Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00233046/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00241725/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa serwisowa sekwenatora MiSeq
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001289340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tuwima 10
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-748
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pan.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pan.olsztyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01b854de-fadc-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa serwisowa sekwenatora MiSeq2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01b854de-fadc-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00129746/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Obsługa serwisowa aparatury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233046
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP/U/2023/05/14
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa sekwenatora MiSeq. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający nie dopuścił w niniejszym postępowaniu składania ofert częściowych ze względu na ten sam rodzaj przedmiotu zamówienia.
2.Poniżej znajduje się opis przedmiotu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa sekwenatora MiSeq, obejmująca swym zakresem:
2.1.1 Jeden przegląd techniczny w okresie trwania umowy, którego zakres obejmuje:
a) sprawdzenie aktualności i ewentualna aktualizacja oprogramowania
b) wymiana strzykawki pompy
c) wymiana filtra powietrza
d) sprawdzenie poprawności pracy silnika windy chłodziarki
e) sprawdzenie siperów pod kątem wygięć, złamań lub innych uszkodzeń
f) sprawdzenie mocowania pompy strzykawkowej
g) sprawdzenie śruby prowadzącej stolik płytki reakcyjnej
h) sprawdzenie i ewentualna kalibracja elementu grzewczo – chłodzącego płytki reakcyjnej
i) wyczyszczenie obudowy
j) wyczyszczenie ekranu
k) przeprowadzenie testu części mechanicznych
l) przeprowadzenie testów optycznych z ewentualną regulacją elementów toru optycznego
m) przeprowadzenie testu wolumetrycznego linii odczynników
n) sprawdzenie temperatury chłodziarki
o) sprawdzenie pod kątem uszkodzeń manifoldu płytki reakcyjnej.
2.1.2 Interwencje serwisowe – usuwanie na bieżąco awarii,
2.1.3 Dostawę i wymianę części zamiennych (eksploatacyjnych i tych, które uległy awarii),
2.1.4 Nieograniczone ilością i czasem konsultacje telefoniczne dotyczące serwisu aparatury,
2.1.5 Dostęp on-line do systemu diagnostyki i monitorowania w tym zdalne monitorowanie i diagnostyka w czasie rzeczywistym
2.1.6 Wykonawca zapewni stosowanie podczas realizacji przedmiotu umowy wyłącznie wyrobów, materiałów oraz urządzeń oryginalnych oraz posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
2.1.7 Wykonywanie wszelkich prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do wykonywania powierzonych prac.
2.1.8 W przypadku awarii urządzenia w trakcie prowadzenia reakcji, odczynniki do sekwencjonowania użyte do tej reakcji zostaną zwrócone.
2.1.9 Wykonawca zapewni gwarancję na wymienione części, elementy, podzespoły – do dnia zakończenia realizacji umowy, jednak nie krócej niż 90 dni od daty wymiany.
2.1.10 Utrzymanie pełnej sprawności działania systemu przez cały okres trwania kontraktu w miejscu jego położenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50412000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68485,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68485,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68485,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANALITYK Ewa Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015616608
7.3.3) Ulica: Eugeniusza Romera 10 lok. B9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68485,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.