eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaliska"Utwardzenie ulicy Przemysłowej w Kaliskach"w formule "Zaprojektuj i wybuduj" w ramach operacji typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" objętych PROW na lata 2014 - 2020



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utwardzenie ulicy Przemysłowej w Kaliskach”w formule „Zaprojektuj i wybuduj” w ramach operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” objętych PROW na lata 2014 - 2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaliska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2

1.5.2.) Miejscowość: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585889201

1.5.8.) Numer faksu: 585889206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utwardzenie ulicy Przemysłowej w Kaliskach”w formule „Zaprojektuj i wybuduj” w ramach operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” objętych PROW na lata 2014 - 2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fc99c02-2a70-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001134/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Utwardzenie ulicy Przemysłowej w Kaliskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego PROW na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228926/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1101536 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Utwardzenie ulicy Przemysłowej
w Kaliskach” w związku z otrzymaną pomocą dla operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg
lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem
lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury,
w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych,
polegających na utwardzeniu nawierzchni drogi gminnej – ulicy Przemysłowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno –
Użytkowym (PFU), który stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
4. Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie ze wszystkimi innymi
określonymi w PFU, w ramach ceny umownej należy wykonać:
1) wszelką dokumentację, która może okazać się niezbędna dla zaprojektowania, budowy i
użytkowania obiektów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia,
2) roboty budowlane (zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU),
dotyczące w szczególności:,
a) rozbiórki betonowych elementów istniejącej infrastruktury drogowej,
b) adaptację w maksymalnie możliwym zakresie istniejącej konstrukcji nawierzchni gruntowej
utrwalonej jako podbudowy docelowej konstrukcji jezdni z betonu asfaltowego, poprzez jej
właściwe wyprofilowanie, ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa,
uzyskanego
w wyniku przekruszenia surowca skalnego litego (z wyłączeniem kruszyw węglanowych);
parametry techniczne nawierzchni gruntowej utrwalonej szczegółowo wskazano w części PFU
dot. aktualnych uwarunkowań wykonania przedmiotu zamówienia,
c) w lokalizacjach, w których w obszarze nowoprojektowanego przebiegu (zgodnie z
załącznikiem graficznym PFU) nawierzchni jezdni trasy głównej ulicy, zjazdów, łącznika czy dróg
podporządkowanych, nie występuje istniejąca konstrukcja nawierzchni gruntowej utrwalonej, o
której mowa w punkcie b powyżej, wykonanie robót ziemnych oraz pełnej konstrukcji w układzie
i grubościach warstw jak wskazano dla istniejącej nawierzchni gruntowej utrwalonej (gr. łącznie
60 cm) jako podbudowy docelowej konstrukcji jezdni z betonu asfaltowego; połączenie nowych i
starych warstw konstrukcyjnych nawierzchni należy wykonać w sposób umożliwiający uzyskanie
tej samej nośności (trwałości zmęczeniowej) obu łączonych części i zapobiegający wystąpieniu
na powierzchni warstw asfaltowych jezdni spękań / pęknięć odbitych od spoin na krawędziach
połączeń,
d) wykonanie utwardzenia nawierzchni ulicy poprzez wykonanie nawierzchni z betonu
asfaltowego w zakresie zgodnym z załączonym do PFU załącznikiem graficznym – koncepcją
projektową oraz warunkami PFU,
e) przebudowę ulicy Przemysłowej i jej skrzyżowań zgodnie z załączonym do PFU załącznikiem
graficznym – koncepcją projektową oraz warunkami PFU,
f) budowę zjazdów na wszystkie nieruchomości mające bezpośredni dostęp do
przebudowywanych ulic w identycznej konstrukcji nawierzchni jak dla trasy głównej,
g) budowę uprzednio zaprojektowanego i uzgodnionego systemu sieci i urządzeń kanalizacji
deszczowej odwadniających korpus drogowy w ciągu przebudowywanej ulicy, przy założeniu
wykorzystania w maksymalnym możliwym stopniu istniejącej infrastruktury sieciowej,
h) regulację wysokościową wszelkich urządzeń sieci uzbrojenia podziemnego terenu
zlokalizowaną w liniach rozgraniczających planowanej inwestycji w celu dostosowania ich
funkcjonalności do nowoprojektowanego zagospodarowania terenu w zakresie rozwiązań
sytuacyjno – wysokościowych,
i) przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej:
• urządzeń energetycznych,
• sieci wodociągowych,
• kanalizacji sanitarnej,
• urządzeń melioracyjnych,
• innych,
o ile w trakcie prac wystąpi konieczność wykonania takiej przebudowy,
j) przestawienie kolidujących z zakresem inwestycyjnym ogrodzeń,
k) oczyszczenie i przeprofilowanie istniejących rowów przydrożnych,
l) wykonanie obustronnych poboczy gruntowych wzmocnionych o szerokości min. 0,75 m,
m) ułożenie warstwy ziemi urodzajnej z obsianiem mieszanką traw,
n) oznakowanie pionowe i poziome ulicy i skrzyżowań oraz wyposażenie drogi w urządzenia
BRD m. in.: wyspowe progi zwalniające w celu ograniczenia prędkości poruszających się
pojazdów,
o) w przypadku ustalenia odmiennych warunków gruntowo wodnych względem dokumentacji
geotechnicznej, udostępnionej przez Zamawiającego, wykonanie robót budowlanych
zapewniających właściwe warunki posadowienia dróg w sposób zapewniający prawidłowe
wykonanie przedmiotu umowy,
p) wykonanie, po zakończeniu robót, pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza
techniczne i socjalne, plac budowy, drogi dojazdowe i wszelkie inne tereny przekształcone przez
Wykonawcę,
q) dokonanie uzgodnień z zarządcami dróg publicznych oraz właścicielami nieruchomości
przyległych do realizowanej inwestycji w zakresie przywrócenia dróg oraz nieruchomości
użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie gorszego niż przed
rozpoczęciem budowy oraz realizacja ww. zobowiązania,
r) wszelkie roboty wynikające z konieczności połączenia przebudowywanego odcinka z
istniejącym układem komunikacyjnym wraz z jego ewentualną tymczasową przebudową i
zmianą organizacji ruchu wynikające z przyjętych rozwiązań i technologii wykonania robót,
s) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1354889,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2114497,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1354889,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMADO - BRZEZIŃSKI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892013338

7.3.4) Miejscowość: Sznurki 115

7.3.5) Kod pocztowy: 83-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1354889,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.