eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl2 - Powierzchniowe utwardzenie nawierzchni ulicy Podleśnej w Sobolewie gmina Supraśl - etap 1 - z wykorzystaniem mieszanek mineralno-asfaltowych



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
2 - Powierzchniowe utwardzenie nawierzchni ulicy Podleśnej w Sobolewie gmina Supraśl - etap 1 - z wykorzystaniem mieszanek mineralno-asfaltowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Supraśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 58

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@suprasl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

2 - Powierzchniowe utwardzenie nawierzchni ulicy Podleśnej w Sobolewie gmina Supraśl - etap 1 - z wykorzystaniem mieszanek mineralno-asfaltowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f60f5270-c8ad-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033108/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Powierzchniowe utwardzenie nawierzchni ul. Podleśnej w Sobolewie - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146737

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2003610,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest powierzchniowe utwardzenie nawierzchni ulicy Podleśnej w Sobolewie gmina Supraśl – etap 1 - z wykorzystaniem mieszanek mineralno - asfaltowych.

3. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie zamówienia – powierzchniowego utwardzenia ulicy Podleśnej w Sobolewie o długości 1,1 km. Inwestycja uzyskała dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Realizacja inwestycji przewidziana jest jako realizacja robót budowlanych wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji. Obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji projektowej w niezbędnym zakresie wraz z pozyskaniem map geodezyjnych do celów projektowych, przygotowaniem materiałów (wraz z wnioskiem) do wystąpienia do Burmistrza Supraśla o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji oraz wykonanie prac budowlanych. Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie stałej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.

1) Przedmiotem zamówienia jest powierzchniowe utwardzenie nawierzchni dróg z wykorzystaniem mieszanek mineralno - asfaltowych w gminie Supraśl – ul. Podleśna w Sobolewie etap 1 dł. 1100 m.b. Zakres robót nie obejmuje przejścia ulicy przez teren zamknięty (teren PKP) – prace w obrębie terenu kolejowego będą przedmiotem odrębnego postępowania.
2) Zakres prac obejmuje wykonanie robót drogowych związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych według określonych w kosztorysach ofertowych i przedmiarach robót oraz oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) Wykonawca w ramach robót drogowych dokona zdjęcia stanu zerowego i zaproponuje rozwiązanie niwelety w nawiązaniu do zjazdów na sąsiadujące z daną drogą posesji i wlotów dróg bocznych a także ukształtowania terenu w obrębie przejazdu przez teren PKP – wykona w ramach zamówienia dokumentację wykonawczą tzn. projekt zagospodarowania terenu oraz profil podłużny. Dokumentacja przebudowy ulicy zaproponowana przez Wykonawcę przedłożona zostanie w formie zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Białymstoku.
4) Wykonawca zbada nośność podłoża (VSS) – dna koryta i z chwilą, gdy przy osiągniętym wskaźniku zagęszczenia równym i większym od 1,0, wtórny moduł E2 będzie mniejszy niż 80MPa zaproponuje rozwiązania pozwalające wzmocnić podłoże.
5) Zamawiający dopuszcza wykorzystanie istniejącej nawierzchni po ewentualnym doziarnieniu kruszywem C50/30 na podstawie opracowanej recepty i pod warunkiem uzyskania wtórnego modułu odkształcenia E2 ≥ 130 MPa przy E2/E1 ≤ 2,2.
6) Zamawiający oczekuje:
7) wykonania drogi wymienionej w pkt. 1 o przekroju szlakowym: jezdnia szer. 5,0 m, ze spadkiem poprzecznym głównie daszkowym 2% ± 0,5%, pobocza szer. max. 1,0 m spadkiem poprzecznym 6%,
8) oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9) Gruz z rozbiórek Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie.
10) Materiał z usuniętych drzew, krzaków oraz karpy Wykonawca zabezpieczy w następujący sposób:
11) pnie drzew należy pociąć i przewieźć na odległość do 16 km na miejsce wskazane przez Zamawiającego,
12) gałęzie i karcze należy zagospodarować we własnym zakresie.
13) Grunt z wykopu Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie lub odwiezie w miejsce uzgodnione z Zamawiającym.
14) Na okoliczność przekazania w/w pni drzew zostanie spisany protokół zdawczo – odbiorczy.
15) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia pozyska mapę do celów projektowych – 2 egzemplarze.
16) Wykonawca przygotuje w uzgodnieniu z Zamawiającym dokumentację zgłoszeniową w niezbędnym zakresie wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień oraz dokona skutecznego zgłoszenia.
17) Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji na ulicę Podleśną – odcinek o długości 2,15 km.
18) Wykonawca sporządzi również plan wyrębu drzew z jednoczesnym uzyskaniem zgody na ich usunięcie w Starostwie Powiatowym
19) Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, którą zarejestruje we właściwym ośrodku geodezyjnym.
20) Zamawiający wymaga co najmniej 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty.
21) Zakres przedmiotu zamówienia określają załączone mapy oraz przedmiary robót – załącznik nr 1 do SWZ. Prace należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) - załącznik nr 1 do SWZ.
22) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
23) W przypadku konieczności znacznej wymiany gruntu Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia długości realizowanej drogi do minimalnej wartości umowy wynikającej z załączonej oferty.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo-techniczna (zał.nr 1 do SIWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2430973,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4548633,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2430973,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB CONTRACT sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662172644

7.3.4) Miejscowość: Hryniewicze

7.3.5) Kod pocztowy: 15-378

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

BK-Tras Roboty Drogowe Borsukiewicz sp.j., - część robót drogowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2430973,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.