Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00200262/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
- 2022/BZP 00204786/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie dwóch partii PAKIETÓW książek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Literatury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382684867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smoleńsk 20/12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-112
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 123984369
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czeslaw.nowak@instytutliteratury.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: instytutliteratury.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.instytutliteratury.eu https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kultura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dwóch partii PAKIETÓW książek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d347f5e9-e724-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091001/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie dwóch partii PAKIETÓW książek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200262/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: sZP.261.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania dwóch partii PAKIETÓW książek. Na jedną PARTIĘ zamówienia składa się 8.000 tys. (słownie: osiem tysięcy) PAKIETÓW.
Na wykonanie jednego PAKIETU składa się:
A/ Wykonanie pozycji wydawniczych, z tego jedna zwana KWARTALNIKIEM i trzy lub dwie pozostałe - KSIĄŻKAMI. W związku z tym, że środki i okładki przedmiotowych pozycji będą jednorodne - Wykonawca będzie miał zagwarantowaną minimalną ilość arkuszy i pozycji wydawniczych (czyli ilość jednocześnie okładek) oraz wskazaną maksymalną ich ilość. Jedyną zmienną w specyfikacji pomiędzy książkami, a kwartalnikiem będzie kolorowa wkładka w kwartalniku, ale tu podamy precyzyjnie ilość stron, jaka wystąpi podczas realizacji przetargu, nie będzie więc ilości minimalnej i maksymalnej, ale stała. Wszystkie z wymienionych pozycji będą drukowane w nakładzie 8000.
B/ Złożenie prac wymienionych w pkt. A/, jak następuje:
B1 - w 7500 PAKIETÓW (4 [lub 3] pozycje wydawnicze RAZEM SPAKOWNE x 7500 egz. PAKIETÓW)
B2 - pozostały nakład w oddzielne paczki (4 [lub 3] pozycje wydawnicze x 500 egz./ dzielone na paczki po 10 sztuk). Niniejszy nakład też jest formą pakietu, ale po jego wykonaniu jest inaczej rozdzielany niż wymienione w B1 - 7500 nakładu.
C/ Usługa dystrybucji, wykonanie wysyłki we współpracy z kolporterem głównej części PAKIETÓW
C1 - główna wysyłka do określonych odbiorców, ok. 7000 PAKIETÓW
C2 - wysyłka do pomniejszych grup odbiorców lub odbiorców pojedynczych
C3 - dostarczenie pozostałego nakładu PAKIETÓW do siedziby Zamawiającego,
- wg schematu zawartego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822300-5 - Usługi składania
79822100-3 - Usługi tworzenia matryc
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1056803,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1354080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1056803,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia LEYKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762562774
7.3.3) Ulica: Romanowicza 11
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-702
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1056803,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie remontu chodnika ul. Lipińskiego 22, remontu nawierzchni drogi wewn., miejsc postojowych, wymiany krawężników ul. Grota Roweckiego 31 - Mienie
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- MODERNIZACJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z WYKONANIEM OŚWIETLENIA W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.