eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyDostawa NOWYCH, plastikowych pojemników do odbioru odpadów o pojemnościach: 1100 l, 240 l, 120 l oraz 80 l.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa NOWYCH, plastikowych pojemników do odbioru odpadów o pojemnościach: 1100 l, 240 l, 120 l oraz 80 l.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 327070103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Gminna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa NOWYCH, plastikowych pojemników do odbioru odpadów o pojemnościach: 1100 l, 240 l, 120 l oraz 80 l.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-192feb09-e40a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193066

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPP/04/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

pojemność [l] kolor przeznaczenie ilość [szt.]
80 grafitowy / czarny zmieszane odpady komunalne 50
120 grafitowy / czarny zmieszane odpady komunalne 550
brązowy odpady kuchenne 100
niebieski odpady papieru i tektury 50
240 grafitowy / czarny zmieszane odpady komunalne 500
żółty odpady z metalu i tworzyw sztucznych 50
zielony odpady ze szkła 50
1100 grafitowy / czarny zmieszane odpady komunalne 150
niebieski odpady papieru i tektury 50
zielony odpady ze szkła 50











B. DANE TECHNICZNE:
pojemność [l] wysokość [mm]
szerokość [mm]
głębokość [mm]
nośność [kg] wymagania
80 960 ± 50
440 ± 50
530 ± 50
50 Muszą spełniać normę PN-EN 840 oraz posiadać atest higieniczny PZH i znak jakość CE.
Muszą być fabrycznie nowe.
Muszą być kompletne, spełniające funkcję do jakich są przystosowane.
Dostosowane do rozładunku grzebieniowego zgodnie z normą DIN.
Powinny mieć gładkie ścianki i pokrywy płaskie, wyposażone w uchwyt do podnoszenia.
Posiadać sposób mocowania klapy z korpusem pojemnika min. na 2 bolce.
Muszą być wyposażone w 2 koła osadzone na zamkniętej osi stalowej.
Muszą być odporne na działanie promieni UV, niskich i wysokich temperatur, warunków atmosferycznych.
120 960 ± 50
480 ± 50
540 ± 50
60
240 1080 ± 50
580 ± 50
730 ± 50
110
1100 (1360 ± 50)*
1360 ± 50
1080 ± 50
510 Muszą spełniać normę PN-EN 840 oraz posiadać atest higieniczny PZH i znak jakość CE.
Muszą być fabrycznie nowe.
Muszą być wyposażone w 4 kółka jezdne, z czego co najmniej 2 kółka muszą być wyposażone w hamulce.
Muszą być wyposażone w pokrywę płaską w kolorze pojemnika i zamykane klapą od góry, przy czym:
• pojemniki niebieskie muszą posiadać daszek do wrzucania odpadów z papieru,
• pojemniki zielone muszą posiadać 2 otwory zabezpieczone gumową rozetą do wrzucania odpadów ze szkła.
Muszą być kompletne, spełniające funkcję do jakich są przystosowane.
Muszą być wyposażone w trzpienie (uchwyty boczne) z rurkami wzmacniającymi.
Dostosowane do rozładunku grzebieniowego zgodnie z normą DIN.
Usztywnione dno pojemnika, sprawdzone pod kątem wytrzymałości i trwałości.
Muszą być odporne na działanie promieni UV, niskich i wysokich temperatur, warunków atmosferycznych.

*podana wysokość [mm] dotyczy wszystkich kolorów pojemników 1100l, które są przedmiotem niniejszego postępowania, tzn. w przypadku pojemnika niebieskiego jest to wysokość bez daszka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302764,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387204 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302764,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4M Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261630650

7.3.3) Ulica: Gubińska 16

7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-600

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302764,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.