Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195429/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=455942781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzędzi II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cddf0ea-e4d1-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121732/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa narzędzi II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195429
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29/TP2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 294104,82 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71435,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:Część 1 – Urządzenia warsztatowe;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6.Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
-Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
-Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
-Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
-Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
7. PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 1110,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:Część 2 – Myjka ultradźwiękowa z akcesoriami;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
- Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
- Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
7. PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 4668,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:Część 3 – Zgrzewarka punktowa SUNKKO 709A;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
-Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
-Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
7. PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 2220,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:Część 4 – Maszyna do grawerowania SHG350D;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
- Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
- Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 7920,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:Część 5 – Kompresor Stanley FATMAX DST 101/8/6;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
- Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
- Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 840,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:Część 6 – Drukarka Etykiet Brother PT-E300VP;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a, do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
- Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
- Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 780,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:Część 7 – Pakowarka próżniowa HENDI 970461;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
- Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
- Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 2340,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:Część 8 – Sprężarka tłokowa 24L BAM-200-8-25;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
- Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
- Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 1320,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:Część 9 – Myjka ultradźwiękowa SONIC-14/40;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
- Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
- Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 8130,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:Część 10 – Elektronarzędzia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5b (dla części 10) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5b do SWZ i formularzem cenowym - załącznik 3b (dla części 10) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 10: 43830000-0 Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Zamawiający wymaga dla części 10 zamówienia uzupełnienia kolumny pn. „Nazwa Producenta” dla każdej pozycji formularza cenowego i wskazania w niej co najmniej nazwy producenta, umożliwiając zidentyfikowanie oferowanego asortymentu. Brak wskazania nazwy producenta w każdej z pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty z uwagi na niezgodność z SWZ. Uzupełnienie formularza cenowego lub zmiana zapisów po terminie składania ofert w zakresie informacji o oferowanym produkcie są niedopuszczalne.
7. Okres realizacji zamówienia wynosi 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym
4.5.5.) Wartość części: 42107,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1125,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1709,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1125,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxmed ZUH Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205
7.3.3) Ulica: Pomorska
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.5) Kod pocztowy: 84-252
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN MURZYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN MURZYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1125,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3413,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5202,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3413,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372677577
7.3.3) Ulica: Bardowskiego
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
METALZBYT-HURT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
METALZBYT-HURT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3413,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2457,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3977,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2457,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Surman - wspólnik spółki cywilnej GM TRADE Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Monika Fornalczyk - wspólnik spółki cywilnej GM TRADE Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731063416
7.3.3) Ulica: Klonowa
7.3.4) Miejscowość: Klępina
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM TRADE GRZEGORZ SURMAN, MONIKA FORNALCZYK SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
GM TRADE GRZEGORZ SURMAN, MONIKA FORNALCZYK SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2457,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7721,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10221,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8261,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372677577
7.3.3) Ulica: Bardowskiego
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
METALZBYT-HURT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
METALZBYT-HURT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8261,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 789,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1214,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 789,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Surman - wspólnik spółki cywilnej GM TRADE Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Monika Fornalczyk - wspólnik spółki cywilnej GM TRADE Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731063416
7.3.3) Ulica: Klonowa
7.3.4) Miejscowość: Klępina
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM TRADE GRZEGORZ SURMAN, MONIKA FORNALCZYK SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
GM TRADE GRZEGORZ SURMAN, MONIKA FORNALCZYK SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 789,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 692,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372677577
7.3.3) Ulica: Bardowskiego
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
METALZBYT-HURT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
METALZBYT-HURT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 755,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1617,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 782,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW MEA Aneta Wolska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211500477
7.3.3) Ulica: Lecha
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-294
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 782,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1263,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2715,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1263,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Surman - wspólnik spółki cywilnej GM TRADE Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Monika Fornalczyk - - wspólnik spółki cywilnej GM TRADE Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731063416
7.3.3) Ulica: Klonowa
7.3.4) Miejscowość: Klępina
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM TRADE GRZEGORZ SURMAN, MONIKA FORNALCZYK SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
GM TRADE GRZEGORZ SURMAN, MONIKA FORNALCZYK SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1263,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6833,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9838,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6833,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372677577
7.3.3) Ulica: Bardowskiego
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
METALZBYT-HURT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
METALZBYT-HURT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6833,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Naprawa sprzętu i zabudowy lotniskowej
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
- Wyposażenie pracowni obróbki ręcznej, mechanicznej, cieplnej, kontroli jakości i narzędzi pomiarowych Branżowego Centrum Umiejętności
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.