Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00172676/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie województwa
dolnośląskiego będących we władaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia
Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu oraz innych wycen
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wykonywanie prawa własności wobec nieruchomości Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie województwadolnośląskiego będących we władaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia
Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu oraz innych wycen
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a52b029a-da79-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045456/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi w zakresie wykonania wycen nieruchomości i innych składników majątkowych na terenie województwa dolnośląskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172676/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 590888,81 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120888,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nieruchomości do wyceny położone są na terenie powiatów: wrocławskiego, zgorze-leckiego, lubańskiego, zamawiane przez Oddział Terenowy we WrocławiuPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen określających wartość rynkową nieruchomości, wymienionych i opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla Przedmiotów od 1 do 8. Nieruchomości objęte wyceną położone są na terenie województwa dolnośląskiego i stanowią przedmiot władania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu. Operaty szacunkowe będą podstawą do ustalenia wartości nieruchomości przeznaczonych do rozdysponowania.
3.3 Usługę wyceny nieruchomości należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisa-mi prawa w zakresie wyceny nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu oraz Po-wszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.
3.4 W operatach szacunkowych, poza podaniem wartości ogółem, należy wyszczególnić osobno, w przypadku ich występowania:
1) wartość gruntów rolnych/nierolnych;
2) wartość gruntów zabudowanych;
3) wartość gruntów pod zabudowę;
4) wartość budynków i budowli oraz urządzeń przynależnych do nieruchomości;
5) wartość gruntów pod drogę;
6) wartość drzewostanu;
7) wartość nasadzeń;
8) wartość maszyn i urządzeń;
9) wartość budynków i budowli wraz z gruntem wpisanych do rejestru zabytków;
10) wartość złoża w granicach działki;
11) wartość gruntu, na którym zlokalizowane jest złoże.
3.5 Operaty należy sporządzić w dwóch egzemplarzach, a dla nieruchomości zorganizowanych, nieruchomości o powierzchni przekraczającej 50 ha, a także dla nieruchomości o wartości powyżej równowartości 2000 ton żyta – w trzech egzemplarzach oprawionych i umożliwiających wpięcie (przedziurkowanie). Na stronie tytułowej należy zamieścić:
1) Numer umowy i pozycji w umowie w prawym górnym rogu;
2) Nazwę Wykonawcy;
3) Przedmiot wyceny /wymienić/;
4) Wartość nieruchomości;
5) Datę sporządzenia operatu;
6) Podpis rzeczoznawcy (rzeczoznawców) sporządzającego operat.
3.6 Po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy: wypis z rejestru gruntów oraz kserokopię mapy ewidencyjnej, wypis z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Wskazane dokumenty i informacje Zamawiający przekazuje Wykonawcy w formie elektronicznej lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. Dodatkowo informujemy, że do operatu należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy o sprawdzeniu we właściwym urzędzie, przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, a także szczegółowy opis przeznaczenia nieruchomości w dokumentacji planistycznej gminy wraz z podaniem numeru i daty uchwały zatwierdzającej plan zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków planowania przestrzennego gminy. W przypadku zaistnienia faktów wskazujących na możliwość zmiany dotychczasowego przeznaczenia nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego pisemnego informowania o powyższym Zamawiającego oraz zamieszczenia w operacie szacunkowym stosownej informacji o przystąpieniu do zmiany przeznaczenia nieruchomości. Pozostałe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu wykonywania zamówienia, ponoszenia kosztów określono w istotnych postanowieniach umownych.
3.7 Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu każdego z przedmiotów zamówienia zostaną odrzucone.
3.8 Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia.
3.9 Zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia zakresu umowy – usługa może być realizowana minimalnie dla 60% zakresu zamówienia określonego załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla każdego przedmiotu zamówienia, a łączne maksymalne wynagrodzenie umowne Wykonawcy będzie w takim przypadku proporcjonalnie zmniejszone
3.10 Pozostałe warunki realizacji umowy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 4923,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nieruchomości do wyceny położone są na terenie miasta Wrocławia oraz powiatów: trzebnickiego, wołowskiego, wrocławskiego zamawiane przez Sekcję Zamiejscową we Wrocławiu;Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen określających wartość rynkową nieruchomości, wymienionych i opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla Przedmiotów od 1 do 8. Nieruchomości objęte wyceną położone są na terenie województwa dolnośląskiego i stanowią przedmiot władania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu. Operaty szacunkowe będą podstawą do ustalenia wartości nieruchomości przeznaczonych do rozdysponowania.
3.3 Usługę wyceny nieruchomości należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisa-mi prawa w zakresie wyceny nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu oraz Po-wszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.
3.4 W operatach szacunkowych, poza podaniem wartości ogółem, należy wyszczególnić osobno, w przypadku ich występowania:
1) wartość gruntów rolnych/nierolnych;
2) wartość gruntów zabudowanych;
3) wartość gruntów pod zabudowę;
4) wartość budynków i budowli oraz urządzeń przynależnych do nieruchomości;
5) wartość gruntów pod drogę;
6) wartość drzewostanu;
7) wartość nasadzeń;
8) wartość maszyn i urządzeń;
9) wartość budynków i budowli wraz z gruntem wpisanych do rejestru zabytków;
10) wartość złoża w granicach działki;
11) wartość gruntu, na którym zlokalizowane jest złoże.
3.5 Operaty należy sporządzić w dwóch egzemplarzach, a dla nieruchomości zorganizowanych, nieruchomości o powierzchni przekraczającej 50 ha, a także dla nieruchomości o wartości powyżej równowartości 2000 ton żyta – w trzech egzemplarzach oprawionych i umożliwiających wpięcie (przedziurkowanie). Na stronie tytułowej należy zamieścić:
1) Numer umowy i pozycji w umowie w prawym górnym rogu;
2) Nazwę Wykonawcy;
3) Przedmiot wyceny /wymienić/;
4) Wartość nieruchomości;
5) Datę sporządzenia operatu;
6) Podpis rzeczoznawcy (rzeczoznawców) sporządzającego operat.
3.6 Po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy: wypis z rejestru gruntów oraz kserokopię mapy ewidencyjnej, wypis z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Wskazane dokumenty i informacje Zamawiający przekazuje Wykonawcy w formie elektronicznej lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. Dodatkowo informujemy, że do operatu należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy o sprawdzeniu we właściwym urzędzie, przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, a także szczegółowy opis przeznaczenia nieruchomości w dokumentacji planistycznej gminy wraz z podaniem numeru i daty uchwały zatwierdzającej plan zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków planowania przestrzennego gminy. W przypadku zaistnienia faktów wskazujących na możliwość zmiany dotychczasowego przeznaczenia nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego pisemnego informowania o powyższym Zamawiającego oraz zamieszczenia w operacie szacunkowym stosownej informacji o przystąpieniu do zmiany przeznaczenia nieruchomości. Pozostałe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu wykonywania zamówienia, ponoszenia kosztów określono w istotnych postanowieniach umownych.
3.7 Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu każdego z przedmiotów zamówienia zostaną odrzucone.
3.8 Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia.
3.9 Zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia zakresu umowy – usługa może być realizowana minimalnie dla 60% zakresu zamówienia określonego załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla każdego przedmiotu zamówienia, a łączne maksymalne wynagrodzenie umowne Wykonawcy będzie w takim przypadku proporcjonalnie zmniejszone
3.10 Pozostałe warunki realizacji umowy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 17235,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nieruchomości do wyceny położone są na terenie miasta Wrocławia oraz powiatów: milickiego, oleśnickiego, oławskiego, strze-lińskiego, średzkiego zamawiane przez Sekcję Zamiejscową we Wrocławiu;Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen określających wartość rynkową nieruchomości, wymienionych i opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla Przedmiotów od 1 do 8. Nieruchomości objęte wyceną położone są na terenie województwa dolnośląskiego i stanowią przedmiot władania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu. Operaty szacunkowe będą podstawą do ustalenia wartości nieruchomości przeznaczonych do rozdysponowania.
3.3 Usługę wyceny nieruchomości należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisa-mi prawa w zakresie wyceny nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu oraz Po-wszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.
3.4 W operatach szacunkowych, poza podaniem wartości ogółem, należy wyszczególnić osobno, w przypadku ich występowania:
1) wartość gruntów rolnych/nierolnych;
2) wartość gruntów zabudowanych;
3) wartość gruntów pod zabudowę;
4) wartość budynków i budowli oraz urządzeń przynależnych do nieruchomości;
5) wartość gruntów pod drogę;
6) wartość drzewostanu;
7) wartość nasadzeń;
8) wartość maszyn i urządzeń;
9) wartość budynków i budowli wraz z gruntem wpisanych do rejestru zabytków;
10) wartość złoża w granicach działki;
11) wartość gruntu, na którym zlokalizowane jest złoże.
3.5 Operaty należy sporządzić w dwóch egzemplarzach, a dla nieruchomości zorganizowanych, nieruchomości o powierzchni przekraczającej 50 ha, a także dla nieruchomości o wartości powyżej równowartości 2000 ton żyta – w trzech egzemplarzach oprawionych i umożliwiających wpięcie (przedziurkowanie). Na stronie tytułowej należy zamieścić:
1) Numer umowy i pozycji w umowie w prawym górnym rogu;
2) Nazwę Wykonawcy;
3) Przedmiot wyceny /wymienić/;
4) Wartość nieruchomości;
5) Datę sporządzenia operatu;
6) Podpis rzeczoznawcy (rzeczoznawców) sporządzającego operat.
3.6 Po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy: wypis z rejestru gruntów oraz kserokopię mapy ewidencyjnej, wypis z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Wskazane dokumenty i informacje Zamawiający przekazuje Wykonawcy w formie elektronicznej lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. Dodatkowo informujemy, że do operatu należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy o sprawdzeniu we właściwym urzędzie, przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, a także szczegółowy opis przeznaczenia nieruchomości w dokumentacji planistycznej gminy wraz z podaniem numeru i daty uchwały zatwierdzającej plan zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków planowania przestrzennego gminy. W przypadku zaistnienia faktów wskazujących na możliwość zmiany dotychczasowego przeznaczenia nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego pisemnego informowania o powyższym Zamawiającego oraz zamieszczenia w operacie szacunkowym stosownej informacji o przystąpieniu do zmiany przeznaczenia nieruchomości. Pozostałe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu wykonywania zamówienia, ponoszenia kosztów określono w istotnych postanowieniach umownych.
3.7 Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu każdego z przedmiotów zamówienia zostaną odrzucone.
3.8 Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia.
3.9 Zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia zakresu umowy – usługa może być realizowana minimalnie dla 60% zakresu zamówienia określonego załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla każdego przedmiotu zamówienia, a łączne maksymalne wynagrodzenie umowne Wykonawcy będzie w takim przypadku proporcjonalnie zmniejszone
3.10 Pozostałe warunki realizacji umowy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 19058,09 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nieruchomości do wyceny położone są na terenie powiatów: jaworskiego, kłodzkiego, wałbrzyskiego, zamawiane przez Sekcję Zamiejscową w ŚwidnicyPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen określających wartość rynkową nieruchomości, wymienionych i opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla Przedmiotów od 1 do 8. Nieruchomości objęte wyceną położone są na terenie województwa dolnośląskiego i stanowią przedmiot władania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu. Operaty szacunkowe będą podstawą do ustalenia wartości nieruchomości przeznaczonych do rozdysponowania.
3.3 Usługę wyceny nieruchomości należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisa-mi prawa w zakresie wyceny nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu oraz Po-wszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.
3.4 W operatach szacunkowych, poza podaniem wartości ogółem, należy wyszczególnić osobno, w przypadku ich występowania:
1) wartość gruntów rolnych/nierolnych;
2) wartość gruntów zabudowanych;
3) wartość gruntów pod zabudowę;
4) wartość budynków i budowli oraz urządzeń przynależnych do nieruchomości;
5) wartość gruntów pod drogę;
6) wartość drzewostanu;
7) wartość nasadzeń;
8) wartość maszyn i urządzeń;
9) wartość budynków i budowli wraz z gruntem wpisanych do rejestru zabytków;
10) wartość złoża w granicach działki;
11) wartość gruntu, na którym zlokalizowane jest złoże.
3.5 Operaty należy sporządzić w dwóch egzemplarzach, a dla nieruchomości zorganizowanych, nieruchomości o powierzchni przekraczającej 50 ha, a także dla nieruchomości o wartości powyżej równowartości 2000 ton żyta – w trzech egzemplarzach oprawionych i umożliwiających wpięcie (przedziurkowanie). Na stronie tytułowej należy zamieścić:
1) Numer umowy i pozycji w umowie w prawym górnym rogu;
2) Nazwę Wykonawcy;
3) Przedmiot wyceny /wymienić/;
4) Wartość nieruchomości;
5) Datę sporządzenia operatu;
6) Podpis rzeczoznawcy (rzeczoznawców) sporządzającego operat.
3.6 Po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy: wypis z rejestru gruntów oraz kserokopię mapy ewidencyjnej, wypis z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Wskazane dokumenty i informacje Zamawiający przekazuje Wykonawcy w formie elektronicznej lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. Dodatkowo informujemy, że do operatu należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy o sprawdzeniu we właściwym urzędzie, przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, a także szczegółowy opis przeznaczenia nieruchomości w dokumentacji planistycznej gminy wraz z podaniem numeru i daty uchwały zatwierdzającej plan zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków planowania przestrzennego gminy. W przypadku zaistnienia faktów wskazujących na możliwość zmiany dotychczasowego przeznaczenia nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego pisemnego informowania o powyższym Zamawiającego oraz zamieszczenia w operacie szacunkowym stosownej informacji o przystąpieniu do zmiany przeznaczenia nieruchomości. Pozostałe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu wykonywania zamówienia, ponoszenia kosztów określono w istotnych postanowieniach umownych.
3.7 Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu każdego z przedmiotów zamówienia zostaną odrzucone.
3.8 Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia.
3.9 Zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia zakresu umowy – usługa może być realizowana minimalnie dla 60% zakresu zamówienia określonego załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla każdego przedmiotu zamówienia, a łączne maksymalne wynagrodzenie umowne Wykonawcy będzie w takim przypadku proporcjonalnie zmniejszone
3.10 Pozostałe warunki realizacji umowy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 7069,41 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nieruchomości do wyceny położone są na terenie powiatu lwóweckiego, zamawiane przez Sekcję Zamiejscową w Rakowicach WielkichPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen określających wartość rynkową nieruchomości, wymienionych i opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla Przedmiotów od 1 do 8. Nieruchomości objęte wyceną położone są na terenie województwa dolnośląskiego i stanowią przedmiot władania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu. Operaty szacunkowe będą podstawą do ustalenia wartości nieruchomości przeznaczonych do rozdysponowania.
3.3 Usługę wyceny nieruchomości należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisa-mi prawa w zakresie wyceny nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu oraz Po-wszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.
3.4 W operatach szacunkowych, poza podaniem wartości ogółem, należy wyszczególnić osobno, w przypadku ich występowania:
1) wartość gruntów rolnych/nierolnych;
2) wartość gruntów zabudowanych;
3) wartość gruntów pod zabudowę;
4) wartość budynków i budowli oraz urządzeń przynależnych do nieruchomości;
5) wartość gruntów pod drogę;
6) wartość drzewostanu;
7) wartość nasadzeń;
8) wartość maszyn i urządzeń;
9) wartość budynków i budowli wraz z gruntem wpisanych do rejestru zabytków;
10) wartość złoża w granicach działki;
11) wartość gruntu, na którym zlokalizowane jest złoże.
3.5 Operaty należy sporządzić w dwóch egzemplarzach, a dla nieruchomości zorganizowanych, nieruchomości o powierzchni przekraczającej 50 ha, a także dla nieruchomości o wartości powyżej równowartości 2000 ton żyta – w trzech egzemplarzach oprawionych i umożliwiających wpięcie (przedziurkowanie). Na stronie tytułowej należy zamieścić:
1) Numer umowy i pozycji w umowie w prawym górnym rogu;
2) Nazwę Wykonawcy;
3) Przedmiot wyceny /wymienić/;
4) Wartość nieruchomości;
5) Datę sporządzenia operatu;
6) Podpis rzeczoznawcy (rzeczoznawców) sporządzającego operat.
3.6 Po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy: wypis z rejestru gruntów oraz kserokopię mapy ewidencyjnej, wypis z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Wskazane dokumenty i informacje Zamawiający przekazuje Wykonawcy w formie elektronicznej lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. Dodatkowo informujemy, że do operatu należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy o sprawdzeniu we właściwym urzędzie, przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, a także szczegółowy opis przeznaczenia nieruchomości w dokumentacji planistycznej gminy wraz z podaniem numeru i daty uchwały zatwierdzającej plan zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków planowania przestrzennego gminy. W przypadku zaistnienia faktów wskazujących na możliwość zmiany dotychczasowego przeznaczenia nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego pisemnego informowania o powyższym Zamawiającego oraz zamieszczenia w operacie szacunkowym stosownej informacji o przystąpieniu do zmiany przeznaczenia nieruchomości. Pozostałe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu wykonywania zamówienia, ponoszenia kosztów określono w istotnych postanowieniach umownych.
3.7 Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu każdego z przedmiotów zamówienia zostaną odrzucone.
3.8 Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia.
3.9 Zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia zakresu umowy – usługa może być realizowana minimalnie dla 60% zakresu zamówienia określonego załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla każdego przedmiotu zamówienia, a łączne maksymalne wynagrodzenie umowne Wykonawcy będzie w takim przypadku proporcjonalnie zmniejszone
3.10 Pozostałe warunki realizacji umowy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 23258,98 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nieruchomości do wyceny położone są nna terenie powiatów: karkonoskiego, lwóweckiego, złotoryjskiego, zamawiane przez Sekcję Zamiejscową w Rakowicach WielkichPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen określających wartość rynkową nieruchomości, wymienionych i opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla Przedmiotów od 1 do 8. Nieruchomości objęte wyceną położone są na terenie województwa dolnośląskiego i stanowią przedmiot władania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu. Operaty szacunkowe będą podstawą do ustalenia wartości nieruchomości przeznaczonych do rozdysponowania.
3.3 Usługę wyceny nieruchomości należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisa-mi prawa w zakresie wyceny nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu oraz Po-wszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.
3.4 W operatach szacunkowych, poza podaniem wartości ogółem, należy wyszczególnić osobno, w przypadku ich występowania:
1) wartość gruntów rolnych/nierolnych;
2) wartość gruntów zabudowanych;
3) wartość gruntów pod zabudowę;
4) wartość budynków i budowli oraz urządzeń przynależnych do nieruchomości;
5) wartość gruntów pod drogę;
6) wartość drzewostanu;
7) wartość nasadzeń;
8) wartość maszyn i urządzeń;
9) wartość budynków i budowli wraz z gruntem wpisanych do rejestru zabytków;
10) wartość złoża w granicach działki;
11) wartość gruntu, na którym zlokalizowane jest złoże.
3.5 Operaty należy sporządzić w dwóch egzemplarzach, a dla nieruchomości zorganizowanych, nieruchomości o powierzchni przekraczającej 50 ha, a także dla nieruchomości o wartości powyżej równowartości 2000 ton żyta – w trzech egzemplarzach oprawionych i umożliwiających wpięcie (przedziurkowanie). Na stronie tytułowej należy zamieścić:
1) Numer umowy i pozycji w umowie w prawym górnym rogu;
2) Nazwę Wykonawcy;
3) Przedmiot wyceny /wymienić/;
4) Wartość nieruchomości;
5) Datę sporządzenia operatu;
6) Podpis rzeczoznawcy (rzeczoznawców) sporządzającego operat.
3.6 Po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy: wypis z rejestru gruntów oraz kserokopię mapy ewidencyjnej, wypis z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Wskazane dokumenty i informacje Zamawiający przekazuje Wykonawcy w formie elektronicznej lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. Dodatkowo informujemy, że do operatu należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy o sprawdzeniu we właściwym urzędzie, przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, a także szczegółowy opis przeznaczenia nieruchomości w dokumentacji planistycznej gminy wraz z podaniem numeru i daty uchwały zatwierdzającej plan zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków planowania przestrzennego gminy. W przypadku zaistnienia faktów wskazujących na możliwość zmiany dotychczasowego przeznaczenia nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego pisemnego informowania o powyższym Zamawiającego oraz zamieszczenia w operacie szacunkowym stosownej informacji o przystąpieniu do zmiany przeznaczenia nieruchomości. Pozostałe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu wykonywania zamówienia, ponoszenia kosztów określono w istotnych postanowieniach umownych.
3.7 Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu każdego z przedmiotów zamówienia zostaną odrzucone.
3.8 Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia.
3.9 Zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia zakresu umowy – usługa może być realizowana minimalnie dla 60% zakresu zamówienia określonego załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla każdego przedmiotu zamówienia, a łączne maksymalne wynagrodzenie umowne Wykonawcy będzie w takim przypadku proporcjonalnie zmniejszone
3.10 Pozostałe warunki realizacji umowy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 19632,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nieruchomości do wyceny położone są na terenie powiatów: bolesławieckiego, lubańskiego zamawiane przez Sekcję Zamiejscową w Rakowicach Wielkich.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen określających wartość rynkową nieruchomości, wymienionych i opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla Przedmiotów od 1 do 8. Nieruchomości objęte wyceną położone są na terenie województwa dolnośląskiego i stanowią przedmiot władania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu. Operaty szacunkowe będą podstawą do ustalenia wartości nieruchomości przeznaczonych do rozdysponowania.
3.3 Usługę wyceny nieruchomości należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wyceny nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu oraz Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.
3.4 W operatach szacunkowych, poza podaniem wartości ogółem, należy wyszczególnić osobno, w przypadku ich występowania:
1) wartość gruntów rolnych/nierolnych;
2) wartość gruntów zabudowanych;
3) wartość gruntów pod zabudowę;
4) wartość budynków i budowli oraz urządzeń przynależnych do nieruchomości;
5) wartość gruntów pod drogę;
6) wartość drzewostanu;
7) wartość nasadzeń;
8) wartość maszyn i urządzeń;
9) wartość budynków i budowli wraz z gruntem wpisanych do rejestru zabytków;
10) wartość złoża w granicach działki;
11) wartość gruntu, na którym zlokalizowane jest złoże.
3.5 Operaty należy sporządzić w dwóch egzemplarzach, a dla nieruchomości zorganizowanych, nieruchomości o powierzchni przekraczającej 50 ha, a także dla nieruchomości o wartości powyżej równowartości 2000 ton żyta – w trzech egzemplarzach oprawionych i umożliwiających wpięcie (przedziurkowanie). Na stronie tytułowej należy zamieścić:
1) Numer umowy i pozycji w umowie w prawym górnym rogu;
2) Nazwę Wykonawcy;
3) Przedmiot wyceny /wymienić/;
4) Wartość nieruchomości;
5) Datę sporządzenia operatu;
6) Podpis rzeczoznawcy (rzeczoznawców) sporządzającego operat.
3.6 Po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy: wypis z rejestru gruntów oraz kserokopię mapy ewidencyjnej, wypis z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Wskazane dokumenty i informacje Zamawiający przekazuje Wykonawcy w formie elektronicznej lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. Dodatkowo informujemy, że do operatu należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy o sprawdzeniu we właściwym urzędzie, przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, a także szczegółowy opis przeznaczenia nieruchomości w dokumentacji planistycznej gminy wraz z podaniem numeru i daty uchwały zatwierdzającej plan zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków planowania przestrzennego gminy. W przypadku zaistnienia faktów wskazujących na możliwość zmiany dotychczasowego przeznaczenia nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego pisemnego informowania o powyższym Zamawiającego oraz zamieszczenia w operacie szacunkowym stosownej informacji o przystąpieniu do zmiany przeznaczenia nieruchomości. Pozostałe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu wykonywania zamówienia, ponoszenia kosztów określono w istotnych postanowieniach umownych.
3.7 Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu każdego z przedmiotów zamówienia zostaną odrzucone.
3.8 Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia.
3.9 Zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia zakresu umowy – usługa może być realizowana minimalnie dla 60% zakresu zamówienia określonego załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla każdego przedmiotu zamówienia, a łączne maksymalne wynagrodzenie umowne Wykonawcy będzie w takim przypadku proporcjonalnie zmniejszone
3.10 Pozostałe warunki realizacji umowy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 11031,09 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nieruchomości do wyceny położone są na terenie powiatu: głogowski, górowski, legnickiego, lubiński, polkowicki zamawiane przez Sekcję Zamiejscową w LegnicyPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen określających wartość rynkową nieruchomości, wymienionych i opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla Przedmiotów od 1 do 8. Nieruchomości objęte wyceną położone są na terenie województwa dolnośląskiego i stanowią przedmiot władania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu. Operaty szacunkowe będą podstawą do ustalenia wartości nieruchomości przeznaczonych do rozdysponowania.
3.3 Usługę wyceny nieruchomości należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wyceny nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu oraz Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.
3.4 W operatach szacunkowych, poza podaniem wartości ogółem, należy wyszczególnić osobno, w przypadku ich występowania:
1) wartość gruntów rolnych/nierolnych;
2) wartość gruntów zabudowanych;
3) wartość gruntów pod zabudowę;
4) wartość budynków i budowli oraz urządzeń przynależnych do nieruchomości;
5) wartość gruntów pod drogę;
6) wartość drzewostanu;
7) wartość nasadzeń;
8) wartość maszyn i urządzeń;
9) wartość budynków i budowli wraz z gruntem wpisanych do rejestru zabytków;
10) wartość złoża w granicach działki;
11) wartość gruntu, na którym zlokalizowane jest złoże.
3.5 Operaty należy sporządzić w dwóch egzemplarzach, a dla nieruchomości zorganizowanych, nieruchomości o powierzchni przekraczającej 50 ha, a także dla nieruchomości o wartości powyżej równowartości 2000 ton żyta – w trzech egzemplarzach oprawionych i umożliwiających wpięcie (przedziurkowanie). Na stronie tytułowej należy zamieścić:
1) Numer umowy i pozycji w umowie w prawym górnym rogu;
2) Nazwę Wykonawcy;
3) Przedmiot wyceny /wymienić/;
4) Wartość nieruchomości;
5) Datę sporządzenia operatu;
6) Podpis rzeczoznawcy (rzeczoznawców) sporządzającego operat.
3.6 Po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy: wypis z rejestru gruntów oraz kserokopię mapy ewidencyjnej, wypis z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Wskazane dokumenty i informacje Zamawiający przekazuje Wykonawcy w formie elektronicznej lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. Dodatkowo informujemy, że do operatu należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy o sprawdzeniu we właściwym urzędzie, przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, a także szczegółowy opis przeznaczenia nieruchomości w dokumentacji planistycznej gminy wraz z podaniem numeru i daty uchwały zatwierdzającej plan zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków planowania przestrzennego gminy. W przypadku zaistnienia faktów wskazujących na możliwość zmiany dotychczasowego przeznaczenia nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego pisemnego informowania o powyższym Zamawiającego oraz zamieszczenia w operacie szacunkowym stosownej informacji o przystąpieniu do zmiany przeznaczenia nieruchomości. Pozostałe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu wykonywania zamówienia, ponoszenia kosztów określono w istotnych postanowieniach umownych.
3.7 Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu każdego z przedmiotów zamówienia zostaną odrzucone.
3.8 Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia.
3.9 Zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia zakresu umowy – usługa może być realizowana minimalnie dla 60% zakresu zamówienia określonego załączniku nr 1 do SWZ CENA OFERTY i TERMIN dla każdego przedmiotu zamówienia, a łączne maksymalne wynagrodzenie umowne Wykonawcy będzie w takim przypadku proporcjonalnie zmniejszone
3.10 Pozostałe warunki realizacji umowy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 18679,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Szacowania Nieruchomości Leszek Saleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930947685
7.3.3) Ulica: Wiejska 34A/3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-411
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI Leszek Saleta
jakie przetargi wygrała firma
BIURO SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI Leszek Saleta
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Kredyty Maria Szarecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021755707
7.3.3) Ulica: Grabiszyńska 208
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-325
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13832 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13832 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roman Bodak Rzeczoznawca Majątkowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930612602
7.3.3) Ulica: Racławicka 51/5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-149
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMAN BODAK RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY
jakie przetargi wygrała firma
ROMAN BODAK RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13832 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7950 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Szacowania Nieruchomości Leszek Saleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 9300947685
7.3.3) Ulica: Wiejska 34a/3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-411
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18915 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25740 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18915 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAP MULTI_PROJECT Anna Popielarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390606826
7.3.4) Miejscowość: Kościelec 3a
7.3.5) Kod pocztowy: 59-223
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
YAP MULTI-PROJECT ANNA POPIELARZ
jakie przetargi wygrała firma
YAP MULTI-PROJECT ANNA POPIELARZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18915 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21648 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21648 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21648 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doradztwo Inwestycyjne Jerzy Wiczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930146809
7.3.3) Ulica: Przyjaźni 38G
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY WICZKOWSKI DORADZTWO INWESTYCYJNE
jakie przetargi wygrała firma
JERZY WICZKOWSKI DORADZTWO INWESTYCYJNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21648 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9975 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11970 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9975 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAP MULTI-PROJECT Anna Popielarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390606826
7.3.4) Miejscowość: Kościelec 3a
7.3.5) Kod pocztowy: 59-223
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
YAP MULTI-PROJECT ANNA POPIELARZ
jakie przetargi wygrała firma
YAP MULTI-PROJECT ANNA POPIELARZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9975 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14945 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20295 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14945 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yap Multi-Project Anna Popielarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390606826
7.3.4) Miejscowość: Kościelec 3A
7.3.5) Kod pocztowy: 59-223
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
YAP MULTI-PROJECT ANNA POPIELARZ
jakie przetargi wygrała firma
YAP MULTI-PROJECT ANNA POPIELARZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14945 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu.
- Remont ogrodzenia panelowego w żłobku nr 4 przy ul. Kłodnickiej 25 we Wrocławiu.
- 44.2025 Sukcesywne dostawy tekstyliów z logotypem i projektem graficznym własnym na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa bielizny szpitalnej, podkładów, wyrobów włókienniczych jednorazowego użytku
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV, na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Powiecie Wrocławskim w celu realizacji zadań służbowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ul. Warzywnej, Przemysłowej i Marywilskiej w Radomiu.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy: Struga, Osiedlowej oraz Witkacego
- Usługa sporządzenia operatów szac. określających wart. prawa własności nieruch. położonych w Radomiu przy ulicy: Słowackiego, Królowej Jadwigi, Wernera, Holszańskiej, Beliny - Prażmowskiego, Miodowej
- Wykonanie operatów szacunkowych do celów ustalenia odszkodowań za nieruchomości które stały się z mocy prawa własnością jednostek samorządu terytorialnego z przeznaczeniem pod drogi
- Pełnienie funkcji biegłego na potrzeby postępowań prowadzonych w Departamencie Ochrony Środowiska, Ekologii i Opłat Środowiskowych
- Wycena nieruchomości zabudowanej obręb Pomorzowice, gmina Głubczyce, pow. głubczycki, dz. nr 80/2 o pow. 0,40ha
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.