Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00219748/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00237763/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
- 2024/BZP 00245271/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Prądnicka vis a vis ul. Zbożowej - młodzieżowy skatepark”, dla ZZM w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 122010240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Prądnicka vis a vis ul. Zbożowej - młodzieżowy skatepark”, dla ZZM w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ff2be51-d49b-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050765/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.60 Realizacja skateparku przy ul. Prądnickiej vis a vis Zbożowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.3.24.BM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 722160,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Prądnicka vis a vis ul. Zbożowej - młodzieżowy skatepark”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.3.24.BM.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadań pn.: ZZM/O1.253/21 „Prądnicka vis a vis ul. Zbożowej - młodzieżowy skatepark” obejmująca zagospodarowanie zieleńca o funkcji skateparku przy ul. Prądnickiej, na podstawie załączonych dokumentacji projektowych: Budowa małej architektury w miejscu publicznym (siedziska, trejaże, kosze, stojaki na rowery, tablica informacyjna, pitnik), remont i przebudowa istniejących utwardzeń, instalacja wewnętrzna (wod-kan, kanalizacji opadowej), rozbudowa sieci oświetlenia parkowego, budowa miejsc postojowych w ramach zadania - "Prądnicka vis a vis ul. Zbożowej młodzieżowy skatepark", Kraków – część dz. nr 232/18, część dz. nr 293 dr, obręb K-45, j. ew. Krowodrza , autorstwa: Marlena Pilch, Maciej Bobowski obejmującego niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje w tym decyzje o PnB znak: AU-01-2.6740.1.1738.2021.DŚZ numer 249/6740.1/2022 z dnia 4.03.2022r. oraz decyzję nr 1335/21 MKZ pismo znak KZ-03.4125.11.176.2021.NP z dnia 20.12.2021 r. wraz z decyzją przedłużającą termin realizacji nr 43/24 pismo znak KZ-03.4125.11.176.2021.JW z dnia 9.02.2024r., decyzję 1336/21 pismo znak KZ-03.6131.151.2021.NP z dnia 09.02.2024r. wraz z decyzją przedłużającą termin realizacji nr 44/24 znak KZ-03.6131.151.2021.JW z dnia 9.02.2024r., decyzję 1337/21 pismo znak KZ-03.4125.1.170.2021.NP z dnia 20.12.2021r. wraz z decyzją przedłużającą termin realizacji nr 45/24 znak KZ-03.4125.1.170.2021.JW z dnia 9.02.2024r.
1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakresy objęte prawem opcji, w całości lub części, przysługujących Zamawiającemu.
1.4 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi:
1.4.1 Realizację zieleńca o funkcji skateparku przy ul. Prądnickiej wraz z otoczeniem w tym budowa nawierzchni ceglanej, modernizacja nawierzchni asfaltowej, budowa nawierzchni betonowej z eksponowanym kruszywem, budowa nawierzchni z krat stalowych, budowa skateparku, budowa siedzisk murowanych z cegły rozbiórkowej oraz betonowych modułowych- niefundamentowanych, dostawa i montaż obiektów małej architektury, zgodnie z zestawieniem elementów projektowanych, budowa sieci wewnętrznej elektrycznej oświetlenia.
1.4.2 Zamawiający przewiduje możliwość oddania do użytkowania i odbiorów końcowych w zakresie podstawowym lub w zakresie podstawowym i części zakresu opcji lub w całości w zakresie podstawowym i zakresie opcji. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania wszelkich dokumentów odbiorowych i dokonania w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych zrealizowanych robót do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Krakowie oraz uzyskania braku sprzeciwu wobec dokonanego zgłoszenia i przystąpienia do użytkowania dla przedmiotowego terenu lub w przypadku realizacji jedynie części zakresu objętego decyzją PnB do uzyskania pozwolenia na użytkowanie tego zakresu, a w konsekwencji odpowiednio do tych zakresów i odbiorów będą biegły okresy gwarancji i rękojmi oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1.5 W zakresie prawa opcji 1 zamówienie obejmuje realizację etapu IIa- strefa relaksu według załącznika „ETAPOWANIE-Z.1.0 PZT” oraz dokumentacji projektowej, tj. w szczególności budowę instalacji wod-kan., nawierzchni z cegły, modernizacja i budowa nawierzchni asfaltowej, dostawę i montaż stojaków na rowery, stojaków na hulajnogi, stojaków na deskorolki, budowę siedzisk modułowych oraz poidła.
1.6 W zakresie prawa opcji 2 zamówienie obejmuje realizację etapu IIb- sektor północny poza płytą skateparku według załącznika „ETAPOWANIE-Z.1.0 PZT” oraz dokumentacji projektowej, tj. w szczególności budowę nawierzchni z cegły, nawierzchni z betonu z eksponowanym kruszywem, budowę siedzisk modułowych oraz siedzisk murowanych.
1.7 W zakresie prawa opcji 3 zamówienie obejmuje realizację etapu IIc- strefa chill według załącznika „ETAPOWANIE-Z.1.0 PZT” oraz dokumentacji projektowej, tj. w szczególności budowę siedzisk modułowych, trejaży.
1.8 W zakresie prawa opcji 4 zamówienie obejmuje realizację etapu IId- zieleń według załącznika „ETAPOWANIE-Z.1.0 PZT” oraz dokumentacji projektowej, w szczególności usunięcie drzew i krzewów, wykonanie trawników i nasadzeń wraz ze stabilizacją posadzonych drzew oraz urządzeniem rabat.
1.9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 27.08.2024r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji, w całości lub w części, po zakładanym dniu 27.08.2024r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.10 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
1.11 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.12 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.13 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 7., SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, jak również musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
39113600-3 - Ławki
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
45112330-7 - Rekultywacja terenu
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zobowiązany był do unieważniania postępowania, wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza i może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1650000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2853108,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatu USG w ramach realizacji programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- NAJEM APARATÓW DO SZTUCZNEGO WSPOMAGANIA WĄTROBY METODĄ ALBUMINOWĄ
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń układu chłodu (drycoolery) wraz z automatyką w budynku Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ w Krakowie przy ul. Gronostajowej 9.
- Dostawa zintegrowanego systemu do analizy fitochemicznej w ramach realizacji programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wielokanałowego zasilacza wysokiego napięcia dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone II.
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja: Kraków, Dębe)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.