eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikUporządkowanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://chmielnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-946c1fea-e8a3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033219/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Uporządkowanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205524/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak:IPS.271.41.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4115242,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Przebudowa drogi gminnej ul. Starobuska w Chmielniku
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 316018 T ul. Starobuska w Chmielniku w km od 0+000 do km
0+244. Droga przebiega przez tereny typowej zwartej miejskiej zabudowy jednorodzinnej. Przedmiotowa inwestycja
zlokalizowana jest na następujących działkach: Obręb – 0001 Obręb 1, działki nr ewid.: 1531-3, 1531-1, 1332-15, 1304-10,
1304-3, 1604-8. Projekt nie przewiduje poszerzenia istniejącego pasa drogowego. Wszystkie roboty wykonane zostaną w
obrębie działki, której granice stanowią linie rozgraniczające drogi gminnej nr 316018T. Projekt zakłada w szczególności
wykonanie następujących czynności w ramach robót budowlanych:
- Roboty przygotowawcze,
- Frezowanie wyrównawcze istniejącej nawierzchni jezdni,
- Rozbiórka niezbędnych nawierzchni, miejscowa wymiana i wzmocnienie podbudowy nawierzchni drogi,
- Wykonanie bitumicznej warstwy wyrównawczej,
- Wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej,
- Remont chodnika,
- Roboty związane z organizacją ruchu (oznakowanie pionowe, poziome, elementy bezpieczeństwa ruchu),
- Roboty wykończeniowe,
- Uporządkowanie terenu robót.
- inne niezbędne prace w celu kompleksowego zrealizowania przedmiotu zamówienia.
- wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych/promocyjnych zgodnie z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład –
Programu Inwestycji Strategicznych.
UWAGA: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu
na czas robót
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 11.1 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR
- Załącznik nr 11.1 do SWZ przedmiar robót.
- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00120111/01 z dnia 2022-04-13
2022-

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 477933,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Budowa dojścia pełniącego funkcje dojazdu w msc. Ługi
Inwestycja w swoim zakresie obejmuje budowę dojścia z funkcja dojazdu w msc. Ługi, gm. Chmielnik na odcinku od km
0+000,0 do km 0+280,0. Działki przeznaczone na budowę ww. inwestycji Jednostka ewidencyjna 260404_5 Chmielnikobszar
wiejski
Obręb 0014 Ługi dz. nr: 923; 764/2; 764/3; 775/4. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej projektuje się o szerokości 3,0m. Po
obu stronach dojścia, zaprojektowano pobocze z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m.
W ramach inwestycji przewidziana jest budowa nawierzchni dojścia, budowa podbudowy, budowa poboczy oraz budowa
drenażu francuskiego.
Parametry dojścia z funkcją dojazdu określone w dokumentacji projektowej:
Kategoria ruchu: KR 1
Prędkość projektowa: Vp =30 km/h
Projektowane zagospodarowanie terenu obejmuje:
- Budowę dojścia z funkcją dojazdu o szerokości nawierzchni 3,0m i długości około
280,0m,
- Budowę poboczy po obu stronach dojścia o szerokości 0,75m,
- Budowę zjazdów na działki sąsiadujące o nawierzchni z betonu asfaltowego,
- Budowę drenażu francuskiego,
- Zjazd z drogi gminnej
- inne roboty niezbędne do kompleksowego zrealizowania zadania inwestycyjnego.
- wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych/promocyjnych zgodnie z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład –
Programu Inwestycji Strategicznych.
UWAGA: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu
na czas robót
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 11.2 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR
- Załącznik nr 11.2 do SWZ przedmiar robót.
- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 217306,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Celiny Nowe w km od 0+000 do km 0+360.
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na następujących działkach: Obręb – 0003 Celiny, działki nr ewid.: 77
W dokumentacji założono następujące parametry techniczne projektowanego odcinka drogi: Klasa funkcjonalno-użytkowa
drogi – D; Prędkość projektowa – 30 km/h; Nośność/ kategoria ruchu – KR2; Przekrój poprzeczny – droga jednojezdniowa
dwukierunkowa (1x2).
Projekt zakłada wykonanie następujących czynności w ramach robót budowlanych:
- Roboty przygotowawcze,
- Rozbiórka niezbędnych nawierzchni,
- Wykonanie bitumicznej warstwy wyrównawczej,
- Wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej,
- Wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej,
- Budowę odwodnienia,
- Wykonanie pobocza,
- Roboty związane z organizacją ruchu (oznakowanie pionowe, poziome, elementy bezpieczeństwa ruchu),
- Roboty wykończeniowe,
- Uporządkowanie terenu robót.
- inne roboty niezbędne do kompleksowego zrealizowania zadania inwestycyjnego
- wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych/promocyjnych zgodnie z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład –
Programu Inwestycji Strategicznych.
UWAGA: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu
na czas robót
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 11.3 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR
- Załącznik nr 11.3 do SWZ przedmiar robót.
- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 229342,04 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa odcinka drogi gminnej nr Zrecze Duże – Zrecze Małe na odcinku od km 0+004
do km 0+344 mająca na celu zapewnienie poprawy bezpieczeństwa, widoczności i przepustowości przedmiotowej drogi.
Zasadnicze roboty budowlane będą miały charakter liniowy i prowadzone będą na długości ok. 340mb.
W zakres inwestycji wchodzi w szczególności:
- przebudowa jezdni drogi gminnej na odcinku 340mb,
- wykonanie odwodnienia drogi w postaci spadków poprzecznych i ścieku przykrawędziowego,
- wykonanie umocnienia istniejących rowów płytami ażurowymi i korytkami betonowymi,
- przebudowa istniejących przepustów.
- przebudowa jezdni o nawierzchni asfaltowej;
- przebudowa zjazdów o nawierzchni z kruszywa;
- budowa ścieku typu trójkątnego.
- inne roboty niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia.
- wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych/promocyjnych zgodnie z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład –
Programu Inwestycji Strategicznych.
UWAGA: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu
na czas robót
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 11.4 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR
- Załącznik nr 11.4 do SWZ przedmiar robót.
- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 1454214,23 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

e) Budowa chodnika przy drodze gminnej Suchowola Kolonia II – Suchowola Kolonia I - Suchowola

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 316052T polegająca
w szczególności na:
- przebudowie jezdni;
- budowie chodnika;
- przebudowie stanowiska postojowego dla autobusu szkolnego;
- przebudowę zjazdów indywidualnych,
- budowę kanału technologicznego,
- budowę kanalizacji deszczowej
- wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego,
- regulacji pionową urządzeń sieci uzbrojenia terenu- inne roboty niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia.
- wykonaniu i zamontowaniu tablic informacyjnych/promocyjnych zgodnie z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych.

UWAGA: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas robót

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 11.5 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR
- Załącznik nr 11.5 do SWZ przedmiar robót.
- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 290503,92 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamierzenia budowlanego przebudowa drogi gminnej ul. Kwiatowej w Chmielniku polegającej na budowie przejścia dla pieszych, budowa chodnika i zjazdów po stronie wschodniej ul. Kwiatowej; budowa zatoki postojowej, latarnia stalowa z oprawą oświetleniową LED, oznakowanie poziome ( P-10) oraz pionowe oraz inne roboty pomocnicze w ramach kompleksowego zrealizowania przedmiotu zamówienia.
Zamierzenie budowalne obejmuje w szczególności:
- Budowę przejścia dla pieszych na ul. Kwiatowej po stronie wschodniej ( długość ok. 5,3m x 4,0m) wykonane w technologii grubowarstwowej.
- Budowa chodnika na długości ok. 115 mb ( szer. ok 2,00m na dł. ok 7,00m z kostki brukowej betonowej gr 8 cm);
- Budowę zatoki postojowej na 10 miejsc + 1 miejsce dla niepełnosprawnych wykonanej
z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm
- Dostawa i montaż latarni stalowej o wysokości ok. 9 m z oprawą oświetleniową LED na fundamencie prefabrykowanym w celu doświetlenia przejścia dla pieszych oraz dojścia do niego
- Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- Odwodnienie powierzchniowe oraz obsianie trawą terenów zielonych
- Zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu.
- Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na okres prowadzenia robót,
- Uporządkowanie terenu robót i roboty w zakresie poprawy istniejącej infrastruktury
w związku z wykonanymi robotami w ramach zamówienia
- Prowadzenie Dziennika Budowy.
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 egzemplarze.
- Złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Starostwie Powiatowym w Kielcach inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
- inne roboty niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia.
- wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych/promocyjnych zgodnie
z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych.

UWAGA: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować
i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas robót

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 11.6 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR
- Załącznik nr 11.6 do SWZ przedmiar robót.
- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

4.5.5.) Wartość części: 208025,96 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy drogi gminnej
w msc. Lubania polegające w szczególności na:
- przebudowie jezdni o nawierzchni asfaltowej o szerokości ok. 5 m
- budowie przepustu ramowego otwartego o długości ok. 20 m wykonany z elementów prefabrykowanych. Odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki poprzeczne i podłużne. Wlot i wylot umocniony betonową ścianka czołową. Przed wlotem oraz za wylotem dno oraz skarpy cieku zostaną umocnione betonowymi płytami ażurowymi na długości ok. 5 metrów.
- Nawierzchnię jezdni drogi projektuje się z mieszanki mineralno-asfaltowej, natomiast nawierzchnia chodnika będzie wykonana z betonowej kostki brukowej.
- przebudowie sieci wodociągowej wraz z przyłączem kolidującej z projektowanym do budowy przepustem drogowym w ciągu drogi gminnej Lubania
- inne roboty niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia.
- wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych/promocyjnych zgodnie z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych.

UWAGA: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas robót

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 11.7 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR
- Załącznik nr 11.7 do SWZ przedmiar robót.
- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 1137544,62 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach zadania
pn. Uporządkowanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik obejmujące roboty budowlane w ramach następujących odcinków dróg gminnych:
– Przebudowa drogi gminnej ul. Starobuska w Chmielniku
– Budowa dojścia pełniącego funkcje dojazdu w msc. Ługi
– Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Celiny Nowe
– Przebudowa drogi gminnej Zrecze Duże – Zrecze Małe
- Budowa chodnika przy drodze gminnej Suchowola Kolonia II – Suchowola Kolonia I – Suchowola
- Przebudowa drogi gminnej ul.Kwiatowa w Chmielniku
- Przebudowa drogi gminnej w msc. Lubania, gmina Chmielnik

Opis w/w inwestycji podlegających nadzorowi został zawarty w niniejszej SWZ oraz:
Załączniki nr 11.1 – 11.7 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 100371,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 986794,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1239542,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 986794,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRD PROF-BUD Sp. z o.o. Włoszczowice ul.Kielecka 66; 28-404 Kije

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych PROF-BUD s.c. ul.Górnicza 41; 25-651 Kielce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621822948

7.3.3) Ulica: ul.Kielecka 66

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowice

7.3.5) Kod pocztowy: 28-404

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 986794,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330693,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 673021,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330693,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRD PROF-BUD Sp. z o.o. Włoszczowice ul.Kielecka 66; 28-404 Kije

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych PROF-BUD s.c. ul.Górnicza 41; 25-651 Kielce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621822948

7.3.3) Ulica: ul.Kielecka

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowice

7.3.5) Kod pocztowy: 28-404

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330693,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273745,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453353,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273745,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703

7.3.4) Miejscowość: Tychów Stary 75

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273745,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia gdyż oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Przedmiot zamówienia planowany był do współfinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zgodnie z zapisami w/w programu na zadania objęte dofinansowaniem przyznana wstępna promesa nie może zostać zwiększona. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Ze względu na efektywne wydatkowanie przyznanych środków oraz wyczerpanie się kwoty promesy na zadania wymienione wprost we wniosku brak możliwości rozszerzenia zakresu wniosku o zadanie uzupełniające objęte Częścią 4 zamówienia. W związku z tym, Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 4 zamówienia - na podstawie art. 255 pkt. 3) Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1544444,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2706184,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 626884,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 957284,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 626884,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703

7.3.4) Miejscowość: Tychów Stary 75

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 626884,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460721,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725023,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460721,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703

7.3.4) Miejscowość: Tychów Stary 75

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460721,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2397231,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2923836,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2397231,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703

7.3.4) Miejscowość: Tychów Stary 75

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2397231,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26937,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPA Adam Łakomiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591485398

7.3.3) Ulica: ul.Kowalczewskiego 5/16

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-635

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.