Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00185468/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych UAM (zamówienie zostało podzielone na 2 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001293
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieniawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-712
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzpuam@amu.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-ProPublico.pl/, www.amu.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych UAM (zamówienie zostało podzielone na 2 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1463fe2b-19f2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185468/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3997/D/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD i RTV. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SWZ. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe (Załącznik nr 2 do SWZ).Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr 2 do SWZ. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami zamówienia. Wykonawca składający ofertę na część 1-2 na dostarczony przedmiot umowy udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania danego częściowego protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przyjęcia zużytego sprzętu zgodnie z wymogami przepisów
Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1893). Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ) w
kolumnie: Producent/nr katalogowy wskaże nazwę producenta, pełną nazwę, symbol, model produktu jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy, transportu wraz z wniesieniem, rozładunkiem, przeniesieniem poziomym i pionowym do jednostki organizacyjnej UAM przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych w załącznikach A
do SWZ. Wykonawca wraz z dostawą do każdego urządzenia winien dostarczyć karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do jednostek organizacyjnych UAM określonych w załącznikach A do SWZ. Dostarczone sprzęty muszą spełniać wymagania
techniczne, a w szczególności:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia,
b) muszą być fabrycznie nowe,
c) posiadać instrukcję obsługi w języku polskim
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 29900,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odkurzaczy. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr B do SWZ. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe (Załącznik nr 2 do SWZ). Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr 2 do SWZ. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami zamówienia. Wykonawca składający ofertę na część 1-2 na dostarczony przedmiot umowy udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania danego częściowego protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przyjęcia zużytego sprzętu zgodnie z wymogami przepisów Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1893). Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ) w kolumnie: Producent/nr katalogowy wskaże nazwę producenta, pełną nazwę, symbol, model produktu jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy, transportu wraz z wniesieniem, rozładunkiem, przeniesieniem poziomym i pionowym do jednostki organizacyjnej UAM przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych w załącznikach B do SWZ. Wykonawca wraz z dostawą do każdego urządzenia winien dostarczyć kartygwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do jednostek organizacyjnych UAM określonych w załącznikach B do SWZ. Dostarczone sprzęty muszą spełniać wymagania
techniczne, a w szczególności:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia,
b) muszą być fabrycznie nowe,
c) posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 6272,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33456,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49396,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33456,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMAKS Sławomir Skwara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681277544
7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego 2a
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33456,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6603,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8462,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6603,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMAKS Sławomir Skwara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681277544
7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego 2a
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6603,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Dostawa sprzętu biurowego, RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej (zamówienie z podziałem na 4 zadania)
- "Zakup wyposażenia do głównego budynku Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach, z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.