eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. ¦w. Floriana 24/6 w Zabrzu



Og³oszenie z dnia 2024-04-12

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego
w budynku przy ul. ¦w. Floriana 24/6 w Zabrzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Powstañców ¦l±skich 5-7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego
w budynku przy ul. ¦w. Floriana 24/6 w Zabrzu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-450a1c53-f275-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00283836

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00046203/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.29 Remont lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. ¦w. Floriana 24/6 w Zabrzu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,161622,18a0fb2d56ae0179876c6588d02dd9c0.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±) – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego Rozdzia³u SWZ.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8.00 - 16.00.
5. Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
7. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê
przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (.zip). Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 Pzp.
8. W przypadku przes³ania przez Wykonawcê dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta), dopuszczone s± formaty danych wskazanych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – z zastrze¿eniem, i¿ Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e przesy³anie dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar po uprzednim ich skompresowaniu do innego formatu wskazanego w ww. Rozporz±dzeniu.
9. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
C.D. w sekcji IX pozosta³e informacje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy,zgodnie z art.13 ust. 1 i ust.2 Rozporz±dzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L z 04.05.2016r.,Nr119, s.1, ze zm.),zw.dalej„RODO”, i¿:
1.ADMINISTRATOR DANYCH.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mie¶ci siê w Urzêdzie Miejskim w Zabrzu, 41-800,przy ul.Powstañców ¦l±skich nr5-7.
2.Kontakt Z ADMINISTRATOREM DANYCH
Z Prezydentem Miasta Zabrze mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych, w nastêpuj±cy sposób:
1)pod adresem poczty elektronicznej:umz@um.zabrze.pl,
2)pod numerem telefonu:32 373 33 00,
3)pisemnie na adres:Urz±d Miejski w Zabrzu,41-800,przy ul. Powstañców¦l±skich nr 5-7 z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”.
3.INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych,w nastêpuj±cy sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej:iod@um.zabrze.pl
2) pod nr tel.:32 373 33 00,
3) pisemnie na adres:Urz±d Miejski w Zabrzu,41-800, przy ul.Powstañców ¦l±skich nr 5-7 z dopiskiem„Inspektor ochrony danych”.
4.PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
4.1.PrzetwarzaniePani/Pana danych odbywa siê w celu realizacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.2.Podstaw± prawn± zbierania Pani/Pana danych osobowych jest:
1)art.6 ust. 1 lit. c RODO,tj. obowi±zek prawny ci±¿±cy na administratorze wynikaj±cy z przepisów ustawy z dnia11wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych,zwanej dalej PZP,
2)art.6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy,której stron± jest osoba, której dane dotycz± lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby,której dane dotycz± przed zawarciem umowy.
4.3.Zgodnie z art.19 ust.5 PZP Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
5.ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane mog± zostaæ udostêpnione podmiotom i instytucjom upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa oraz odbiorcom bêd±cym podmiotami przetwarzaj±cymi,w szczególno¶ci ¶wiadcz±cym us³ugi IT na zlecenieMiastaZabrze. Podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi IT w zakresie ewidencyjno-ksiêgowym jest Asseco Data Systems S.A. z siedzib± wGdyni. Podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi w zakresie konfiguracji i uruchomienia Platformy Przetargowej (bêd±cej ¶rodkiem komunikacji elektronicznej za pomoc± której odbywa siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami)oraz jej bie¿±cej obs³ugi jest PZP24.pl Sp. z o.o. z siedzib± weWroc³awiu,ul. Legnicka 57D lok. B/J. Pani/Pana dane mog± zostaæ równie¿ udostêpnione podmiotom,którym udostêpniona zostanie dok. postêpowania w ramach przeprowadzanych kontroli zewnêtrznych oraz w oparciu o art.18 ust.1 i 6 oraz art. 74 ust.1, 2 i 4 ustawy z11 wrze¶nia 2019r.Prawo zamówieñ publicznych.W przypadku korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej,o których mowa w art.18 ust.6 Pzp Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione Krajowej Izbie Odwo³awczej,a w przypadku wniesienia skargi na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby,o którym mowa w art.519 ust.1PZP, Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione S±dowiOkrêgowemu wWarszawie – s±dowi zamówieñ publicznych.W przypadku konieczno¶ci zasiêgniêcia opinii prawnej w toku prowadzonego postêpowania Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione podmiotowi ¶wiadcz±cemu us³ugê obs³ugi prawnej na zlecenie Miasta Zabrze. Podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugê obs³ugi prawnej jest Kancelaria Radcy Prawnego prof. dr hab.Bogdana Dolnickiego z siedzib± w Bielsku-Bia³ej,ul.Grunwaldzka 22B/1.
C.D. w pkt 3.16.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): C.D. z pkt. 3.15.
W zwi±zku z konieczno¶ci± wype³nienia obowi±zku,o którym mowa w art.81,art.309 ust.1 oraz art.448PZP Pani/Pana dane osobowe
zostan± zamieszczone wBiuletynie Zamówieñ Publicznych.Podmiotem udostêpniaj±cym system umo¿liwiaj±cy prowadzenie strony
Biuletynu Zamówieñ Publicznych (platforma e-Zamówienia) jestUrz±d Zamówieñ Publicznych z siedzib± wWarszawie
przy ul. Postêpu 17A. W zwi±zku z konieczno¶ci± wype³nienia obowi±zku, o którym mowa w art. 265 ust. 1 Pzp Pani/Pana dane
osobowe zostan± zamieszczone w DziennikuUrzêdowymUnii Europejskiej.Podmiotem udostêpniaj±cym system umo¿liwiaj±cy
prowadzenie strony Dziennika UrzêdowegoUnii Europejskiej (platforma e-Notices2) jest Urz±d PublikacjiUnii Europejskiej z siedzib±
wLuksemburgu.W zakresie w jakim Pani/Pana dane osobowe bêd± stanowi³y informacjê publiczn± odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych bêd± osoby przegl±daj±ce Biuletyn Informacji Publicznej Urzêdu Miejskiego w Zabrzu oraz osoby,które skorzystaj± z
prawa dostêpu do informacji publicznej. Podmiotem udostêpniaj±cym system umo¿liwiaj±cy prowadzenie strony Biuletynu Informacji
Publicznej jest BetaSoft Sp. z o.o. z siedzib± wBytomiu.W niektórych przypadkach podmioty zewnêtrzne ¶wiadcz±ce us³ugi na
zlecenie Miasta Zabrze mog± wystêpowaæ w roli niezale¿nych administratorów np.poczta polska lub inni operatorzy pocztowi, w tym
firmy kurierskie.
6.OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres
oznaczony kategori± archiwaln± wskazan± w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.Dla dokumentów wytworzonych w ramach
zamówieñ klasycznych,których warto¶æ jest równa lub przekracza kwotê130 000 z³otych jest to okres 5 lat (kat.arch.B5). Dla
dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ klasycznych dofinansowanych ze ¶rodkówUniiEuropejskiej,okres przechowywania
okre¶lony jest indywidualnie dla ka¿dej umowy o dofinansowanie projektu.Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacj±
dotycz±c± ich realizacji,niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres10 lat (kat. arch. B10).Okres
przechowywania liczony jest od1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy.Po up³ywie okresu przechowywania
dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu.
7.PRAWA OSÓB,KTÓRYCH DANE DOTYCZ¡, W TYM DOSTÊPU DO DANYCH OSOBOWYCH.
Na zasadach okre¶lonych przepisami RODO,posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od Administratora:
1) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych,
2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.
8.PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uznaPani/Pan,¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
przys³ugujePani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,z
siedzib± w Warszawie,przy ul.Stawki 2,00-193 Warszawa.
9.INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNO¦CI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH
OSOBOWYCH9.1.Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych mo¿e stanowiæ wymóg ustawowy,umowny b±d¼ byæ warunkiem zawarcia umowy,
a podanie danych jest niezbêdne dla okre¶lonego celu.
9.2.Je¶li nie poda Pani/Pan danych wymaganych ustaw±, Administrator nie bêdzie móg³ zrealizowaæ wynikaj±cego z ustawy
obowi±zku,co mo¿e skutkowaæ w szczególno¶ci brakiem mo¿liwo¶ciPani/Pana udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, a
tak¿e innymi konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa.
9.3.Je¶li nie podaPani/Pan danych wymaganych umow±, nie bêdzie mo¿na zawrzeæ takiej umowy lub jej wykonaæ.
10.ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie bêdziePani/Pan podlegaæ decyzji, opieraj±cej siê na zautomatyzowanym przetwarzaniu,która jednocze¶nie bêdzie wywo³ywa³a
wobecPani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie naPani±/Pana wp³ywa³a.Pani/Pana dane osobowe nie bêd± profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.14.2024.MB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 199983,11 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego w budynku przy
ul. ¦w. Floriana 24/6 w Zabrzu.

Zakres robót remontowych obejmuje m.in:
 wykonanie robót rozbiórkowych i demonta¿owych;
 wykonanie robót ogólnobudowlanych;
 wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
 wymiana instalacji elektrycznej wraz z monta¿em osprzêtu;
 wykonanie eta¿owego centralnego ogrzewania gazowego (zgodnie z opracowan± dokumentacja projektow±);
 wymiana instalacji wod.-kan. wraz z monta¿em urz±dzeñ sanitarnych;
 wykonanie instalacji gazowej (zgodnie z opracowan± dokumentacj± projektow±);
 wykonanie robót wykoñczeniowych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Czê¶æ III SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45432210-9 - Wyk³adanie ¶cian

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45442100-8 - Roboty malarskie

44410000-7 - Artyku³y ³azienkowe i kuchenne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1. Formularz oferty zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
2. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
UWAGA: Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
4. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, je¶li ofertê sk³ada osoba prowadz±ca dzia³alno¶æ gospodarcz± lub podmiot jest wpisany do w/w rejestrów.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt 4. niniejszego Rozdzia³u, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5.O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
UWAGA: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musi byæ z³o¿one, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe: nie dotyczy.
7. Kosztorysy w formie szczegó³owej (zawieraj±ce: podstawê wyceny, opis pozycji kosztorysowej, ilo¶æ robót, ceny jednostkowe oraz warto¶ci pozycji), wraz z tabel± elementów scalonych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika, a Wykonawca sk³ada pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania
dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia –
dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia. O¶wiadczenie
Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi
Za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie
do reprezentowania dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
UWAGA: Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj.
wformie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa
sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97
§2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie,
które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu
pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musi byæ z³o¿one,
pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy,
okre¶lone zosta³y w Za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w § 14 projektu umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-29 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy przetargowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-28

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

C.D. z sekcji III pkt. 3.6.
10. Oferta, za³±czniki do niej, a tak¿e inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania musz± byæ podpisane kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentacji
Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumencie rejestrowym Wykonawcy lub przez osobê posiadaj±c±
odpowiednie pe³nomocnictwo do dokonywania czynno¶ci prawnych, udzielone przez osobê upowa¿nion± do reprezentacji
Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego
pe³nomocnika.
11. Postêpowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest symbolem BZP.271.14.2024.MB . Wykonawcy
proszeni s± o powo³ywanie siê na ten symbol we wszystkich kontaktach z przedstawicielami prowadz±cego postêpowanie.
12. Za datê przekazania o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych,
przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w
postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê przetargow±.

Dodatkowe informacje:

Termin wykonania zamówienia:
1. Przekazanie placu budowy (lokalu mieszkalnego do remontu) nast±pi w terminie do 10 dni kalendarzowych od zawarcia umowy, rozpoczêcie wykonywania przedmiotu umowy nast±pi do 10 dni kalendarzowych po przekazaniu terenu budowy (lokalu mieszkalnego do remontu), natomiast zakoñczenie robót budowlanych/remontowych i zg³oszenie gotowo¶ci do odbioru koñcowego przedmiotu umowy nast±pi w terminie do 4 miesiêcy od daty zawarcia umowy.

Kwota, któr± wskazano w sekcji IV pkt 4.1.6. to warto¶æ szacunkowa netto zamówienia podstawowego.

Zamawiaj±cy przeznaczy³ na realizacjê zamówienia podstawowego kwotê brutto: 215 981,76 PLN.


Dot. sekcji VIII pkt 8.1.)
Termin sk³adania ofert do godziny 9:00:00

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie obligatoryjnych
przes³anek zawartych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp oraz na podst. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835) Do Wyk. podlegaj±cemu wykluczeniu w przypadkach, o których
mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê
stosuje siê art. 7 ust. 3 ww. ustawy

Ka¿dy Wykonawca jest zobowi±zany do udzielenia gwarancji na okres 3 lat od daty koñcowego odbioru przedmiotu umowy.

Zadanie jest dofinansowane z bud¿etu pañstwa, w ramach programu bezzwrotnego wsparcia budownictwa, pochodz±cych
ze ¶rodków Funduszu Dop³at Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.