Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00210866/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie i wyposażenie terenu istniejącego targowiska gminnego w Skrwilnie. ETAP II - Wykonanie zagospodarowania terenu Gminnego Targowiska w Skrwilnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKRWILNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rypińska 7
1.5.2.) Miejscowość: Skrwilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-510
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542700012
1.5.8.) Numer faksu: 542700214
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skrwilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skrwilno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie i wyposażenie terenu istniejącego targowiska gminnego w Skrwilnie. ETAP II - Wykonanie zagospodarowania terenu Gminnego Targowiska w Skrwilnie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a4c6cb3-ec93-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025210/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zagospodarowanie i wyposażenie terenu istniejącego targowiska gminnego w Skrwilnie. ETAP II - Wykonanie zagospodarowania terenu Gminnego Targowiska w Skrwilnie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210866/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu istniejącego targowiska gminnego w Skrwilnie. Inwestycja zlokalizowana będzie na działce nr 245/20, obręb Skrwilno, gmina Skrwilno, powiat rypiński, woj. kujawsko-pomorskie.
2. Ogólny zakres robót:
• Roboty ziemne związane z wykonaniem niwelacji terenu.
• Wykonanie nawierzchni 42 sztuk stanowisk handlowych. Konstrukcja nawierzchni stanowiska handlowego z płyt ażurowych 60x40 cm, gr. 10 cm. Wymiar pojedynczego stanowiska handlowego 6,0x8,0 m.
• Wykonanie nawierzchni ciągów pieszych o szerokości 3,0 m między stanowiskami handlowymi. Konstrukcja nawierzchni ciągu pieszego z kostki betonowej gr. 8 cm, kolor czerwony.
• Wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych, manewrowych o szerokości 7,0 m. Konstrukcja drogi wewnętrznej z kruszywa łamanego o gr. 25 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w załącznikach do niej.
UWAGA: W związku z etapowaniem inwestycji - Zakres przedmiotu zamówienia jest węż-szy niż zakres robót budowlanych przedstawionych w projekcie wykonawczym, będącym załącznikiem do SWZ. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania nawierzchni stanowisk handlowych, nawierzchni ciągów pieszych oraz nawierzchni dróg wewnętrznych zgodnie z rysunkiem „Zakres robót do wykonania”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495298,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 860312,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495298,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Haltom Sport Tomasz Tylicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691383850
7.3.3) Ulica: Jasna 1A
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495298,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Przebudowa drogi gminnej nr 100314F - ul. Mickiewicza w m. Cybinka
- Przebudowa Drogi Gminnej nr 004504F w miejscowości Drzeńsko oraz Drogi Gminnej nr 00451OF w miejscowości Starościn
- Przebudowa dachu strażnicy OSP Czosnów.
- "Przebudowa ul. Trzech Kotwic"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.