Ogłoszenie z dnia 2024-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00236454/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00251545/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00268068/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00274380/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Park nad Prosną – kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLESŁAWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-430
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fu@boleslawiec.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslawiec.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8987831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Park nad Prosną – kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-141c521f-dcac-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005134/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Park nad Prosną – kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Park nad Prosną – kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjnosportowych” w formule zaprojektuj-wybuduj.
2. Lokalizacja: Bolesławiec, Gmina Bolesławiec, Powiat Wieruszów, województwo łódzkie.
Obszar Parku nad Prosną znajduje się w granicach obszaru chronionego krajobrazu „Dolina rzeki Prosny” oraz krajowego korytarzu ekologicznego Doliny Prosny.
Teren inwestycji jest objęty obowiązującym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego – Uchwała Nr XXVI/221/2002 Rady Gminy Bolesławiec z dnia 3 czerwca 2002 r.
3. Opis przedmiotu zamówienia wg wniosku o dofinansowanie:
Park nad Prosną” to inicjatywa stworzenia atrakcyjnych przestrzeni zielonych łączących funkcje społeczne, rekreacyjne i turystyczne. Gmina Bolesławiec posiada zdegradowane i częściowo niezagospodarowane tereny (m.in. tereny nadrzeczne, drogi gminne, zieleni nieurządzonej, w tym budynek socjalno-biurowy, stare boisko sportowe wraz z zużytą technicznie i
moralnie infrastrukturą). Tereny te są położone w dorzeczu rzeki Prosny i przylegające do obiektów o szczególnym znaczeniu historycznym dla Polski oraz charakteryzujących się ważnymi walorami dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego. Zadanie „Park nad Prosną” zakłada zaprojektowanie i
zagospodarowanie terenów gminnych oraz stworzenie parku, terenów zieleni urządzonej wyposażonej w obiekty i urządzenia infrastruktury społecznej (sportowej, rekreacyjnej, kulturalnej) służące rekreacji i aktywności sportowej. Projekt "Park nad Prosną" przewiduje również modernizację budynku socjalnobiurowego, znajdującego się na terenie przyrodniczo- rekreacyjno-sportowym.
Projekt zakłada zaprojektowanie kompleksu, w tym zaprojektowanie funkcjonalnych powiązań z zabytkowym centrum miejscowości, powiązanie tego terenu z istniejącą w okolicy bazą noclegową, jak i powiązanie z
atrakcjami przyrodniczymi i kulturowymi. Ważnym elementem zadania będzie wkomponowanie w tereny zieleni urządzeń rekreacyjno- sportowych i edukacyjno-kulturalnych.
Rewitalizacja (w znaczeniu języka potocznego) zdegradowanych terenów gminy pozwoli na przywrócenie tego terenu do ponownego, intensywnego wykorzystania przez mieszkańców, co wpłynie pozytywnie m.in. na kondycję zdrowotną mieszkańców, przyczyni się do rozwoju aktywności mieszkańców.
Ważnym aspektem modernizacji będzie stworzenie atrakcyjnej infrastruktury społecznej, w tym miejsc aktywności, odpoczynku dla różnych grup odbiorców, które sprzyjać będą integracji międzypokoleniowej. Termin wykonania powyżej 12 miesięcy.”
4. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:
1) Wykonanie projektu koncepcyjnego dla całości założenia „Parku nad Prosną”.
2) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, wykonawczy) dla przedmiotowego zadania Parku
nad Prosną – „Obszar 1”oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego.
3) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne i normy.
Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić w projekcie wartość kulturową i historyczną przedmiotowego miejsca zadania.
a) Prowadzenie dziennika budowy – jeśli wymagany
b) Wykonanie przedmiaru robót.
c) Przygotowanie zaplecza budowy – jeżeli konieczne.
d) Zabezpieczenie terenu budowy.
e) Wykonanie robót z zakresu kształtowania terenu z uwzględnieniem potrzeb retencji wody.
f) Wykonanie wszelkich innych robót przygotowawczych niezbędnych w celu prawidłowego wykonania robót budowlanych.
g) Wykonanie remontów i innych robót budowlanych w tym: remontu elewacji, remont toalet, remont sceny, remont trybun
północnych, odświeżenie trybun południowych i budowa altany/wiaty grillowej.
h) Wykonanie ścieżek, w tym oznakowanych ścieżek edukacyjnych.
i) Montaż małej architektury, w tym ławek, koszy na śmieci, tablic informacyjnych, tablic z
regulaminami, urządzeń placu zabaw, stojaków rowerowych oraz innych.
j) Wykonanie niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych na istniejących drzewach i krzewach.
k) Wykonanie nowych nasadzeń.
l) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót.
m) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i zgłoszenia zmian w Ośrodku
Dokumentacji Geodezyjnej.
n) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
o) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Dokumentacje należy opracować w następujących ilościach egzemplarzy:
a) Koncepcja programowo-przestrzenna – 2 egz.
b) Inwentaryzacja zieleni dla Obszaru 1 – 4 egz.
c) Dokumentacja z badań archeologicznych – 4 egz.
d) Projekt budowlany – 4 egz.
e) Projekt wykonawczy – 4 egz.
f) Przedmiar robót – 4 egz.
g) Kosztorys inwestorski wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów – 4 egz.
h) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 4 egz.
i) System Identyfikacji Wizualnej – 2 egz.
j) Inne opracowania niezbędne do realizacji robót – 4 egz.
Wszystkie dokumentacje mają być przekazane w formie elektronicznej w postaci plików PDF, DWG, DOC, DOCX, JPG na odpowiednim nośniku (CD lub DVD) wraz ze wszystkimi dokumentami (uzgodnienia, zezwolenia itp.) Rozdzielczość plików – 300 dpi. Wersja elektroniczna przedmiarów i
kosztorysów ma być wykonana osobno dla przedmiarów, osobno dla kosztorysów.
Dokumentacje będą podlegać odbiorowi przez Zamawiającego.
Pozwolenia i zalecenia do uzyskania przez Wykonawcę we własny zakresie:
a) Zalecenia konserwatora – zobowiązuje się wykonawcę do uzyskania akceptacji dokumentacji projektowej dla Obszaru 1.
b) Uzyskanie pozwolenia oraz przeprowadzenie sondażowych badań archeologicznych na działkach nr 396 i 242/5;
c) Dane zanieczyszczenia atmosfery do analizy ochrony powietrza, raportu, opinie z zakresu ochrony środowiska –
zobowiązuje się wykonawcę do uzyskania pozytywnej opinii Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska.
d) Inne porozumienia, zgody lub pozwolenia potrzebne do realizacji zadania – zobowiązuje się wykonawcę do uzyskania
wyżej wymienionych dokumentów we własnym zakresie
3) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne i
normy. Program funkcjonalno-użytkowy określa wymagania dotyczące zaprojektowania, realizacji, odbioru i przekazania w
użytkowanie wszystkich elementów zadania, w szczególności:
a) Demontaż istniejących bramek do piłki nożnej znajdujących się w południowozachodniej części działki 242/5;
b) Demontaż istniejących koszy do koszykówki i słupków do rozwieszania siatek znajdujących się w północno-wschodniej
części działki 242/5;
c) Ściągnięcie płyt betonowych znajdujących się w północno-wschodniej części działki 242/5
d) Demontaż zadaszenia wraz z podestem przy parkingu;
e) Demontaż bramy;
f) Budowa żwirowych ciągów pieszych o szer. 1,8-2m;
g) Budowa chodnika o szer. 1,8-2,5m zapewniającego komunikację osobom niepełnosprawnym;
h) Modernizacja drogi gminnej,
i) Budowa żwirowego placu pod stoły do gry w tenisa i szachy;
j) Budowa terenu pod plac zabaw;
k) Wykonanie zielonych miejsc parkingowych;
l) Renaturyzacja zdegradowanych terenów;
m) Nowe nasadzenia;
n) Założenie/rekultywacja trawnika rekreacyjnego;
o) Rekultywacja polany rekreacyjnej;
p) Przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych/porządkujących murawy boiska;
q) Budowa altany/wiaty grillowej
r) Remont elewacji budynku socjalno-biurowego (wraz z wymianą zewnętrznych stolarek)
s) Remont toalet
t) Remont sceny
u) Remont trybun północnych i południowych
v) Montaż bramy
w) Montaż urządzeń i ogrodzenia placu zabaw
x) Montaż stołów do tenisa
y) Montaż stołów do gry w szachy
z) Montaż szachów wielkoformatowych
aa) Montaż ławek
bb) Montaż koszy na śmieci
cc) Montaż stojaków rowerowych
dd) Montaż tablic informacyjnych i z regulaminami.
5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:
- Program Funkcjonalno – Użytkowy - Załącznik nr 7 do SWZ,
- Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233160-8 - Ścieżki i inne nawierzchnie metalizowane
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dnia 7.03.2024 r. wszczął przedmiotowe postępowanie ogłoszeniem nr 2024/BZP 00236454. Z napływających od Wykonawców wniosków o udzielenie wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wynika, iż załączona do postępowania dokumentacja projektowa wymaga uzupełnienia lub zmiany. Zamawiający już dwukrotnie przedłużył termin składania ofert, jednakże nie pozwoliło to na uzupełnienie treści PFU i rozwiania wątpliwości Wykonawców. W związku z powyższym, mając na uwadze czas potrzebny na uzupełnienie opisu przedmiotu zamó wienia w postaci Programu Funkcjonalno Użytkowego, jak i wysokie prawdopodobieństwo, że wprowadzone zmiany w istotny sposób zmienią charakter zamówienia w porównaniu w pierwotnie określonym, Zamawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie.INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- "ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKTACH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W BOLESŁAWCU W OKRESIE OD I DO XII 2025 ROKU."
- Zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu w roku 2025
- Sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz dzierżawy pojemników i praso kontenerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego przyjęcia i unieszkodliwiania odpadów oraz odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Cmentarza Komunalnego w Bolesławcu i MZGM w Bolesławcu.
- Ubezpieczenie mienia Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bolesławcu w odniesieniu do lokalizacji w Trzebieniu Znak sprawy: 09/RZP/SWZ/2024
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- 3- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnego w inst. gazową wraz z inst. w cz. wspólnych, wewn. instalacją w lokalach na potrzeby CO, CW oraz innych dla 1 nieruchomości
- Spraw. kompleks. nadzoru inwestor. nad realiz. zad. pn.:Budowa ronda na skrzyż. ul.Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ul. od ul.Sienkiewicza do ul.Chmielniki w Świeciu wraz z infrastr.
- "Dostawa murawy boiska głównego Stadionu Śląskiego w Chorzowie wraz z wymianą"
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Warszówek
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.