Og³oszenie z dnia 2022-07-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00285076/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-01
- 2022/BZP 00288683/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00343412/01 - Wynik z dnia 2022-09-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona osób i mienia w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366071611
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Celebry Papieskiej 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 367 26 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosirplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mosirplock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
dzia³alno¶æ obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b0c2861b-0f28-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00284574
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.mosirplock.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.mosirplock.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: a)w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: pdf, doc, docx, odt i przekazuje siê w sposób wskazany powy¿ej.
b) w przypadku gdy podmiotowe i przedmiotowe ¶rodki dowodowe lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, zosta³y wystawione jako dokumenty w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów (scan), opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±c zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji, wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o. jako Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1)administratorem danych osobowych osób uczestnicz±cych w niniejszym postêpowaniu jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o., 09-400 P³ock, Pl. Celebry Papieskiej 1;
2)inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim O¶rodku Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o. jest Pan Adam Lisicki, kontakt: adres e-mai: iod@mosirplock.pl, tel. 609 493 414.
3)dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Ochrona osób i mienia w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o., prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji;
4)odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym, na ich wniosek, udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „Ustawa Pzp”;
5)Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
6)obowi±zek podania przez osobê fizyczn±, bior±c± udzia³ w niniejszym postêpowaniu, danych osobowych dotycz±cych bezpo¶rednio tej Osoby, jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z okre¶lonych przepisów Ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em tej osoby w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy Pzp;
7)w odniesieniu do otrzymanych w toku postêpowania danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8)Osoba, podaj±ca w prowadzonym postêpowaniu swoje dane osobowe posiada:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych,
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych
Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania i uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych tej Osoby narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, podaj±cej swoje dane osobowe nie przys³uguje:
a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych w niniejszym postêpowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO („przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze”).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOSiR 5/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± us³ugi ochrony w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o. o. zlokalizowanych na terenie miasta P³ocka. Zakres zamówienia obejmuje:
1)fizyczna ochrona osób i mienia w obiektach Zamawiaj±cego,
2)ochrona w formie monitoringu, polegaj±cego na sta³ym dozorze sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych,
3)ca³odobowy kontakt z mobiln± grup± interwencyjn±,
4)konwojowanie warto¶ci pieniê¿nych z obiektów Zamawiaj±cego - do wskazanego banku na terenie miasta P³ocka.
Ochronie podlegaj± obiekty i tereny Zamawiaj±cego wraz z mieniem i osobami przebywaj±cymi w obiektach i na terenie obejmuj±cym ochronê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-09-01
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdz. VI SWZ
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki:
1) posiadaj± zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby: Wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcza lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych i innych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania,
2) posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby: Wykonawca wykaza³, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia i konwojowania warto¶ci pieniê¿nych, wydan± przez Ministra spraw wewnêtrznych i administracji – zgodnie ustaw± z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1995).
3) pozostaj± w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalaj±cej na realizacjê zamówienia – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby: Wykonawca posiada³ obowi±zkowe ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) deliktowej i kontraktowej w zakresie us³ug ochrony i mienia za szkody wyrz±dzone dzia³aniem lub zaniechaniem Wykonawcy w okresie ubezpieczenia, na sumê gwarancyjn±, w odniesieniu do jednego oraz wszystkich zdarzeñ w okresie ubezpieczenia, których skutki s± objête umow± ubezpieczenia OC, nie mniejsz± ni¿ 1 mln z³
4) posiadaj± zdolno¶ci techniczne lub zawodowe - w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie – wykona³ w sposób nale¿yty lub wykonuje nadal, co najmniej:
- jedn± us³ugê polegaj±c± na ochronie osób i mienia, której warto¶æ w okresie 12 miesiêcy nie by³a ni¿sza ni¿ 250 000,00 z³ brutto, oraz
- jedn± us³ugê polegaj±c± na transporcie warto¶ci pieniê¿nych.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli us³ugi okre¶lone powy¿ej by³y lub s± nadal wykonane w ramach jednego lub dwóch zamówieñ.
b) dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa, tj. wyka¿e, ¿e:
skieruje do realizacji zamówienia publicznego pracowników us³ugi ochrony, posiadaj±cych wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - w liczbie: co najmniej sze¶æ (6) osób, w tym jedn± (1) osobê odpowiedzialn± za nadzór i kierowanie prac± pracowników ochrony fizycznej oraz konwojowaniem warto¶ci pieniê¿nych.
UWAGA:Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcie gospodarcze mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê niniejszego zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy w dniach 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³. nr 9)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³adane po otwarciu ofert, na wezwanie Zamawiaj±cego, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1.potwierdzenie posiadania zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, (o którym mowa w Rozdz. V ust. 2 pkt 1 SWZ) – w tym celu Wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±, zobowi±zany jest przed³o¿yæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju lub za granic± (np. KRS, CEIDG), w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem;
UWAGA: Zamawiaj±cy nie wzywa Wykonawcy do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych, o ile Wykonawca wska¿e w ofercie, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych baz i potwierdzi aktualno¶æ danych zawartych w tych bazach.
2.potwierdzenie posiadania uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów (o którym mowa w Rozdz. V ust. 2 pkt 2 SWZ) - w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ kopiê koncesji (potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, udzielonej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji, zgodnie z ustaw± z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
3.Potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o której mowa w Rozdz. V ust. 2 pkt 3) SWZ: w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ:
1)dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± tego ubezpieczenia, okre¶lon± przez Zamawiaj±cego w SWZ w Rozdz. V ust. 2 pkt 3.
4.Potwierdzenie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenie), o której mowa w Rozdz. V ust. 2 pkt 4), w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ:
1)wykaz us³ug wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (Wykaz us³ug - za³. nr 7 do SWZ),
2)wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, (Wykaz osób - za³. nr 8).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 6.500,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy piêæset z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.2.Wadium mo¿e byæ wniesione, wg wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1)pieni±dzu,
2)gwarancjach bankowych,
3)gwarancjach ubezpieczeniowych,
4)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
Porêczenie/gwarancja wymienione w ust. 2, ppkt 2-4, winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami SWZ, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta/porêczyciela. Koniecznym jest aby dokument gwarancji/ porêczenia obejmowa³ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce zatrzymania wadium przez Zamawiaj±cego, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w formie pieni±dza nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego, otwarty w PKO BP SA 31 1020 1592 0000 2502 0267 6666 z adnotacj± w tytule wp³aty: Wadium w postêpowaniu na: Ochrona osób i mienia w obiektach MOSiR P³ock.
4.Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
5.Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6.Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej (z podpisem elektronicznym wystawcy gwarancji/porêczenia).
7.Zamawiaj±cy wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1)pieniê¿nej – potwierdzenie dowodu wp³aty (przelewu) zosta³o za³±czone do oferty.
2)gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekaza³ Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
8.Wadium utrzymuje siê nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
9.Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, wed³ug zasad okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±,
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
10.Zamawiaj±cy zwraca wadium wed³ug zasad okre¶lonych w art. 98 ustawy Pzp
11.Wykonawcy, którego oferta wybrana zosta³a jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
12.Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust 6 ustawy Pzp.
13.W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania zawarte w art. 97 i 98 oraz 307 ust. 4 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana w wyniku postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia, zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 3% ceny ca³kowitej (brutto) podanej w ofercie.2.Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.
3.Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wnosi siê przed zawarciem umowy, najpó¼niej w dniu zawarcia umowy, przed jej podpisaniem.
4.Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1)pieni±dzu,
2)porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
5.Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formach przewidzianych w art. 450 ust. 2 Ustawy Pzp.
6.W trakcie realizacji umowy Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy zabezpieczenia z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysoko¶ci.
7. Pozosta³e uregulowania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy zawarte s± w rozdz. XVIII SWZ.
8.Uregulowania dot. zwrotu kwoty zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy zawarte s± w Dziale III SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.3. Strony dopuszczaj± nastêpuj±cy zakres zmian:
1) terminu realizacji umowy w przypadku:
a) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej,
b) utrzymywania siê stanu epidemii i konieczno¶ci dostosowania siê do ew. restrykcji og³oszonych przez rz±d,
2) wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug VAT oraz podatku akcyzowego.
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo zmiany wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 2207),
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu albo wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasady gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342)
Je¶li zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê - co zostanie przez Wykonawcê uzasadnione i udokumentowane,
4. W przypadku zaistnienia konieczno¶ci wy³±czenia z funkcjonowania któregokolwiek z obiektów objêtych Umow±, na okres d³u¿szy ni¿ 20 dni kalendarzowych z powodu wyst±pienia którejkolwiek sytuacji wskazanej w ust. 3 pkt 1) powy¿ej, Zamawiaj±cy ma prawo do zawieszenia wykonywania Umowy w ca³o¶ci lub w czê¶ci. W przypadku czê¶ciowego zawieszenia realizacji umowy, wynagrodzenie Wykonawcy, obliczane wg zasad okre¶lonych w § 6 ust. 1 Umowy, przys³ugiwaæ bêdzie proporcjonalnie za czas faktycznie zrealizowanej us³ugi. Zawieszenie Umowy stanowi podstawê do przed³u¿enia okresu jej obowi±zywania o okres zawieszenia, a tak¿e do wypowiedzenia umowy bez ¿adnych skutków dla Zamawiaj±cego.
5. W konieczno¶ci wy³±czenia z funkcjonowania któregokolwiek z obiektów objêtych Umow±, Zamawiaj±cy zobowi±zany jest powiadomiæ Wykonawcê w terminie niezw³ocznym, a w przypadku wyst±pienia przes³anek do rozwi±zania Umowy, obowi±zywaæ bêdzie dwutygodniowy okres wypowiedzenia, liczony od dnia dorêczenia Wykonawcy pisemnego wypowiedzenia – dopuszczane jest przes³anie wypowiedzenia drog± elektroniczn±, wówczas wymagane jest potwierdzenie odbioru przez Wykonawcê przes³anej informacji.
6. Podstawê do zmiany Umowy mo¿e stanowiæ tak¿e zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz przepisów prawa lokalnego lub wydanie prawomocnego orzeczenia s±dowego albo ostatecznego aktu administracyjnego, w takim zakresie w jakim bêdzie to wymaga³o zmiany postanowieñ Umowy w celu jej dostosowania do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego.
7. Mo¿liwe s± zmiany spowodowane okoliczno¶ciami zwi±zanymi z COVID-19.
8.Ka¿dorazowo warunkiem koniecznym do podpisania aneksu przed³u¿aj±cego termin zakoñczenia us³ug jest przed³u¿enie przez Wykonawcê wa¿no¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy/ wniesienia nowego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, na przed³u¿ony termin wykonania zamówienia (z zachowaniem ci±g³o¶ci i wysoko¶ci zabezpieczenia) oraz zachowania wa¿no¶ci polisy OC.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-10 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty powinny byæ z³o¿one i opublikowane na ePUAP:/mosirplock/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-10 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cenaINNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Wykonanie i dostarczenie gad¿etów promocyjnych z logo P³ocka - jedwabny krawat mêski w ozdobnym opakowaniu.
- Budowa chodnika w ci±gu drogi powiatowej nr 2996W £êg Probostwo - £êg Ko¶cielny oraz Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 3704W PKP Gozdowo - Proboszczewice
- Naprawa rezonansu magnetycznego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem ³azienek w zakresie pionów nr 7 i 8 w budynku Bursy P³ockiej przy ulicy 3-go Maja 35 w P³ocku.
- Wykonanie remontu sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 11 w P³ocku.
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNO¦Æ"
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Pa³ac Saski w Kutnie
- Us³uga ochrony osób i mienia, oraz obs³uga szatni w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
- Ochrona i dozór obiektów Zak³adu Oczyszczania Gospodarki Komunalnej i Us³ug, Przeworskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o."
- Us³ugi ochrony osób i mienia
- Us³uga ochrony osób i mienia oraz elektronicznego dozoru obiektów Krajowej Administracji Skarbowej województwa kujawsko-pomorskiego
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzêdu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postêpowania: 28/ZP/25.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.