielęgnacyjnych drzew, krzewów i bylin, w tym usuwanie odrostów, f) wycinka drzew i krzewów oraz nasadzenia zieleni zastępczej zgodnie z decyzją uzyskaną przez Zamawiającego, g) bieżące utrzymywanie czystości alejek cmentarnych, uzupełnianie ubytków w nawierzchniach alejek, h) bieżące utrzymywanie w czystości terenu bezpośrednio przyległego do cmentarzy, i) systematyczne usuwanie opadłych liści, j) odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek cmentarnych i chodników przyległych do cmentarza (posypywanie należy wykonać w miarę potrzeb, odśnieżanie w przypadku ciągłych opadów na bieżąco), k) bieżąca naprawa sieci wodociągowej, czyszczenie basenów na wodę oraz zabezpieczenie ujęć wody przed zamarzaniem na okres zimowy, l) bieżąca konserwacja i dokonywanie napraw uszkodzeń (w tym z powodu wandalizmu) w celu utrzymania cmentarzy, obiektów i urządzeń cmentarnych w stanie nie pogorszonym oraz wykonywanie innych czynności przewidzianych przepisami ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. 2020.1947 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi, m) egzekwowanie od osób opiekujących się mogiłami zachowania porządku na cmentarzu, nadzór nad zachowaniem się osób odwiedzających oraz wjeżdżających na teren cmentarza pojazdów w celu nie dopuszczenia do dewastacji grobów, alejek lub urządzeń cmentarnych, n) dokonywanie pochówków na cmentarzu komunalnym przy ul. Słonecznej na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, o) kopanie grobów i grzebanie zwłok, z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, przy uwzględnieniu zapisów § 2 ust. 16 pkt 16.2 wzoru umowy, p) nadzór nad kopaniem grobów i grzebaniem zwłok, w przypadku wykonywania tych czynności przez inną firmę, q) egzekwowanie od wykonawców usług pogrzebowych utrzymania porządku oraz usuwania nadmiaru ziemi, r) pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i jego obiektach przez podmioty gospodarcze świadczące usługi pogrzebowe, s) utrzymywanie tablic ogłoszeniowych, regulaminowych przy wejściach na cmentarze w stanie zdatnym do użytku, t) zawarcie umów na dostawę mediów, niezbędnych do funkcjonowania cmentarzy oraz wywóz odpadów i nieczystości ciekłych i ponoszenie kosztów z tym związanych, u) wyposażenie cmentarzy w niezbędną liczbę kontenerów na odpady oraz zlecanie bieżącego ich opróżniania, a także utrzymywanie w czystości miejsc gromadzenia odpadów, v) Wykonawca bierze odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami powstającymi w wyniku świadczonej usługi zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.2021.888 z późn. zm.), w) wykonywanie przeglądów technicznych obiektów budowlanych i instalacji zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2021.2351 z późn. zm.), x) zapewnienie właściwej obsługi cmentarzy w dniach od 27.10 do 05.11. każdego roku do wykonania prac porządkowo-konserwatorskich, utrzymania dyżuru w godzinach wieczornych oraz zapewnienia dodatkowego sprzętu umożliwiającego utrzymanie czystości i porządku na zarządzanym terenie, y) inne niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania cmentarza prace zlecone przez Zamawiającego. 3) Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Rakoniewskiego, w szczególności: a) bieżące utrzymanie czystości cmentarza, domu przedpogrzebowego (sali eksportacyjnej, przechowalni zwłok, szatni żałobników, korytarzy, pomieszczeń biurowych, poczekalni, magazynu, schowków porządkowych, pomieszczeń grabarza, poczekalni, wc personelu i zewnętrznych oraz wyposażenie pomieszczeń wc w niezbędne środki higieniczne), chodników wewnątrz i na zewnątrz wzdłuż cmentarza, placu przy domu przedpogrzebowym, parkingu przed cmentarzem, miejsca pamięci z krzyżem, b) wykonywanie bieżących napraw infrastruktury technicznej cmentarza, zapewniających utrzymywanie obiektów w niepogorszonym stanie technicznym oraz estetycznym, w tym konserwacja i utrzymanie agregatu chłodniczego w domu przedpogrzebowym, c) wykaszanie terenu bezpośrednio przyległego do ogrodzenia cmentarza, parkingu i zatoczki autobusowej przy cmentarzu, front cmentarza od ogrodzenia do chodnika, d) trzykrotne wykaszanie nieużytkowanych kwater miejsc grzebalnych w rozbudowanej części cmentarza (maj, lipiec, wrzesień), e) okresowa wymiana lub legalizacja wodomierza sprzężonego, C.D. - SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98371110-8 - Usługi cmentarne
70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 936000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 936000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 936000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): REST Adam MARQUARDT
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STOLARSTWO OGÓLNE USŁUGI POGRZEBOWE Bronisław Botor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243050076
7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 4a/15,
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-194
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 936000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
każdego roku. 3. Szczegółowy zakres zamówienia, w tym szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie jego realizacji określa wzór umowy, a w szczególności § 2, stanowiący załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załączn. i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Jednodniowe wycieczki dla dzieci z placówek oświatowych w Knurowie
- Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Knurów w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administrowanie i zarządzanie cmentarzami na terenie Gminy Drezdenko
- Zarządzanie portem morskim w Tolkmicku i przystanią rybacką w Suchaczu
- Zarządzanie terenem Ośrodków Rekreacyjnych "Balaton" i "Chechło" w Trzebini.
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Nowego Sącza.
- Utrzymanie cmentarzy komunalnych na terenie miasta Nowego Sącza.
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.