Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00279459/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00304269/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
- 2023/BZP 00355750/01 - Wynik z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego dla nagrzewnic wentylacyjnych, ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją zimnej wody użytkowej oraz hydrantowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-210
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283818
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00279459
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego dla nagrzewnic wentylacyjnych, ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją zimnej wody użytkowej oraz hydrantowej w budynku administracyjno-dydaktycznym ul. Dębinki 23, 80-208 Gdańsk, działka nr ew. 66/24,16/13, obręb 066.
2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie projektu przebudowy centralnego ogrzewania wraz z węzłem rozdzielaczowym, ciepła technologicznego, ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją, zimnej wody użytkowej oraz hydrantowej wraz uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia o ile konieczne;
2) Projekt wymiany centrali wentylacyjnej typu rooftop obsługującej salę nr 221, zaprojektowanie nowego obiegu ciepła technologicznego do centrali typu rooftop wraz z wymiennikiem woda-glikol;
3) Wyniesienie lub zabezpieczenie wszelkich mebli w celu umożliwienia demontażu i montażu instalacji;
4) Demontażu i ponowny montaż sufitów podwieszanych kasetonowych zlokalizowanych na trasie istniejącej i projektowanej instalacji;
5) Uzupełnienie brakujących kasetonów zlokalizowanych na trasie istniejącej i projektowanej instalacji;
6) Demontażu i ponowne wykonanie sufitów z płyt gips-karton zlokalizowanych na trasie istniejącej i projektowanej instalacji;
7) Wykonanie koniecznych bruzd w celu demontażu i montażu instalacji;
8) Wykonanie wszystkich koniecznych odtworzeń związanych z demontażem i montażem instalacji;
9) Przebudowa pionów oraz poziomów centralnego ogrzewania;
10) Wymiana całej armatury zamontowanej na instalacji centralnego ogrzewania, wraz z wykonaniem dodatkowych zaworów odcinających na odejściach instalacji;
11) Wymiana istniejących grzejników wraz z zaworami przyłączeniowymi i termostatycznymi oraz dostosowanie ich wielkości do zapotrzebowania, w tym konieczne przełożenia grzejników;
12) Wykonanie nowego węzła rozdzielaczowego w pomieszczeniu węzła;
13) Przebudowa instalacji ciepła technologicznego do nagrzewnic wentylacyjnych;
14) Wymiana całej armatury zamontowanej na instalacji ciepła technologicznego do nagrzewnic wentylacyjnych;
15) Przebudowa pionów oraz poziomów ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji, wraz z wykonaniem dodatkowych zaworów odcinających na odejściach instalacji;
16) Wymiana całej armatury zamontowanej na instalacji ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji;
17) Przebudowa pionów oraz poziomów zimnej wody użytkowej;
18) Wymiana całej armatury zamontowanej na instalacji zimnej wody użytkowej, montaż dodatkowej armatury w tym zaworów odcinających i zaworu pierwszeństwa;
19) Przebudowa instalacji hydrantowej;
20) Montaż szafek hydrantowych wraz z zaworami;
21) Wymiana całej armatury zamontowanej na instalacji hydrantowej;
22) Wymiana szafek hydrantowych wraz z zaworami hydrantowymi;
23) Wykonanie rozdziału instalacji hydrantowej od instalacji zimnej wody użytkowej;
24) Pomiary elektryczne i wymiana zasilania w przypadku konieczności;
25) Uruchomienie, rozruch i regulacja instalacji;
26) Roboty towarzyszące;
27) niezbędne wymagane przepisami próby i pomiary;
28) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja (załącznik nr 3 do SWZ) na którą składają się następujące dokumenty:
a) program funkcjonalno-użytkowy,
b) skany archiwalnych dokumentów
oraz załączniki do projektu umowy – wytyczne do dokumentacji powykonawczej i karta gwarancyjna.
4. Przekazanie placu budowy nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
5. Zamawiający zastrzega, że wartość prac projektowych nie może przekroczyć 3% wartości brutto oferty.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego dla nagrzewnic wentylacyjnych, ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją zimnej wody użytkowej oraz hydrantowej w budynku administracyjno-dydaktycznym ul. Dębinki 23, 80-208 Gdańsk, działka nr ew. 66/24,16/13, obręb 066.
2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie projektu przebudowy centralnego ogrzewania wraz z węzłem rozdzielaczowym, ciepła technologicznego, ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją, zimnej wody użytkowej oraz hydrantowej wraz uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia o ile konieczne;
2) Projekt wymiany centrali wentylacyjnej typu rooftop obsługującej salę nr 221, zaprojektowanie nowego obiegu ciepła technologicznego do centrali typu rooftop wraz z wymiennikiem woda-glikol;
3) Wyniesienie lub zabezpieczenie wszelkich mebli w celu umożliwienia demontażu i montażu instalacji;
4) Demontażu i ponowny montaż sufitów podwieszanych kasetonowych zlokalizowanych na trasie istniejącej i projektowanej instalacji;
5) Uzupełnienie brakujących kasetonów zlokalizowanych na trasie istniejącej i projektowanej instalacji;
6) Demontażu i ponowne wykonanie sufitów z płyt gips-karton zlokalizowanych na trasie istniejącej i projektowanej instalacji;
7) Wykonanie koniecznych bruzd w celu demontażu i montażu instalacji;
8) Wykonanie wszystkich koniecznych odtworzeń związanych z demontażem i montażem instalacji;
9) Przebudowa pionów oraz poziomów centralnego ogrzewania;
10) Wymiana całej armatury zamontowanej na instalacji centralnego ogrzewania, wraz z wykonaniem dodatkowych zaworów odcinających na odejściach instalacji;
11) Wymiana istniejących grzejników wraz z zaworami przyłączeniowymi i termostatycznymi oraz dostosowanie ich wielkości do zapotrzebowania, w tym konieczne przełożenia grzejników;
12) Wykonanie nowego węzła rozdzielaczowego w pomieszczeniu węzła;
13) Przebudowa instalacji ciepła technologicznego do nagrzewnic wentylacyjnych;
14) Wymiana całej armatury zamontowanej na instalacji ciepła technologicznego do nagrzewnic wentylacyjnych;
15) Przebudowa pionów oraz poziomów ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji, wraz z wykonaniem dodatkowych zaworów odcinających na odejściach instalacji;
16) Wymiana całej armatury zamontowanej na instalacji ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji;
17) Przebudowa pionów oraz poziomów zimnej wody użytkowej;
18) Wymiana całej armatury zamontowanej na instalacji zimnej wody użytkowej, montaż dodatkowej armatury w tym zaworów odcinających i zaworu pierwszeństwa;
19) Przebudowa instalacji hydrantowej;
20) Montaż szafek hydrantowych wraz z zaworami;
21) Wymiana całej armatury zamontowanej na instalacji hydrantowej;
22) Wymiana szafek hydrantowych wraz z zaworami hydrantowymi;
23) Wykonanie rozdziału instalacji hydrantowej od instalacji zimnej wody użytkowej;
24) Pomiary elektryczne i wymiana zasilania w przypadku konieczności;
25) Uruchomienie, rozruch i regulacja instalacji;
26) Roboty towarzyszące;
27) niezbędne wymagane przepisami próby i pomiary;
28) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja (załącznik nr 3 do SWZ) na którą składają się następujące dokumenty:
a) program funkcjonalno-użytkowy,
b) skany archiwalnych dokumentów
oraz załączniki do projektu umowy – wytyczne do dokumentacji powykonawczej i karta gwarancyjna.
4. Przekazanie placu budowy nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
5. Zamawiający zastrzega, że wartość prac projektowych nie może przekroczyć 3% wartości brutto oferty.
6. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej w miejscach, gdzie mają być wykonane roboty budowlane.
7. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18) – Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-07-13 09:00
Po zmianie:
2023-07-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-07-13 09:20
Po zmianie:
2023-07-17 09:20
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-08-11
Po zmianie:
2023-08-15
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.