eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaDzierżawa analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych na potrzeby wykonywania badań w oddziałach szpitalnych



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych na potrzeby wykonywania badań w oddziałach szpitalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 612854031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych na potrzeby wykonywania badań w oddziałach szpitalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-731a8fcd-044c-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249115

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa aparatury - analizatorów niezbędnych do wykonywania pomiarów parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych. Pomiary parametrów krytycznych odbywają się na rzecz pacjentów (w szczególności): Oddziału Noworodkowego, Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Wykonawca przygotowując ofertę winien zwrócić uwagę, że opis przedmiotu zamówienia uwzględnia szacunkową liczbę badań/zapotrzebowanie na 12 miesięcy. Mając na względzie fakt, że umowa z Wykonawcą zawarta zostanie na okres 24 miesięcy, ofertę należy skalkulować na taki okres.
3. Wykonawca dostarczy do Zamawiającego i zainstaluje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego analiztory w terminie do 28 dni od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy. Lokalizacja analizatora: Laboratorium Analityczne.
4. Wykonawca ubezpieczy we własnym zakresie sprzęt przekazany w dzierżawę na czas trwania umowy i przekaże Zamawiającemu dowód ubezpieczenia w terminie miesiąca od dnia podpisania umowy na realizację zamówienia.
5. Wykonawca przeszkoli wskazany personel szpitala z obsługi analizatorów – szczegóły zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.
6. Oferowane: odczynniki oraz analizatory muszą spełniać określone przepisami prawa warunki dopuszczające je do obrotu na terytorium RP, w tym przede wszystkim, jeżeli dotyczy - warunki określone ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 974).
7. Wykonawca najpóźniej w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy lub w dniu instalacji analizatorów u Zamawiającego przekaże pełną dokumentację instalowanych analizatorów w tym: paszporty techniczne, karty konserwacji, certyfikaty zgodności/deklaracje zgodności, instrukcję obsługi w języku polskim.
8. W trakcie trwania umowy na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dokumentację potwierdzającą, że oferowany asortyment (odczynniki) spełnia warunki dla wyrobów medycznych.
9. Termin płatności faktur za dostawę odczynników oraz dzierżawę analizatorów ustala się na 60 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
10. Termin dostawy odczynników: maksymalnie do 3 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia pocztą elektroniczną, na adres wskazany przez Wykonawcę. Dostawy realizowane są do Laboratorium Analitycznego do godziny 19.00.
11. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przypadających w te dni.
12. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca gwarantuje w ramach czynszu dzierżawnego pełen zakres usług serwisowych wykonywanych przez autoryzowany serwis producenta analizatora (przyjazd, robocizna, części). Wykonawca wykona w ramach czynszu dzierżawnego, w czasie dzierżawy analizatora minimum dwa (po jednym w każdym roku użytkowania aparatu) bezpłatne przeglądy serwisowe ,
13. Serwis dostępny 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny.
14. Czas reakcji serwisu od zgłoszenia problemu przez Zamawiającego telefonicznie lub pocztą e-mail wynosić będzie maksymalnie 3 godziny.
15. W przypadku awarii analizatora trwającej dłużej niż 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego – Zamawiający uprawniony jest do zlecenia badań dowolnemu laboratorium, obciążając różnicą kosztów wykonania tych badań i transportu Wykonawcę. Podstawą do rozliczeń pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie cennik usług obowiązujący w laboratorium wykonującym badania w dniu, w którym zostaną one zlecone, powyższe nie obowiązuje z chwilą zapewnienia przez Wykonawcę aparatury zastępczej o parametrach nie gorszych niż posiadane przez aparaturę określoną w ofercie.
16. Po upływie terminu na jaki zawarta zostanie umowa, Wykonawca zapewni bezpłatne użyczenie analizatora do 30 dni w celu wykorzystania pozostających w magazynie Zamawiającego odczynników.
17. Cechy równoważności: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych do tych opisanych w załączniku nr 1 do SWZ. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że za rozwiązanie równoważne uznane będzie rozwiązanie o cechach takich samych lepszych niż te, które wskazane zostały w załączniku nr 1 do SWZ. Udowodnienie równoważności rozwiązań jest obowiązkiem Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

38434520-7 - Analizatory krwi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139437,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139437,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139437,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radiometer spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262723618

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 181A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-222

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139437,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-08 do 2025-07-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.