Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00229531/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00237695/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00291754/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00291842/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00245961/01 - Wynik z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Sztuki w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więckowskiego 36
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-734
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@msl.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/msl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71a61d14-f968-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033438/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229531
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.271.04.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: KAMPANIA BILBORDOWA4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
22462000-6 - Materiały reklamowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: KAMPANIA PROMOCYJNA NA LOTNISKACH4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III: ZAKUP REKLAMY POLSKIEJ I ZAGRANICZNEJ (prasa drukowana i online)4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79341000-6 - Usługi reklamowe
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
22462000-6 - Materiały reklamowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 76739,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV: SPOTY REKLAMOWE W STACJACH RADIOWYCH4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
22462000-6 - Materiały reklamowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 71159,74 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V: PRODUKCJA GADŻETÓW4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79341000-6 - Usługi reklamowe
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
22462000-6 - Materiały reklamowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38612,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38612,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38612,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AW MARKETING Agnieszka Wolna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271191719
7.3.3) Ulica: ul. Krokusowa 3
7.3.4) Miejscowość: Łódz
7.3.5) Kod pocztowy: 92-101
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38612,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku (dostawa oprogramowania wraz z systemem zarządzania procesami druku, kopiowania i skanowania na urządzeniach będących własnością Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny)
- Naświetlanie, druk i kolportaż 26 numerów dwutygodnika W BIELSKU-BIAŁEJ Magazyn Samorządowy oraz 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Znakowane gadżety dla Wydziału Nawigacyjnego
- Outsourcing usług wydruku obejmujący drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów oraz system wydruku podążającego.
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.