Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00233471/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA TŁUSZCZY ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH SŁUŻBY WIĘZIENNEJ OKRĘGU POZNAŃSKIEGO (ZAKŁAD KARNY W KRZYWAŃCU, ARESZT ŚLEDCZY W ZIELONEJ GÓRZE)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Krzywańcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywaniec 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_krzywaniec@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/zk_krzywaniec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291083431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łużycka 2
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-601
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_zielona_gora@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA TŁUSZCZY ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH SŁUŻBY WIĘZIENNEJ OKRĘGU POZNAŃSKIEGO (ZAKŁAD KARNY W KRZYWAŃCU, ARESZT ŚLEDCZY W ZIELONEJ GÓRZE)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5977de0-faf1-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00143854/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy tłuszczy oraz różnych artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Poznańskiego (Zakład Karny w Krzywańcu, Areszt Śledczy w Zielonej Górze)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233471
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2232.8.2023.D/Kw.Ż
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest dostawa tłuszczy do jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Poznańskiego (Zakład Karny w Krzywańcu, Areszt Śledczy w Zielonej Górze) w n/w ilościach: Margaryna 12900 kg, Olej 3480 l.4.5.3.) Główny kod CPV: 15431100-9 - Margaryna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411100-3 - Olej roślinny
4.5.5.) Wartość części: 137142,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych do jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Poznańskiego (Zakład Karny w Krzywańcu, Areszt Śledczy w Zielonej Górze) w n/w ilościach: Herbata granulowana 500 kg, Budyń 30 kg, Galaretka 30 kg, Kisiel 30 kg, Proszek do pieczenia 60 szt., Cukier wanilinowy 50 szt., Kaszka ryżowa błyskawiczna 20 kg, Herbata owocowa 15 kg, Płatki kukurydziane 30 kg, Bita śmietana 40 szt., Wafle ryżowe 85 kg, Cukier 10400 kg, Woda źródlana 1,5l 2700 szt., Kawa zbożowa instant 20 kg, Majonez 54 kg, Musztarda 50 kg, Płatki czekoladowe 20 kg, Kakao rozpuszczalne 10 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 15831000-2 - Cukier
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15863000-5 - Herbata
15833100-7 - Desery
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15864100-3 - Herbata w torebkach
15613311-1 - Płatki kukurydziane
15831000-2 - Cukier
41110000-3 - Woda pitna
15861200-3 - Kawa bezkofeinowa
15871273-8 - Majonez
15871250-1 - Musztarda
15841400-9 - Słodzony proszek kakaowy
4.5.5.) Wartość części: 71915,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137142,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160752,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137142,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OL -TRADE S.C. M. OLEK, Ł. PAJĄK, D. GORYCKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dariusz Gorycki OL-TRADE, Łukasz Pająk OL-TRADE, Michał Olek OL-TRADE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452170691
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137142,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71915,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84381,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71915,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Lorke Firma Handlowa JARO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592
7.3.4) Miejscowość: Widziszewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71915,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
więcej: Olej roślinny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.