Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00228030/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
- 2021/BZP 00285021/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00284330/01 - Wynik z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 lipca 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostródzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 896429861
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.ostroda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-ostrodzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Rolniczych im. Wincentego Witosa w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000705410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czarnieckiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rolnik.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rolnik.edu.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petöfi w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000333285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszostroda@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ekonomik.webd.pl/ekonomikwp/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica i Centrum Kształcenia Ustawicznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000190029
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@staszic.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.staszic.ostroda.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. 9 Drezdeńskiej Brygady Artylerii i Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Morągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 511340720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kujawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Morąg
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgzszio@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://strona.zszio.webd.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Licealnych w Morągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:511323236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 7
1.5.2.) Miejscowość: Morąg
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lomorag@poczta.fm
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsl-13.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. Jana Bażyńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000716649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Drwęcka 2
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lo1.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lo1.ostroda.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 281529719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 14
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw-ostroda@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://oswostroda.edupage.org/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szymanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000239770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szymanowo 2
1.5.2.) Miejscowość: Morąg
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szymanowo.edu.pl/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 511343167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Olsztyńska 9A
1.5.2.) Miejscowość: Miłakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-310
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@soswmilakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://soswmilakowo.edupage.org/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510751190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 62A
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510750657
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stapińskiego 19c
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zglenicka@kppsp.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppspostroda.bip.gov.pl/
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Pedagogicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 361866240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poradnia.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poradnia.ostroda.pl/
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie (dot. Filii w Morągu)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510930135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ostroda.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ostroda.praca.gov.pl/
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital w Ostródzie S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 511398725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wł. Jagiełły 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-ostroda.pl/
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Morąskie Stowarzyszenie Wspierania Rodzin (Placówka Wielofunkcyjna Dom Dla Dzieci i Młodzieży Promyk)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 280016231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Morąg
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mostwr@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://promyk.byethost10.com/?i=1
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Dla Dzieci im. Sybiraków w Szymonowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 511343351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szymonowo 14
1.5.2.) Miejscowość: Małdyty
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-330
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymonowo@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szymonowo.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 lipca 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a199fa1-2a7e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003438/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 lipca 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228030/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.AN.272.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 419224,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 lipca 2022 r., zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ oraz projektem umowy - stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3.1 i 3.2 do SWZ. Szacowane zużycie energii elektrycznej na cele obiektów wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SWZ, w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.07.2022 r., określa się na 926258,00 kWh.
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Dostawę energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wymienionych w zał. nr 4 do swz, zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy (zał. nr 3.1 i 3.2 do swz).
2) Zapewnienie Zamawiającemu dostępu do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej pobranej przez Zamawiającego w poszczególnych punktach poboru.
3) Bilansowanie handlowe w zakresie sprzedaży energii elektrycznej.
4) Zgłoszenie Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Zamawiającym umowy sprzedaży energii elektrycznej w terminie gwarantującym rozpoczęcie sprzedaży energii przez Wykonawcę w terminie określonym w § 4 SWZ, w tym przeprowadzenie procesu skutecznej zmiany sprzedawcy energii elektrycznej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej OSD) na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa.
5) Świadczenia niezbędnej pomocy przy zawieraniu oraz realizacji umów o świadczenie usług dystrybucyjnych, w tym w przypadku ewentualnych zmian taryf oraz mocy umownych dla poszczególnych obiektów, w szczególności w zakresie ustalania treści stosownych pism
i przedkładania ich do podpisu Zamawiającemu oraz uzyskania od OSD niezbędnych dokumentów.
3. Inne postanowienia:
1) Umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną zawarte odrębnie z każdym podmiotem wymienionym w § 3 SWZ ust. 5 pkt 5.1 i 5.2, odpowiednio dla punktów poboru energii określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ).
2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej.
3) Zamawiający posiada zawarte odrębne umowy na dostawę (sprzedaż) i dystrybucję energii elektrycznej dla wszystkich punktów wskazanych w zał. nr 4 do swz.
4) Umowy na dystrybucję zawarte są na czas nieokreślony i wymagają zgłoszenia do OSD zmiany sprzedawcy.
5) Umowy na dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej zawarte są na czas określony do dnia 31 grudnia 2021 r. i nie wymagają wypowiedzenia.
6) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ rozumiany jako minimalne wymagania i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp.
7) Dla punktów poboru energii, dla których w zał. nr 4 do swz określono taryfy dwustrefowe - należy uśrednić cenę jednostkową dostawy energii, z zastrzeżeniem poz. 46, 47 oraz 49 i 50, dla których Wykonawca może podać odrębne ceny bądź jedną uśrednioną.
8) Poz. 50 załącznika nr 4 do swz - Punkt poboru energii elektrycznej nr PPE: PL0037640033414010 funkcjonuje pod nazwą „Kuchnia przy szpitalu Rejonowym” - faktycznie pozycja dotyczy bloku operacyjnego i Oddziału Intensywnej Terapii (OIT).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584801,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 704085,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 584801,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 472
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 584801,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-07-31INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2025
- Świadczenie usługi gastronomicznej - przygotowanie posiłków dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego - Świetlica Środowiskowa "Stacyjkowo", ul. Słowackiego 13A, 14-100 Ostróda w 2025 roku
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków do: Dziennego Domu "Senior+", Klubu "Senior+" oraz Jadłodajni w 2025 roku
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA ODPADY
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Laszki
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.