Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00210362/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158412057
1.5.8.) Numer faksu: 156872449
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-919b8011-ec87-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-919b8011-ec87-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023436/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu "Zawodowcy - niżański program wspierania szkół zawodowych"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210362/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.272.33.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 72846,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:Kurs spawania TIG 141
Miejsce prowadzenia kursu: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem (szkoła zapewnia salę szkoleniową na zajęcia teoretyczne i spawalnię na zajęcia praktyczne).
Termin realizacji szkolenia: do 30.11.2022 r. (szczegółowy termin szkolenia do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania szkolenia: 103 godziny (23 godziny teoria + 80 godzin praktyka).
Liczba uczestników: 10 osób (uczniowie Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem).
Opis kursu/wymagania:
Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu spawacza metodą TIG 141.
Program kursu: Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, przygotowującego do egzaminu organizowanego przez ww. Instytut.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mogą przeprowadzić ww. kursy zgodnie z odrębnymi przepisami.
Wykonawca zapewnia:
- przeprowadzenie kursu dla uczniów,
- przeprowadzenie szkolenia BHP dla uczestników przed rozpoczęciem kursu,
- zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych,
- ubezpieczenie NNW i OC uczestników kursu,
- przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursu,
- przeprowadzenie egzaminów państwowych (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminu),
- wydania zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
- wydanie świadectwa kwalifikacyjnego spawacza (certyfikat) oraz książeczki spawacza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 19833,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:Kurs spawania MAG 135
Miejsce prowadzenia kursów: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem (szkoła zapewnia salę szkoleniową na zajęcia teoretyczne i spawalnię na zajęcia praktyczne).
Termin realizacji szkolenia: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin szkolenia dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania szkolenia: 144 godziny (24 godzin teoria + 120 godzin praktyka).
Liczba uczestników: 2 grupy po 10 osób (razem 20 osób - uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem).
Opis kursu/wymagania:
Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu spawacza metodą MAG 135.
Program kursu: Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi Instytutu Spawalnictwa
w Gliwicach, przygotowującego do egzaminu organizowanego przez ww. Instytut.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mogą przeprowadzić ww. kursy zgodnie z odrębnymi przepisami.
Wykonawca zapewnia:
- przeprowadzenie kursu dla uczniów,
- przeprowadzenie szkolenia BHP dla uczestników przed rozpoczęciem kursu,
- zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych,
- ubezpieczenie NNW i OC uczestników kursu,
- przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursu,
- przeprowadzenie egzaminów państwowych (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminu),
- wydania zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
- wydanie świadectwa kwalifikacyjnego spawacza (certyfikat) oraz książeczki spawacza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 39933,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:Kurs obsługi wózka jezdniowego
Miejsce prowadzenia kursu: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem (szkoła zapewnia salę szkoleniową na zajęcia teoretyczne).
Termin realizacji szkolenia: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin szkolenia dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania szkolenia: minimum 40 godzin teoretycznych + 10 godzin zajęć praktycznych.
Liczba uczestników: 2 grupy po 10 osób (razem 20 osób - uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem).
Opis kursu/wymagania:
Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników do wykonywania czynności za pomocą wózka jezdniowego.
Program kursu: Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego, przygotowującego do egzaminu organizowanego przez ww. Urząd.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mogą przeprowadzić ww. kursy zgodnie z odrębnymi przepisami.
Wykonawca zapewnia:
- przeprowadzenie kursu dla uczniów,
- przeprowadzenie szkolenia BHP dla uczestników przed rozpoczęciem kursu,
- zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych,
- ubezpieczenie NNW i OC uczestników kursu,
- przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursu,
- przeprowadzenie egzaminów państwowych (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminu),
- wydania zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
- wydanie zaświadczenia kwalifikacyjnego UDT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13079,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382519269
7.3.3) Ulica: Zakopiańska 9/312
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-418
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Szkoleniowe Omega Łukasz Dybała
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Szkoleniowe Omega Łukasz Dybała
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie – nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: w dniu 7 lipca 2022 r. dla cz. 2 zamówienia jako najkorzystniejszą ofertę wybrano firmę: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasza Dybała, ul. Zakopiańska 9/312,
30 – 418 Kraków. Dnia 14 lipca 2022 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy. Była to jedyna oferta złożona w postępowaniu. W związku z powyższym postępowanie ulega unieważnieniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Nauki Jazdy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386862633
7.3.3) Ulica: Popiełuszki 1/B
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z NISKA
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1052R (ul. Tysiąclecia) oraz drogi powiatowej Nr 1054R (ul. Kolejowa) w m. Nisko
- Dostawa leków do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla seniorów na terenie Gminy Krzanowice, będących jednocześnie uczestnikami Projektu pn. "Wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji w Gminie Krzanowice"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja III
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu medycyny pola walki oraz pierwszej pomocy przedmedycznej
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgiem oraz z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem"
- Postępowanie na przeprowadzenie zajęć interdyscyplinarnych dla uczniów zakwalifikowanych do projektu "Włączamy Przyszłość. Otwartość, Bezpieczeństwo, Ekologia" części XVII, XIX i XX ...
- CP-24-38/2025/UE - Świadczenie usług eksperckich oraz edukacyjnych na potrzeby projektu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.