Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawę opału – węgla groszku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KAZIMIERSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384790786
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budzyńska 2
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3521 762
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpk@kazimierzawielka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawę opału – węgla groszku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1951f00-0f2d-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elek¬tronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzy¬stania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulami¬nie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać po¬stanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formu¬larzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowa¬niu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednic¬twem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu wiadomości na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej”
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do ko¬munikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskaza¬nych w SWZ.
11. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
12. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Ryszard Staniec – tel. 41 3521762.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego
dalej rozporządzeniem „RODO”, informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest KPK w Kazimierzy Wielkiejzsiedzibą : ul. Budzyńska 2, 28-500 Kazimierza Wielka.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych pod adresem e-mail: biuro@data-protect.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postepowaniem
oudzieleniezamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda Wykonawcy
wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa: - ustawa z dnia
11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 zpóźn.zm.); Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415),
- ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( DZ.U. z 2020 r. poz. 164).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.01/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału – węgla groszku wraz z transportem i wyładunkiem.
Łączna szacowana wielkość zamówienia wynosi 500 ton.
Miejsce dostawy: kotłownie ul. Partyzantów 34a i 5, Kazimierza Wielka;
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
2.1 Charakterystyka węgla groszeku:
a) Sortyment: Gk II wg PN 82/G – 97001,
b) Typ: 31.2 ,32.1 wg PN-G-97002:2018-11
c) Klasa: 26/8/08
d) Gatunek: I wg PN 82/G – 97003.
2.2 Dopuszczalne parametry węgla groszku:
a) Wartość opałowa minimum 24000 kJ/kg –maks. 28000 kJ/kg
b) Zawartość popiołu maksymalnie do 8 %,
c) Zawartość wilgoci maksymalnie do 9 %,
d) Zawartość siarki maksymalnie do 0,8 %,
e) Granulacja (uziarnienie) 5 - 30 mm groszek płukany, przy mniej niż 10% ziaren poniżej 5 mm
f) Zawartość części lotnych ≥28%,
g) Temperatura mięknięcia popiołu ≥1150°C,
h) Zdolność spiekania RI <10
3.Kody CPV
09111000-0 Węgiel i paliwa na bazie węgla
09111200-2 Paliwa na bazie węgla
4.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu:
a) nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych,
b) nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
c) nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
d) nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8,
e) nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z możliwością prowadzenia negocjacji,
f) nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,
g) żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę tej części zamówienia, odpowiednio do treści
postanowień SWZ, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, o ile to wiadome,
h) nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzone w złotych polskich.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zamówienia.
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie
publiczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09111200-2 - Paliwa na bazie węgla
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu
- spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej:
• zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie opału, jak stanowiący przedmiot zamówienia lub podobnych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane o łącznej wartości minimum 400 000,00 złotych netto w ramach jednego postępowania przetargowego – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców oraz nie podleganie wykluczeniu, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. VIII SIWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisami SWZ..
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu
- spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej:
• zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie opału, jak stanowiący przedmiot zamówienia lub podobnych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane o łącznej wartości minimum 400 000,00 złotych netto w ramach jednego postępowania przetargowego – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców oraz nie podleganie wykluczeniu, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. VIII SIWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ i wzorem umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-08 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI KAZIMIERZA WIELKA
- "Budowa sieci ciepłowniczej łączącej kotłownię przy ul. Partyzantów 34A w Kazimierzy Wielkiej z kotłownią przy ul. Partyzantów 5 w Kazimierzy Wielkiej" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Zakup wraz z dostawą 200 Mg soli drogowej "DR" do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kazimierskiego"
więcej: przetargi KAZIMIERZA WIELKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.