eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin"Przebudowa drogi oraz budowa infrastruktury technicznej na terenie miasta Gubina"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi oraz budowa infrastruktury technicznej na terenie miasta Gubina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 24

1.5.2.) Miejscowość: Gubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gubin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi oraz budowa infrastruktury technicznej na terenie miasta Gubina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c600043e-8e33-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059313/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Budowa Infrastruktury Technicznej kwartału Miodowa w Gubinie - ulica Krajobrazowa oraz Wrzosowa”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522000

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KI.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2817332,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej opisanych robót budowlanych pn. „Budowa Infrastruktury Technicznej kwartału Miodowa w Gubinie - ulica Krajobrazowa oraz Wrzosowa”.
Zakres prac obejmuje budowę drogi ul. Krajobrazowej oraz Wrzosowej wraz z chodnikami i zjazdami na odcinkach w.3 - w.4 - w.5. - w.6 - w.8 - w.11 - w.10 i w.11 – w.9 – w.12 – w.13 (ul. Krajobrazowa) oraz w.8 - w.14 - w.16, w.15 i w.16 - w.17 (ul. Wrzosowa) oraz wykonanie połączenia ul. Wrzosowej z ul. 1-go Maja (od w.15). Przedmiot zamówienia obejmuje tylko roboty branży drogowej:
- nawierzchnia brukowa betonowa
- szerokość jezdni 4,5 m i 5,0 m,
- szerokość chodników 1,5m i 2,0 m
- powierzchnia ulicy – 3 705m2,
- powierzchnia chodników – 2 100m2,
- powierzchnia zjazdów – 235m2,
- kategoria obciążenia ruchem – KR-1,
- klasa drogi - D

W 2018 r. Zamawiający wybudował fragment ul. Krajobrazowej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Miodową do skrzyżowania z ul. Akacjową oraz wybudował ul. Akacjową, w związku z powyższym odcinek ten nie jest przedmiotem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 2419482,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje wykonanie jednokierunkowej ulicy o długości 312,60m o nawierzchni z kostki betonowej grafitowej o grubości 8cm wzór behaton:
- klasa techniczna drogi przy Vp=30km/h D
- szerokość jezdni, i=2% 3,00m
- powierzchnia jezdni 990m2
- szerokość chodnika, i=2% 2.0m
- powierzchnia chodników 503m2
- powierzchnia przebudowy zjazdów 148m2
- ilość studzienek ściekowych (remont, przebudowa, odbudowa) 5szt.
- długość remontu przykanalików (możliwa) 12m PVC 200mm
- powierzchnia pobocza umocnionego gr.20cm szer.1m 285m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 589203,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2419482,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2841193,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2419482,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans Oder-Plus S.C. Piotr Opadczyk, Paweł Opadczyk: 1. Trans Oder-Plus Piotr Opadczyk, 2. Trans Oder-Plus Paweł Opadczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261668954

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 20

7.3.4) Miejscowość: Gubin

7.3.5) Kod pocztowy: 66-620

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2419482,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 594301,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 745242,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 594301,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans Oder-Plus S.C. Piotr Opadczyk, Paweł Opadczyk: 1. Trans Oder-Plus Piotr Opadczyk, 2. Trans Oder-Plus Paweł Opadczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261668954

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 20

7.3.4) Miejscowość: Gubin

7.3.5) Kod pocztowy: 66-620

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 594301,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.