Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00242324/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa sprzątania wraz z dezynfekcją niektórych powierzchni w pomieszczeniach zajmowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631284322
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejskiego
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-731
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rops.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa sprzątania wraz z dezynfekcją niektórych powierzchni w pomieszczeniach zajmowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cfd51fe-df7d-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045199/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Kompleksowa usługa sprzątania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Wielkopolskie telecentrum opieki” dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 - 2027, Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 na realizację Projektu „Wspomaganie preadopcji i postadopcji kluczem do udanej adopcji”, Projekt "Wsparcie wielkopolskich migrantów"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242324
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.XII.3612.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 60445,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym sprzątaniu wraz z dezynfekcją niektórych powierzchni w pomieszczeniach zajmowanych przez:
1. Centrum Integracji Cudzoziemców
- lokal (parter) mieszczący się w Budynku B w Poznaniu przy ul. Mielżyńskiego 14 o łącznej powierzchni użytkowej 106,35 m2, około 5 pracowników + 20 klientów dziennie.
2. Wielkopolski Ośrodek Adopcyjny w Poznaniu, Wielkopolskie Telecentrum Opieki, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu:
- lokalu (VII piętro) mieszczący się w Budynku A w Poznaniu przy ul. Mielżyńskiego 14 o łącznej powierzchni 625,26 m2, około 40 pracowników + 15 klientów dziennie
Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę kompleksowego sprzątania własnym sprzętem, oraz zapewnić wszystkie niezbędne środki czystości i materiały.
Wykonawca zobowiązany jest do segregacji oraz wynoszenia śmieci na zewnątrz budynku w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce.
Zamawiający ma prawo do przeprowadzania kontroli wykonywanych usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69137,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143175,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69137,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMAR SERVICE Mariusz Czerniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772687058
7.3.3) Ulica: Stawna 21A
7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 62-025
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAMAR SERVICE Mariusz Czerniak
jakie przetargi wygrała firma
KAMAR SERVICE Mariusz Czerniak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69137,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Usługa utrzymania czystości i porządku na terenie zewnętrznym Szpitala wraz z całodobowym utrzymaniem czystości na terenie lądowiska dla helikopterów.
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w siedzibie Spółki Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.